Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00504031/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00601030/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Hyżne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA HYŻNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582080
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 103
1.5.2.) Miejscowość: Hyżne
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-024
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 0172304564
1.5.8.) Numer faksu: 0172304564
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.groszek@hyzne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzp.hyzne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pzp.hyzne.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Hyżne.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b76e201-cd6a-4320-8541-cc7d6169b686
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052302/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja i przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Hyżne.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504031
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIG5.271.7.2024.JG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133483,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) dofinansowanego w ramach Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych na 2024 r. zadania pn.: Część nr 1 „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Hyżne na dz. nr. ewid. 2002”Droga wewnętrzna zlokalizowana na dz. nr ewid. 2002 położonych
w m. Hyżne, gm. Hyżne, przebiega przez tereny zabudowane i rolne. Przewidziany do modernizacji odcinek drogi aktualnie posiada nawierzchnię gruntowo-żwirową szerokości ok. 2,5 m w złym stanie technicznym, posiada liczne deformacje i koleiny. Planuje się wykonanie podbudowy i nawierzchni z kruszywa łamanego. W pasie drogowym zlokalizowany jest również odcinkowo rów przydrożny, przewidziany do pogłębienia i instalacji przepustów na zjazdach.
Przedmiotem prowadzonych robót będzie przebudowa drogi wewnętrznej w km od 0+750 do 0+950 położonej w m. Hyżne, gm. Hyżne, mająca na celu podniesienie parametrów technicznych i eksploatacyjnych drogi.
Na odcinku drogi do przebudowy przewidziano zakres robót do wykonania, w ramach którego Zamawiający planuje otrzymać drogę o następujących parametrach: szerokość jezdni 3,6 m – konstrukcję nawierzchni przewidziano jako tłuczniową, zgodnie z uproszczoną dokumentacją techniczną
2. W ramach przedmiotu zamówienia planuje się m.in. następujące roboty budowlane dla poszczególnych zadań:
• „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Hyżne na dz. nr. ewid. 2002”
- profilowanie;
- roboty ziemne;
- korytowanie na gł. 25 cm;
- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem śr. gr. w-wy 12 cm;
- wykonanie podbudowy z kruszywa gr. w-wy 8 cm;
- wykonanie nawierzchni bitumicznej gr. w-wy 6 cm;
- wykonanie poboczy z kruszywa śr. gr. w-wy 10 cm.
Szczegółowe opisy robót przedstawiono na załączonych dokumentacjach technicznych, przedmiarach i kosztorysach ofertowych, które stanowią materiał pomocniczy.
W ramach ww. zadań Wykonawca zobowiązany jest do informowania i prowadzenia robót z zapewnieniem możliwości dojazdu Mieszkańcom posiadającym swoje domostwa wzdłuż drogi przewidzianej do przebudowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.5.) Wartość części: 108515,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 „Przebudowa drogi od "Wygonu" w kierunku Błażowej w sołectwie Nieborów” dofinansowanego ze środków Funduszu Sołeckiego dla Sołectwa Nieborów na 2024 zadaniaDroga wewnętrzna zlokalizowana na dz. nr ewid. 2210/4; 2229/1; 2153/1; 2230/1; 2240/1; 2238/1; 2242/2; 2243/3; 2244/3 i 2131/1 położonych w m. Hyżne (Nieborów), gm. Hyżne, przebiega przez tereny zabudowane i rolne. Przewidziany do modernizacji odcinek drogi aktualnie posiada nawierzchnię gruntowo-tłuczniową szerokości ok. 2,5-3,0 m w złym stanie technicznym, posiada liczne deformacje i koleiny. Planuje się wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego szerokości 3,1 m. W pasie drogowym zlokalizowany jest również rów przydrożny.
Przedmiotem prowadzonych robót będzie przebudowa drogi wewnętrznej w km od 1+215 do 1+415 położonej w m. Hyżne (Sołectwo Nieborów), gm. Hyżne, mająca na celu podniesienie parametrów technicznych i eksploatacyjnych drogi.
Na odcinku drogi do przebudowy przewidziano zakres robót do wykonania, w ramach którego Zamawiający planuje otrzymać drogę o następujących parametrach: szerokość jezdni 3,1 m – konstrukcję nawierzchni przewidziano z kruszywa łamanego zgodnie z uproszczoną dokumentacją techniczną.
• „Przebudowa drogi od "Wygonu" w kierunku Błażowej w sołectwie Nieborów”
- profilowanie;
- roboty ziemne;
- korytowanie na gł. do 5 cm;
- nawierzchnie z kruszywa łamanego śr. gr. w-wy 15 cm.
Szczegółowe opisy robót przedstawiono na załączonych dokumentacjach technicznych, przedmiarach i kosztorysach ofertowych, które stanowią materiał pomocniczy.
W ramach ww. zadań Wykonawca zobowiązany jest do informowania i prowadzenia robót z zapewnieniem możliwości dojazdu Mieszkańcom posiadającym swoje domostwa wzdłuż drogi przewidzianej do przebudowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 24968,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116688,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137331,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116688,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Szubart Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 815-139-30-13
7.3.3) Ulica: Husów 418
7.3.4) Miejscowość: Husów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-121
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZUBART STANISŁAW Przedsiebiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe
jakie przetargi wygrała firma
SZUBART STANISŁAW Przedsiebiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116688,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-04Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34175,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39286,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34175,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Szubart Stanisław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 815-139-30-13
7.3.3) Ulica: Husów 418
7.3.4) Miejscowość: Husów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-121
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZUBART STANISŁAW Przedsiebiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe
jakie przetargi wygrała firma
SZUBART STANISŁAW Przedsiebiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34175,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej relacji Chojewo-Truski
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1139G na odcinku Damnica - Główczyce od km 4+400 do km 5+700 w miejscowości Wielka Wieś (gmina Główczyce)"
- Remont drogi powiatowej Nr 1599B - ul. Bielska w m. Brańsk
- Remont drogi powiatowej nr 4726W w gm. Mszczonów na odcinkach: 1) od km 0+018 do km 0+860 - o dł. 842mb, 2) od km 0+912 do km 2+887 - o dł. 1975 mb
- Remont drogi gminnej nr 490260S ("Pszczelarska") w sołectwie Landek, Gmina Jasienica
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego wsi Uniejów Parcela, gmina Charsznica
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.