eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca DolnaZimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy ¦widnica



Og³oszenie z dnia 2024-11-18

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy ¦widnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦widnickie Gminne Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020775910

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bystrzyca Dolna 55A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bystrzyca Dolna

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sgpk@sgpk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sgpk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy ¦widnica

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bdbdf125-add8-4e94-9fc3-0902e51eb9c3

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00601111

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bdbdf125-add8-4e94-9fc3-0902e51eb9c3

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Niniejsze postêpowanie prowadzone jest za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s±, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia (zwanej dalej „Platform±”) dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ lub za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail j.sobol@sgpk.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Niniejsze postêpowanie prowadzone jest za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s±, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia (zwanej dalej „Platform±”) dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ lub za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail j.sobol@sgpk.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bdbdf125-add8-4e94-9fc3-0902e51eb9c3
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-a8b85593-ada7-4878-b3e4-905be5bfde91
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
8. Komunikacja w postêpowaniu poprzez Platformê e-zamówienia odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê mo¿e w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” nie sk³ada siê oferty.
9. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
11. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
12. Zamawiaj±cy rekomenduje stosowanie formatu .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. Jednak Wykonawca mo¿e przygotowaæ ofertê w ka¿dym innym formacie zgodnym z Rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. 2017 poz. 2247).
Pozosta³e informacje zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ¦widnickie Gminne Przedsiêbiorstwo Komunalne Sp. z o.o. Bystrzyca Dolna 55A, 58-100 ¦widnica, e-mail: sgpk@sgpk.pl, www.sgpk.pl, tel. 74 8515980, fax 74 8515982, NIP 8842663863 Regon 020775910,
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych osobowych w ¦widnickim Gminnym Przedsiêbiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. – inspektor.ochrony.danych@sgpk.pl tel. 748515980.;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pan/Pani:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Pozosta³e informacje zawiera SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 14/ZAP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiaj±cy poszukuje Wykonawcy/Wykonawców na wykonywanie us³ug w zakresie zimowego utrzymania dróg polegaj±cych na posypywaniu mieszank± piasku i soli oraz od¶nie¿aniu dróg przy pomocy p³uga od¶nie¿aj±cego, na drogach gminnych Gminy ¦widnica zlokalizowanych w nastêpuj±cych obrêbach ewidencyjnych: droga gminna od granicy administracyjnej gminy ¦widnica z miastem ¦widnica w stronê miejscowo¶ci Wi¶niowa do granicy administracyjnej z gmin± ¯arów, Zawiszów, Sulis³awice, Wi¶niowa, Panków, Niegoszów wraz z ul. Czêstochowsk± od ¦widnicy, Wilków, Pszenno wraz z os. owocowym za ¯³obkiem, Mi³ochów wraz z drog± z Pszenna do Mi³ochowa, Gogo³ów, Jagodnik (pêtla wraz z drog± przy przepompowni oraz w kierunku stawu), Bole¶cin wraz z drog± w kierunku Makowic (warunkowo na zg³oszenie), Krzczonów.
2. Standardy od¶nie¿ania dróg okre¶lono w za³±czniku nr 6 do SWZ. Zakres dróg objêtych przedmiotem zamówienia okre¶lono w za³±czniku nr 7 do SWZ, tj. mapy zimowego utrzymania dróg, w których kolorem czerwonym zaznaczono drogi objête 4 standardem od¶nie¿ania oraz kolorem niebieskim drogi objête 5 standardem od¶nie¿ania. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy wymaga od¶nie¿ania zatok autobusowych zlokalizowanych przy drogach objêtych przedmiotem zamówienia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dróg w poszczególnych obrêbach ewidencyjnych objêtych zimowym utrzymaniem, a tak¿e do zmiany obrêbów ewidencyjnych.
3. Zamawiaj±cy wymaga, aby:
1) Wykonawca zapewni³ gotowo¶æ (dyspozycyjno¶æ) niezbêdnego sprzêtu wraz z operatorami do realizacji us³ug objêtych przedmiotem niniejszego zamówienie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2025 r.
2) Wykonawca posiada³ bazê, która bêdzie stanowi³a punkt rozpoczêcia i zakoñczenia ¶wiadczenia us³ug stanowi±cych przedmiot zamówienia, zlokalizowan± na terenie Gminy ¦widnica lub na terenie Miasta ¦widnica lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 20 km od granicy administracyjnej Gminy ¦widnica. Odleg³o¶æ 20 km liczona bêdzie po drogach publicznych. Nieruchomo¶æ, na której zlokalizowana bêdzie baza, musi byæ w³asno¶ci± Wykonawcy lub Wykonawca bêdzie musia³ posiadaæ tytu³ prawny do tej nieruchomo¶ci.
3) w dniach nauki szkolnej drogi stanowi±ce trasy przejazdów szkolnych autobusów by³y od¶nie¿ane i uszorstniane najpó¼niej do godz. 7.00,
4) Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy dokona³ wraz z Zamawiaj±cym objazdu dróg objêtych przedmiotem zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby w obje¼dzie uczestniczy³y osoby faktycznie wykonuj±ce us³ugi, tj. operatorzy pojazdów.
4. Do zwalczania ¶lisko¶ci oraz zwiêkszania szorstko¶ci na drogach nale¿y stosowaæ mieszankê piaskowo – soln± 30-50 %.
5. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca stosowa³ do zimowego utrzymania dróg piasek p³ukany bez zanieczyszczeñ o uziarnieniu nie wiêkszym ni¿ 2 mm. Piasek powinien byæ wolny od sk³adników spoistych, które mog± wzmagaæ efekt po¶lizgu.
6. Zamawiaj±cy wymaga, aby do prowadzenia zimowego utrzymania dróg na terenie gminy ¦widnica Wykonawca stosowa³ sól drogow± o nastêpuj±cych parametrach:
1) Zawarto¶æ chlorku sodu NaCl - co najmniej 90 %,
2) Zawarto¶æ substancji nierozpuszczalnych w wodzie - maksymalnie 8,0 %,
3) Zawarto¶æ wody - maksymalnie 3,0 %,
4) Zawarto¶æ ¿elazocyjanku potasowego - minimalnie 20 mg/kg.
7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania, w ka¿dym momencie realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawienia dokumentu/dokumentów potwierdzaj±cych, i¿ stosowana sól drogowa spe³nia parametry okre¶lone w pkt 6 oraz, ¿e stosowany piasek spe³nia parametry okre¶lone w pkt 5.
8. Pojazdy bior±ce udzia³ w pracach objêtych przedmiotem zamówienia musz± byæ wyposa¿one na koszt Wykonawcy w system monitoringu bazuj±cego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umo¿liwiaj±cy trwa³e zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o po³o¿eniu i miejscach postojów, a tak¿e dostêp do lokalizacji pojazdów w czasie rzeczywistym (zwany dalej „GPS”). Warunek ten musi byæ spe³niony najpó¼niej na dzieñ podpisania umowy. Wykonawca najpó¼niej w dniu podpisania umowy zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemne o¶wiadczenie, ¿e wszystkie pojazdy bior±ce udzia³ w pracach objêtych przedmiotem zamówienia s± wyposa¿one w sprawny system.
9. Najpó¼niej w dniu podpisania umowy Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu dane umo¿liwiaj±ce dostêp do GPS, o którym mowa w pkt 8, poprzez komputer stacjonarny, komputer przeno¶ny (tzw. laptop), mobilne urz±dzenie przeno¶ne (tzw. smartfon). Je¿eli dostêp do GPS dla Zamawiaj±cego uzale¿niony bêdzie od instalacji p³atnego oprogramowania lub aplikacji, uzyskania odp³atnej licencji lub wykonania innej odp³atnej czynno¶ci (np. abonament miesiêczny za dostêp do GPS) odbêdzie siê to na koszt Wykonawcy. Wykonawca nie bêdzie ponosi³ kosztów dostêpu do internetu oraz wykorzystanych danych pakietowych, które Zamawiaj±cy poniesie w zwi±zku z dostêpem do GPS.
10. Zamawiaj±cy w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z pó¼n. zm.) kierowców sprzêtu, którym realizowane bêd± us³ugi.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 10 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
12. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 10 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
2) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania;
3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy;
4) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
13. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 10 czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje karê umown± w wysoko¶ci 2.000 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100) za ka¿d± niezatrudnion± osobê. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 10 czynno¶ci.
14. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty bêd± oceniane w oparciu o przedstawion± w ofercie (formularzu ofertowym) cenê ca³kowit± brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zwan± dalej „cen±”, obliczon± wed³ug tabeli cenowej stanowi±cej Za³±cznik nr 1.1a do SWZ dla czê¶ci nr 1.
2. Zamawiaj±cy kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyzna punkty wed³ug poni¿szego wzoru: Cena = Najni¿sza zaoferowana cena / Cena oferty badanej x 100

Maksymalna ilo¶æ punktów, któr± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w kryterium „cena" to 100 pkt.
Cenê ca³kowit± za wykonanie przedmiotu zamówienia (czê¶ci zamówienia) nale¿y rozumieæ jako ³±czn± warto¶æ gotowo¶ci (dyspozycji) sprzêtu okre¶lonego w rozdz. XI pkt 2 ppkt 4 lit. a) i b) SWZ i operatorów do ¶wiadczenia us³ug objêtych przedmiotem zamówienia oraz ¶wiadczenie us³ug od¶nie¿ania i uszorstniania wraz z wszystkimi kosztami niezbêdnymi do poniesienia w celu prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia.

3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z zaoferowan± najni¿sz± cen±. Ocenie podlegaæ bêd± wy³±cznie oferty, które nie zostan± odrzucone.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, przy za³o¿eniu, ¿e je¿eli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie siê cyfra od „0” do „4” koñcówkê t± pomija siê, a je¿eli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie siê cyfra od „5” do „9” to liczbê na drugim miejscu po przecinku podwy¿sza siê o „1”.
5. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
6. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
8. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejszą ofertê w terminie zwi±zania ofertą okre¶lonym w Rozdziale XVI pkt 1 SWZ.
9. Je¿eli termin zwi±zania ofertą up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcę̂, którego oferta otrzyma³a najwy¿szą ocenę̂, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca się̂ o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz±̨ przes³anki do uniewa¿nienia postepowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiaj±cy poszukuje Wykonawcy/Wykonawców na wykonywanie us³ug w zakresie zimowego utrzymania dróg polegaj±cych na posypywaniu mieszank± piasku i soli oraz od¶nie¿aniu dróg przy pomocy p³uga od¶nie¿aj±cego, na drogach gminnych Gminy ¦widnica zlokalizowanych w nastêpuj±cych obrêbach ewidencyjnych: S³otwina wraz z czê¶ci± ulicy Sikorskiego i os. Nad Potokiem, Komorów tylko droga przy os. Arkadia w kierunku stacji Orlen, Witoszów Dolny – os. Krokus wraz z drog± do katalizatorów, droga od ronda z drog± 379 przez Bystrzycê Doln± do granicy z ¦widnic±, droga od Bystrzycy Dolnej przez Burkatów do Bystrzycy Górnej (GALLES), Burkatów ³±cznik w kierunku Witoszowa Dolnego, Makowice wraz z drogami gminnymi z Opoczki do Makowic (2 drogi), Jakubów, droga z Makowic w kierunku Krzy¿owej wraz z Al. Czere¶niow±, Bojanice, Opoczka.
2. Standardy od¶nie¿ania dróg okre¶lono w za³±czniku nr 6 do SWZ. Zakres dróg objêtych przedmiotem zamówienia okre¶lono w za³±czniku nr 7 do SWZ, tj. mapy zimowego utrzymania dróg, w których kolorem czerwonym zaznaczono drogi objête 4 standardem od¶nie¿ania oraz kolorem niebieskim drogi objête 5 standardem od¶nie¿ania. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy wymaga od¶nie¿ania zatok autobusowych zlokalizowanych przy drogach objêtych przedmiotem zamówienia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dróg w poszczególnych obrêbach ewidencyjnych objêtych zimowym utrzymaniem, a tak¿e do zmiany obrêbów ewidencyjnych.
3. Zamawiaj±cy wymaga, aby:
1) Wykonawca zapewni³ gotowo¶æ (dyspozycyjno¶æ) niezbêdnego sprzêtu wraz z operatorami do realizacji us³ug objêtych przedmiotem niniejszego zamówienie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2025 r.
2) Wykonawca posiada³ bazê, która bêdzie stanowi³a punkt rozpoczêcia i zakoñczenia ¶wiadczenia us³ug stanowi±cych przedmiot zamówienia, zlokalizowan± na terenie Gminy ¦widnica lub na terenie Miasta ¦widnica lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 20 km od granicy administracyjnej Gminy ¦widnica. Odleg³o¶æ 20 km liczona bêdzie po drogach publicznych. Nieruchomo¶æ, na której zlokalizowana bêdzie baza, musi byæ w³asno¶ci± Wykonawcy lub Wykonawca bêdzie musia³ posiadaæ tytu³ prawny do tej nieruchomo¶ci.
3) w dniach nauki szkolnej drogi stanowi±ce trasy przejazdów szkolnych autobusów by³y od¶nie¿ane i uszorstniane najpó¼niej do godz. 7.00,
4) Wykonawca w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy dokona³ wraz z Zamawiaj±cym objazdu dróg objêtych przedmiotem zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby w obje¼dzie uczestniczy³y osoby faktycznie wykonuj±ce us³ugi, tj. operatorzy pojazdów.
4. Do zwalczania ¶lisko¶ci oraz zwiêkszania szorstko¶ci na drogach nale¿y stosowaæ mieszankê piaskowo – soln± 30-50 %.
5. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca stosowa³ do zimowego utrzymania dróg piasek p³ukany bez zanieczyszczeñ o uziarnieniu nie wiêkszym ni¿ 2 mm. Piasek powinien byæ wolny od sk³adników spoistych, które mog± wzmagaæ efekt po¶lizgu.
6. Zamawiaj±cy wymaga, aby do prowadzenia zimowego utrzymania dróg na terenie gminy ¦widnica Wykonawca stosowa³ sól drogow± o nastêpuj±cych parametrach:
1) Zawarto¶æ chlorku sodu NaCl - co najmniej 90 %,
2) Zawarto¶æ substancji nierozpuszczalnych w wodzie - maksymalnie 8,0 %,
3) Zawarto¶æ wody - maksymalnie 3,0 %,
4) Zawarto¶æ ¿elazocyjanku potasowego - minimalnie 20 mg/kg.
7. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ¿±dania, w ka¿dym momencie realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawienia dokumentu/dokumentów potwierdzaj±cych, i¿ stosowana sól drogowa spe³nia parametry okre¶lone w pkt 6 oraz, ¿e stosowany piasek spe³nia parametry okre¶lone w pkt 5.
8. Pojazdy bior±ce udzia³ w pracach objêtych przedmiotem zamówienia musz± byæ wyposa¿one na koszt Wykonawcy w system monitoringu bazuj±cego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umo¿liwiaj±cy trwa³e zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o po³o¿eniu i miejscach postojów, a tak¿e dostêp do lokalizacji pojazdów w czasie rzeczywistym (zwany dalej „GPS”). Warunek ten musi byæ spe³niony najpó¼niej na dzieñ podpisania umowy. Wykonawca najpó¼niej w dniu podpisania umowy zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemne o¶wiadczenie, ¿e wszystkie pojazdy bior±ce udzia³ w pracach objêtych przedmiotem zamówienia s± wyposa¿one w sprawny system.
9. Najpó¼niej w dniu podpisania umowy Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu dane umo¿liwiaj±ce dostêp do GPS, o którym mowa w pkt 8, poprzez komputer stacjonarny, komputer przeno¶ny (tzw. laptop), mobilne urz±dzenie przeno¶ne (tzw. smartfon). Je¿eli dostêp do GPS dla Zamawiaj±cego uzale¿niony bêdzie od instalacji p³atnego oprogramowania lub aplikacji, uzyskania odp³atnej licencji lub wykonania innej odp³atnej czynno¶ci (np. abonament miesiêczny za dostêp do GPS) odbêdzie siê to na koszt Wykonawcy. Wykonawca nie bêdzie ponosi³ kosztów dostêpu do internetu oraz wykorzystanych danych pakietowych, które Zamawiaj±cy poniesie w zwi±zku z dostêpem do GPS.
10. Zamawiaj±cy w okresie realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na umowê o pracê w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z pó¼n. zm.) kierowców sprzêtu, którym realizowane bêd± us³ugi.
11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 10 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
12. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 10 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
2) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania;
3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez Wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy;
4) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
13. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 10 czynno¶ci Zamawiaj±cy przewiduje karê umown± w wysoko¶ci 2.000 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100) za ka¿d± niezatrudnion± osobê. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 10 czynno¶ci.
14. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty bêd± oceniane w oparciu o przedstawion± w ofercie (formularzu ofertowym) cenê ca³kowit± brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, zwan± dalej „cen±”, obliczon± wed³ug tabeli cenowej stanowi±cej Za³±cznik nr 1.1a do SWZ dla czê¶ci nr 1.
2. Zamawiaj±cy kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyzna punkty wed³ug poni¿szego wzoru: Cena = Najni¿sza zaoferowana cena / Cena oferty badanej x 100

Maksymalna ilo¶æ punktów, któr± Wykonawca mo¿e uzyskaæ w kryterium „cena" to 100 pkt.
Cenê ca³kowit± za wykonanie przedmiotu zamówienia (czê¶ci zamówienia) nale¿y rozumieæ jako ³±czn± warto¶æ gotowo¶ci (dyspozycji) sprzêtu okre¶lonego w rozdz. XI pkt 2 ppkt 4 lit. a) i b) SWZ i operatorów do ¶wiadczenia us³ug objêtych przedmiotem zamówienia oraz ¶wiadczenie us³ug od¶nie¿ania i uszorstniania wraz z wszystkimi kosztami niezbêdnymi do poniesienia w celu prawid³owej realizacji przedmiotu zamówienia.

3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z zaoferowan± najni¿sz± cen±. Ocenie podlegaæ bêd± wy³±cznie oferty, które nie zostan± odrzucone.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przyznawa³ punkty z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, przy za³o¿eniu, ¿e je¿eli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie siê cyfra od „0” do „4” koñcówkê t± pomija siê, a je¿eli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie siê cyfra od „5” do „9” to liczbê na drugim miejscu po przecinku podwy¿sza siê o „1”.
5. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
6. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
8. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejszą ofertê w terminie zwi±zania ofertą okre¶lonym w Rozdziale XVI pkt 1 SWZ.
9. Je¿eli termin zwi±zania ofertą up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcę̂, którego oferta otrzyma³a najwy¿szą ocenę̂, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 9, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca się̂ o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz±̨ przes³anki do uniewa¿nienia postepowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dla czê¶ci nr 1:
- dysponuje min. 1 (jedn±) p³ugopiaskark± samochodow± wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na mieszankê piaskowo – soln± o ³adowno¶ci min. 3 ton,

b) dla czê¶ci nr 2:
- dysponuje min. 1 (jedn±) p³ugopiaskark± samochodow± wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na mieszankê piaskowo – soln± o ³adowno¶ci min. 3 ton,

c) dla czê¶ci nr 1 i nr 2:
- dysponuje baz± sprzêtow±, która bêdzie stanowi³a punkt rozpoczêcia i zakoñczenia ¶wiadczenia us³ug stanowi±cych przedmiot zamówienia, zlokalizowan± na terenie Gminy ¦widnica lub na terenie Miasta ¦widnica lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 20 km od granicy administracyjnej Gminy ¦widnica. Odleg³o¶æ 20 km liczona bêdzie po drogach publicznych.

UWAGA! Wykonawca sk³adaj±c ofertê na czê¶æ nr 1 i czê¶æ nr 2 musi dysponowaæ min. 2 (dwoma) p³ugopiaskarkami samochodowymi, ka¿da wyposa¿ona w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na mieszankê piaskowo – soln± o ³adowno¶ci min. 3 ton. Wykonawca sk³adaj±c ofertê na czê¶æ nr 1 i czê¶æ nr 2 nie musi dysponowaæ dwoma bazami sprzêtowymi – dopuszcza siê dysponowanie jedn± baz± sprzêtow± na potrzeby obs³ugi dwóch czê¶ci zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ od Wykonawcy z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ od Wykonawcy z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) dla czê¶ci nr 1 - wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. Wykaz musi potwierdzaæ dysponowanie:
a) min. 1 (jedn±) p³ugopiaskark± samochodow± wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na mieszankê piaskowo – soln± o ³adowno¶ci min. 3 ton,
b) dysponowanie baz± sprzêtow±, która bêdzie stanowi³a punkt rozpoczêcia i zakoñczenia ¶wiadczenia us³ug stanowi±cych przedmiot zamówienia, zlokalizowan± na terenie Gminy ¦widnica lub na terenie Miasta ¦widnica lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 20 km od granicy administracyjnej Gminy ¦widnica. Odleg³o¶æ 20 km liczona bêdzie po drogach publicznych.
2) dla czê¶ci nr 2 - wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. Wykaz musi potwierdzaæ dysponowanie:
a) min. 1 (jedn±) p³ugopiaskark± samochodow± wyposa¿on± w p³ug o szeroko¶ci od¶nie¿ania min. 2 m oraz zasobnik na mieszankê piaskowo – soln± o ³adowno¶ci min. 3 ton,
b) dysponowanie baz± sprzêtow±, która bêdzie stanowi³a punkt rozpoczêcia i zakoñczenia ¶wiadczenia us³ug stanowi±cych przedmiot zamówienia, zlokalizowan± na terenie Gminy ¦widnica lub na terenie Miasta ¦widnica lub w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 20 km od granicy administracyjnej Gminy ¦widnica. Odleg³o¶æ 20 km liczona bêdzie po drogach publicznych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XIII pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Dokumenty okre¶lone Rozdziale XIII pkt 4 ppkt 1 SWZ, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dróg objêtych us³ug± zimowego utrzymania.
2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany obrêbów ewidencyjnych objêtych us³ug± zimowego utrzymania.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bdbdf125-add8-4e94-9fc3-0902e51eb9c3

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-26 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-23

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835)(dalej ustawa Uk) Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Uk;
2) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Uk;
3) Wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy Uk.
2. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 1 nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt 1.
3. Okres wykluczenia, o którym mowa w pkt 2, rozpocz±³ siê w dniu 16.04.2022 r.
4. Zgodnie z art. 7 ust 3 ustawy Uk Zamawiaj±cy odrzuci ofertê Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt 1.
5. Zamawiaj±cy wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy, której wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ do dnia 30.04.2025 r.
6. Do przygotowania oferty zaleca siê wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi Za³±cznik nr 1a do SWZ dla czê¶ci nr 1 lub Za³±cznik nr 1b do SWZ dla czê¶ci nr 2 . W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym.
7. Wykaz dokumentów, które nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± okre¶la rozdz. XVIII pkt 7 SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.