Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00562432/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Hrubieszowie. Usługi renowacji rowów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 6962093
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.hrubieszow@zdw.lublin
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
postępowania https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,179856,6d60099279542abb11c9e1a748ec4a77.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Hrubieszowie. Usługi renowacji rowów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15846ff3-2432-4ea1-9e2b-8d7107c3717f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/41/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.22 RDW w Hrubieszowie. Usługi renowacji rowów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00562432
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R3.ST.372.34.2024.rp
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 995875,23 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 43714,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odtworzenie rowów przy drodze wojewódzkiej nr 816 (zadanie nr 1) wykonywane mechanicznie (łącznie z wyprofilowaniemskarp) w gruntach kat. III wraz ze ścinką zawyżonych i uzupełnieniem zaniżonych poboczy o śr. szerokości 1,5 m i śr. grub.
0,20 m z odwozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie nadmiaru urobku samochodami samowyładowczymi (z
pominięciem zjazdów- wlot i wylot przepustu pod zjazdem należy oczyścić z naniesionej podczas kopania ziemi) zgodnie z
lokalizacjami podanymi w przedmiarze usług. Ponadto należy wykonać czynności przygotowawcze tj. usunięcie z pobocza
drogi urządzeń bezpieczeństwa ruchu bądź innych elementów, których usunięcie czasowe nie spowoduje zagrożenia dla
bezpieczeństwa ruchu drogowego (tj. pachołków, słupków kilometrowych, hektometrowych itp.) oraz ich ponowne
ustawienie po wykonaniu usługi.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączonym do SWZ dla każdego z zadań przedmiarze robót i kosztorysach
ofertowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 37360,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odtworzenie rowów przy drodze wojewódzkiej nr 850 (zadanie nr 2) wykonywane mechanicznie (łącznie z wyprofilowaniemskarp) w gruntach kat. III wraz ze ścinką zawyżonych i uzupełnieniem zaniżonych poboczy o śr. szerokości 1,5 m i śr. grub.
0,20 m z odwozem i zagospodarowaniem we własnym zakresie nadmiaru urobku samochodami samowyładowczymi (z
pominięciem zjazdów- wlot i wylot przepustu pod zjazdem należy oczyścić z naniesionej podczas kopania ziemi) zgodnie z
lokalizacjami podanymi w przedmiarze usług. Ponadto należy wykonać czynności przygotowawcze tj. usunięcie z pobocza
drogi urządzeń bezpieczeństwa ruchu bądź innych elementów, których usunięcie czasowe nie spowoduje zagrożenia dla
bezpieczeństwa ruchu drogowego (tj. pachołków, słupków kilometrowych, hektometrowych itp.) oraz ich ponowne
ustawienie po wykonaniu usługi.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączonym do SWZ dla każdego z zadań przedmiarze robót i kosztorysach
ofertowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 6354,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55217,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55217,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55217,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 060050959
7.3.3) Ulica: Jabłonna Druga 81A
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna-Majątek
7.3.5) Kod pocztowy: 23-114
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
jakie przetargi wygrała firma
Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55217,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14328,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14328,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14328,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 060050959
7.3.3) Ulica: Jabłonna Druga 81A
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna-Majątek
7.3.5) Kod pocztowy: 23-114
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
jakie przetargi wygrała firma
Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14328,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.