Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00574586/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świad. usług w zakresie napraw, remontów i przeglądów sprzętu kołowego transportu wew. bliskiego należącego do PGO „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach k/Ełku przez okres 24 m-cy z podz. na 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280239333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siedliska 77
1.5.2.) Miejscowość: Siedliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@eko-mazury.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/9883301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świad. usług w zakresie napraw, remontów i przeglądów sprzętu kołowego transportu wew. bliskiego należącego do PGO „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. w Siedliskach k/Ełku przez okres 24 m-cy z podz. na 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f71b31a8-a9a0-4342-aca8-494db786b0cc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00574586
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-PGO/12/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 803925 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie napraw, remontów i okresowych przeglądów technicznych sprzętu kołowego transportu wewnętrznego bliskiego, należącego do Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. (Siedliska 77, 19-300 Ełk),w okresie 24 miesięcy z podziałem na trzy części:
1) Część 1 – Świadczenie usług w zakresie napraw, remontów i okresowych przeglądów ładowarek teleskopowych i miniładowarek marki JCB.
2. Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zawarcia we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji usług składających się na przedmiot zamówienia jak również na okres gwarancji i utrzymać ich ważność przez cały okres obowiązywania umowy i gwarancji na kwotę:
1) Dla części 1 – 500.000,00 zł
3. Przeglądy, naprawy i remonty dotyczyć będą następujących pojazdów:
- Ładowarka teleskopowa JCB5TDSGK 535-95(Nr ser. 930), rok 2011,
- Ładowarka teleskopowa JCB5TDSGK 535-95 (Nr ser. 944), rok 2011,
- Miniładowarka JCB, Teletruk 2,5D, rok 2017,
- Miniładowarka JCB, Teletruk 30-19D, rok 2022.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Techniczne przeglądy okresowe, w zakres, których wchodzą:
a) wymiana materiałów eksploatacyjnych, według wskazań producenta sprzętu kołowego transportu wewnętrznego bliskiego,
b) sprawdzenie układu hamulcowego i kierowniczego,
c) sprawdzenie elementów zawieszenia,
d) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów,
e) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu kołowego,
f) sprawdzenie układu napędowego tj. silnika i przekładni.
2) Naprawy obejmują remonty bieżące i główne, zakup ogumienia lub naprawa, a także usuwanie awarii zgodnie z wyszczególnionymi zasadami:
a) wykonanie napraw odbywa się na zlecenie Zamawiającego,
b) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia sprzętu kołowego do naprawy, zakres robót, orientacyjną cenę za usługę oraz przewidywany czas naprawy,
c) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji, po uzyskaniu zgody Zamawiającego,
d) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego każdej wymienionej części,
e) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu części i materiałów eksploatacyjnych (faktura), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego,
f) maksymalny koszt naprawy sprzętu kołowego (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji netto, sporządzonych według norm producenta. Ceny części nie mogą być wyższe niż sugerowane przez dostawców danej marki sprzętu kołowego,
g) Wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia zastosuje oleje, smary i inne materiały eksploatacyjne wraz z ogumieniem zgodnie z wymaganą specyfikacją Producenta.
3) Usługi wyżej wymienione muszą być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami:
a) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie sprzętu kołowego w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy,
b) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności, wykraczających poza uzgodniony zakres, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem,
c) na wykonanie usługi Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji, natomiast na zakupione nowe części Wykonawca udzieli gwarancji producenta,
d) termin reakcji Wykonawcy (tj. obejrzenia sprzętu i ustalenia przyczyny) na zgłoszenie w zakresie awarii/naprawy przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 48 godzin (poniedziałek-piątek), od otrzymania informacji przesłanej pocztą elektroniczną,
e) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych, w wyjątkowych sytuacjach jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym, może ulec przedłużeniu,
f) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług wyżej wymienionych odpowiada Wykonawca.
5. Prognozowana ilość roboczogodzin świadczenia usługi (przeglądu, naprawy, remontu) wyniesie 400 rbh. Wskazana prognozowana ilość roboczogodzin świadczenia usługi, została wskazana przez Zamawiającego wyłącznie do celów oceny ofert i kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia.
6. Maksymalna kwota jaką Zamawiający przewiduje przeznaczyć na materiały eksploatacyjne oraz części zamienne to 350.000,00 zł netto.
Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty za te materiały na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę. Wykonawca nie dokonuje narzutu cenowego na materiałach i częściach.
7. Sprzęt kołowy stanowiący przedmiot umowy znajduje się na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych w Siedliskach k/Ełku, należącego do PGO „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. (Siedliska 77, 19-300 Ełk).
8. Przedmiot umowy winien spełniać wszystkie wymogi określone przepisami prawa i winien być zgodny z wiedzą fachową.
9. Naprawy/remonty i przeglądy sprzętu kołowego odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego.
10. Zamawiający wymaga wykonywania napraw, przeglądów-obsługi w siedzibie Zamawiającego, jedynie dopuszcza możliwości wykonania napraw specjalistycznych w siedzibie Wykonawcy.
11. W przypadku braku możliwości dojazdu pojazdu/maszyny do warsztatu naprawczego, Wykonawca zobowiązany jest do (bez doliczania dodatkowych kosztów):
1) zapewnienia naprawy przez serwis mobilny,
2) zapewnienia transportu pojazdu/maszyny do warsztatu naprawczego w ciągu 2 dni roboczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 538760 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie napraw, remontów i okresowych przeglądów technicznych sprzętu kołowego transportu wewnętrznego bliskiego, należącego do Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. (Siedliska 77, 19-300 Ełk),w okresie 24 miesięcy z podziałem na trzy części:
1) Część 2 – Świadczenie usług w zakresie napraw, remontów i okresowych przeglądów ładowarek kołowych marki XCMG.
2. Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zawarcia we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji usług składających się na przedmiot zamówienia jak również na okres gwarancji i utrzymać ich ważność przez cały okres obowiązywania umowy i gwarancji na kwotę:
1) Dla części 2 – 200.000,00 zł.
3. Przeglądy, naprawy i remonty dotyczyć będą następujących pojazdów:
- Ładowarka kołowa XCMG ZL50G (Nr ser. 48), rok 2011,
- Ładowarka kołowa XCMG ZL50G (Nr ser. 49), rok 2011.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Techniczne przeglądy okresowe, w zakres, których wchodzą:
a) wymiana materiałów eksploatacyjnych, według wskazań producenta sprzętu kołowego transportu wewnętrznego bliskiego,
b) sprawdzenie układu hamulcowego i kierowniczego,
c) sprawdzenie elementów zawieszenia,
d) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów,
e) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu kołowego,
f) sprawdzenie układu napędowego tj. silnika i przekładni.
2) Naprawy obejmują remonty bieżące i główne, zakup ogumienia lub naprawa, a także usuwanie awarii zgodnie z wyszczególnionymi zasadami:
a) wykonanie napraw odbywa się na zlecenie Zamawiającego,
b) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia sprzętu kołowego do naprawy, zakres robót, orientacyjną cenę za usługę oraz przewidywany czas naprawy,
c) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji, po uzyskaniu zgody Zamawiającego,
d) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego każdej wymienionej części,
e) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu części i materiałów eksploatacyjnych (faktura), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego,
f) maksymalny koszt naprawy sprzętu kołowego (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji netto, sporządzonych według norm producenta. Ceny części nie mogą być wyższe niż sugerowane przez dostawców danej marki sprzętu kołowego,
g) Wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia zastosuje oleje, smary i inne materiały eksploatacyjne wraz z ogumieniem zgodnie z wymaganą specyfikacją Producenta.
3) Usługi wyżej wymienione muszą być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami:
a) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie sprzętu kołowego w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy,
b) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności, wykraczających poza uzgodniony zakres, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem,
c) na wykonanie usługi Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji, natomiast na zakupione nowe części Wykonawca udzieli gwarancji producenta,
d) termin reakcji Wykonawcy (tj. obejrzenia sprzętu i ustalenia przyczyny) na zgłoszenie w zakresie awarii/naprawy przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 48 godzin (poniedziałek-piątek), od otrzymania informacji przesłanej pocztą elektroniczną,
e) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych, w wyjątkowych sytuacjach jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym, może ulec przedłużeniu,
f) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług wyżej wymienionych odpowiada Wykonawca.
5. Prognozowana ilość roboczogodzin świadczenia usługi (przeglądu, naprawy, remontu) wyniesie 150 rbh. Wskazana prognozowana ilość roboczogodzin świadczenia usługi, została wskazana przez Zamawiającego wyłącznie do celów oceny ofert i kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia.
6. Maksymalna kwota jaką Zamawiający przewiduje przeznaczyć na materiały eksploatacyjne oraz części zamienne to:
1) Część 2 – 50.000,00 zł netto.
Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty za te materiały na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę. Wykonawca nie dokonuje narzutu cenowego na materiałach i częściach.
7. Sprzęt kołowy stanowiący przedmiot umowy znajduje się na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych w Siedliskach k/Ełku, należącego do PGO „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. (Siedliska 77, 19-300 Ełk).
8. Przedmiot umowy winien spełniać wszystkie wymogi określone przepisami prawa i winien być zgodny z wiedzą fachową.
9. Naprawy/remonty i przeglądy sprzętu kołowego odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego.
10. Zamawiający wymaga wykonywania napraw, przeglądów-obsługi w siedzibie Zamawiającego, jedynie dopuszcza możliwości wykonania napraw specjalistycznych w siedzibie Wykonawcy.
11. W przypadku braku możliwości dojazdu pojazdu/maszyny do warsztatu naprawczego, Wykonawca zobowiązany jest do (bez doliczania dodatkowych kosztów):
1) zapewnienia naprawy przez serwis mobilny,
2) zapewnienia transportu pojazdu/maszyny do warsztatu naprawczego w ciągu 2 dni roboczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 120785 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie napraw, remontów i okresowych przeglądów technicznych sprzętu kołowego transportu wewnętrznego bliskiego, należącego do Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. (Siedliska 77, 19-300 Ełk), w okresie 24 miesięcy z podziałem na trzy części:1) Część 3 – Świadczenie usług w zakresie napraw, remontów i okresowych przeglądów wózków widłowych (elektrycznego i spalinowych) marki NISSAN i HELI.
2. Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zawarcia we własnym zakresie i na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji usług składających się na przedmiot zamówienia jak również na okres gwarancji i utrzymać ich ważność przez cały okres obowiązywania umowy i gwarancji na kwotę:
1) Dla części 3 – 200.000,00 zł.
3. Przeglądy, naprawy i remonty dotyczyć będą następujących pojazdów:
- Wózek widłowy Nissan, elektryczny JG1N1L16Q, rok 2011,
- Wózek widłowy Nissan, spalinowy Y1D2A25Q, rok 2011,
- Wózek widłowy Heli, spalinowy , rok 2018.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Techniczne przeglądy okresowe, w zakres, których wchodzą:
a) wymiana materiałów eksploatacyjnych, według wskazań producenta sprzętu kołowego transportu wewnętrznego bliskiego,
b) sprawdzenie układu hamulcowego i kierowniczego,
c) sprawdzenie elementów zawieszenia,
d) niezbędne regulacje mechanizmów i podzespołów,
e) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu kołowego,
f) sprawdzenie układu napędowego tj. silnika i przekładni.
2) Naprawy obejmują remonty bieżące i główne, zakup ogumienia lub naprawa, a także usuwanie awarii zgodnie z wyszczególnionymi zasadami:
a) wykonanie napraw odbywa się na zlecenie Zamawiającego,
b) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia sprzętu kołowego do naprawy, zakres robót, orientacyjną cenę za usługę oraz przewidywany czas naprawy,
c) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji, po uzyskaniu zgody Zamawiającego,
d) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego każdej wymienionej części,
e) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia odpowiednich dokumentów zakupu części i materiałów eksploatacyjnych (faktura), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego,
f) maksymalny koszt naprawy sprzętu kołowego (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji netto, sporządzonych według norm producenta. Ceny części nie mogą być wyższe niż sugerowane przez dostawców danej marki sprzętu kołowego,
g) Wykonawca w celu realizacji przedmiotu zamówienia zastosuje oleje, smary i inne materiały eksploatacyjne wraz z ogumieniem zgodnie z wymaganą specyfikacją Producenta.
3) Usługi wyżej wymienione muszą być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami:
a) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie sprzętu kołowego w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy,
b) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności, wykraczających poza uzgodniony zakres, Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem,
c) na wykonanie usługi Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji, natomiast na zakupione nowe części Wykonawca udzieli gwarancji producenta,
d) termin reakcji Wykonawcy (tj. obejrzenia sprzętu i ustalenia przyczyny) na zgłoszenie w zakresie awarii/naprawy przez Zamawiającego nie może być dłuższy niż 48 godzin (poniedziałek-piątek), od otrzymania informacji przesłanej pocztą elektroniczną,
e) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych, w wyjątkowych sytuacjach jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym, może ulec przedłużeniu,
f) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług wyżej wymienionych odpowiada Wykonawca.
5. Prognozowana ilość roboczogodzin świadczenia usługi (przeglądu, naprawy, remontu) wyniesie 200 rbh. Wskazana prognozowana ilość roboczogodzin świadczenia usługi, została wskazana przez Zamawiającego wyłącznie do celów oceny ofert i kalkulacji wartości przedmiotu zamówienia.
6. Maksymalna kwota jaką Zamawiający przewiduje przeznaczyć na materiały eksploatacyjne oraz części zamienne to:
1) Część 3 – 50.000,00 zł netto.
Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty za te materiały na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę. Wykonawca nie dokonuje narzutu cenowego na materiałach i częściach.
7. Sprzęt kołowy stanowiący przedmiot umowy znajduje się na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych w Siedliskach k/Ełku, należącego do PGO „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. (Siedliska 77, 19-300 Ełk).
8. Przedmiot umowy winien spełniać wszystkie wymogi określone przepisami prawa i winien być zgodny z wiedzą fachową.
9. Naprawy/remonty i przeglądy sprzętu kołowego odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego.
10. Zamawiający wymaga wykonywania napraw, przeglądów-obsługi w siedzibie Zamawiającego, jedynie dopuszcza możliwości wykonania napraw specjalistycznych w siedzibie Wykonawcy.
11. W przypadku braku możliwości dojazdu pojazdu/maszyny do warsztatu naprawczego, Wykonawca zobowiązany jest do (bez doliczania dodatkowych kosztów):
1) zapewnienia naprawy przez serwis mobilny,
2) zapewnienia transportu pojazdu/maszyny do warsztatu naprawczego w ciągu 2 dni roboczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 144380 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta
INNE PRZETARGI SIEDLISKA
więcej: przetargi SIEDLISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Naprawy i przeglądy samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Białystok i Zarządzie z podziałem na zadania.
- Naprawy pojazdów silnikowych: samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek będących w dyspozycji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.