Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00565201/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przywrócenie wartości użytkowej: bram garażowych, ogrodzenia oraz drzwi wejściowych w KP PSP Lwówek Śląski – zamówienie z podziałem na 3 części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lwówku Śląskim
1.3.) Oddział zamawiającego: KP PSP Lwówek Śląski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230827030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757822222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.bak@straz.powiatlwowecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpsplwowekslaski.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5270c227-893c-44de-9256-4b486cb80fe01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przywrócenie wartości użytkowej: bram garażowych, ogrodzenia oraz drzwi wejściowych w KP PSP Lwówek Śląski – zamówienie z podziałem na 3 części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5270c227-893c-44de-9256-4b486cb80fe0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00558024/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przywrócenie wartości użytkowej: bram garażowych, ogrodzenia oraz drzwi wejściowych w KP PSP Lwówek Śląski – zamówienie z podziałem na 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 350001,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi remontowej przy zadaniu pod nazwą ,,Przywrócenie wartości użytkowej: bram garażowych, ogrodzenia oraz drzwi wejściowych w KP PSP Lwówek Śląski – Część 1 wymiana bram garażowych”.Usługa remontowa będzie polegała na kompletnym demontażu i utylizacji istniejących bram wraz z całym oprzyrządowaniem i okablowaniem przez WYKONAWCĘ oraz montażu nowych, kompletnych bram garażowych zgodnych z ust. 10 MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNO - UŻYTKOWE
4.5.3.) Główny kod CPV: 44221300-8 - Bramy
4.5.5.) Wartość części: 250000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi remontowej przy zadaniu pod nazwą ,,Przywrócenie wartości użytkowej: bram garażowych, ogrodzenia oraz drzwi wejściowych w KP PSP Lwówek Śląski – Część 2 wymiana ogrodzenia”. Usługa remontowa będzie polegała na kompletnym demontażu i utylizacji istniejącego ogrodzenia wykonanego z modułowych płyt betonowych, słupków betonowych, stalowych bram wyjazdowych oraz furtek przez WYKONAWCĘ . Dostawie oraz montażu nowych, kompletnych paneli ogrodzeniowych 3Dz podmurówką betonową oraz osłoną przez WYKONAWCĘ . Dostawie oraz montażu nowych, kompletnych bram z automatyką oraz bramek wejściowych przez WYKONAWCĘ. Demontażu bramy i bramki wejściowej w celu wykonania konserwacji oraz ich powrotnego montażu, wykonania konserwacji elementów stale związanych z gruntem, przez WYKONAWCĘ. WYKONAWCA dostarczy i wykona przedmiot zamówienia zgodnie z ust. 1 MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNO - UŻYTKOWE
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 130000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi remontowej przy zadaniu pod nazwą ,,Przywrócenie wartości użytkowej: bram garażowych, ogrodzenia oraz drzwi wejściowych w KP PSP Lwówek Śląski – Część 3 wymiana drzwi wejściowych oraz okien”. Usługa remontowa będzie polegała na kompletnym demontażu, usunięciu i utylizacji istniejących drzwi wejściowych oraz okien przez WYKONAWCĘ. Dostawie oraz montażu nowych, kompletnych drzwi wejściowych przez WYKONAWCĘ . Dostawie oraz montażu nowych, kompletnych okien przez WYKONAWCĘ. WYKONAWCA dostarczy i wykona przedmiot zamówienia zgodnie z ust. 1 MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNO - UŻYTKOWE4.5.3.) Główny kod CPV: 44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221200-7 - Drzwi
4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADRIAN GRZYBCZYK ADAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6941594124
7.3.4) Miejscowość: SOKOŁOWIEC 143
7.3.5) Kod pocztowy: 59-540
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBYSZKO FIRMA INSTALACYJNO-REMONTOWO-BUDOWLANA ZBIGNIEW KSIĘŻYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6941190013
7.3.4) Miejscowość: TWARDOCICE 2a
7.3.5) Kod pocztowy: 59-524
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBYSZKO FIRMA INSTALACYJNO-REMONTOWO-BUDOWLANA Zbigniew Księżyk
jakie przetargi wygrała firma
ZBYSZKO FIRMA INSTALACYJNO-REMONTOWO-BUDOWLANA Zbigniew Księżyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne
Jedyna oferta złożona na tę część podlegała odrzuceniu.
Uzasadnienie prawne
Art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych („Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”).
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Alkoholizmowi w Lwówku Śląskim - III postępowanie
- Wyk. r. bud. w zakr. wym. win. wew. w bud. szpit. w Gr. Śl., bud. win. zew. w bud. przych. w Lw. Śl. w. z przeb. przył. CO i CWU o. rem. i przeb. bud. szpit. i przych. w Lw. Śl. d. P. C. Z. Sp. z o.o.
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Stegnie działka nr 199/31, 891/1 - etap 3
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy wraz ze sztucznym zimowiskiem na dz. ew. nr 592/1 obręb Chocieszów (III)
- "Budowa kanalizacji sanitarnej od granicy z Gminą Lubień do oczyszczalni ścieków w Pcimiu"
- Rozbudowa placu zabaw w Kruszynie
- Zadanie 1: Budowa parkingu wraz z wymianą nawierzchni na terenie krytej pływalni YNTKA Zadanie 2: Zespół Szkół Technicznych - modernizacja stropów nad kotłownią i dawnymi zsypami opału
więcej: Ogrodzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.