eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski"Przywrócenie wartości użytkowej: bram garażowych, ogrodzenia oraz drzwi wejściowych w KP PSP Lwówek Śląski - zamówienie z podziałem na 3 części"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przywrócenie wartości użytkowej: bram garażowych, ogrodzenia oraz drzwi wejściowych w KP PSP Lwówek Śląski – zamówienie z podziałem na 3 części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lwówku Śląskim

1.3.) Oddział zamawiającego: KP PSP Lwówek Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230827030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-600

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757822222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: f.bak@straz.powiatlwowecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpsplwowekslaski.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5270c227-893c-44de-9256-4b486cb80fe0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przywrócenie wartości użytkowej: bram garażowych, ogrodzenia oraz drzwi wejściowych w KP PSP Lwówek Śląski – zamówienie z podziałem na 3 części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5270c227-893c-44de-9256-4b486cb80fe0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601331

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00558024/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przywrócenie wartości użytkowej: bram garażowych, ogrodzenia oraz drzwi wejściowych w KP PSP Lwówek Śląski – zamówienie z podziałem na 3 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565201

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 350001,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi remontowej przy zadaniu pod nazwą ,,Przywrócenie wartości użytkowej: bram garażowych, ogrodzenia oraz drzwi wejściowych w KP PSP Lwówek Śląski – Część 1 wymiana bram garażowych”.
Usługa remontowa będzie polegała na kompletnym demontażu i utylizacji istniejących bram wraz z całym oprzyrządowaniem i okablowaniem przez WYKONAWCĘ oraz montażu nowych, kompletnych bram garażowych zgodnych z ust. 10 MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNO - UŻYTKOWE

4.5.3.) Główny kod CPV: 44221300-8 - Bramy

4.5.5.) Wartość części: 250000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi remontowej przy zadaniu pod nazwą ,,Przywrócenie wartości użytkowej: bram garażowych, ogrodzenia oraz drzwi wejściowych w KP PSP Lwówek Śląski – Część 2 wymiana ogrodzenia”. Usługa remontowa będzie polegała na kompletnym demontażu i utylizacji istniejącego ogrodzenia wykonanego z modułowych płyt betonowych, słupków betonowych, stalowych bram wyjazdowych oraz furtek przez WYKONAWCĘ . Dostawie oraz montażu nowych, kompletnych paneli ogrodzeniowych 3D
z podmurówką betonową oraz osłoną przez WYKONAWCĘ . Dostawie oraz montażu nowych, kompletnych bram z automatyką oraz bramek wejściowych przez WYKONAWCĘ. Demontażu bramy i bramki wejściowej w celu wykonania konserwacji oraz ich powrotnego montażu, wykonania konserwacji elementów stale związanych z gruntem, przez WYKONAWCĘ. WYKONAWCA dostarczy i wykona przedmiot zamówienia zgodnie z ust. 1 MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNO - UŻYTKOWE

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928200-0 - Ogrodzenia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 130000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi remontowej przy zadaniu pod nazwą ,,Przywrócenie wartości użytkowej: bram garażowych, ogrodzenia oraz drzwi wejściowych w KP PSP Lwówek Śląski – Część 3 wymiana drzwi wejściowych oraz okien”. Usługa remontowa będzie polegała na kompletnym demontażu, usunięciu i utylizacji istniejących drzwi wejściowych oraz okien przez WYKONAWCĘ. Dostawie oraz montażu nowych, kompletnych drzwi wejściowych przez WYKONAWCĘ . Dostawie oraz montażu nowych, kompletnych okien przez WYKONAWCĘ. WYKONAWCA dostarczy i wykona przedmiot zamówienia zgodnie z ust. 1 MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNO - UŻYTKOWE

4.5.3.) Główny kod CPV: 44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44221200-7 - Drzwi

4.5.5.) Wartość części: 40000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADRIAN GRZYBCZYK ADAN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6941594124

7.3.4) Miejscowość: SOKOŁOWIEC 143

7.3.5) Kod pocztowy: 59-540

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBYSZKO FIRMA INSTALACYJNO-REMONTOWO-BUDOWLANA ZBIGNIEW KSIĘŻYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6941190013

7.3.4) Miejscowość: TWARDOCICE 2a

7.3.5) Kod pocztowy: 59-524

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-20

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
Jedyna oferta złożona na tę część podlegała odrzuceniu.

Uzasadnienie prawne
Art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych („Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.