eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinRDW w Chełmie. Usługi ścinki poboczy



Ogłoszenie z dnia 2024-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Chełmie. Usługi ścinki poboczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.chelm@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,178121,0fc29d7d2e0cfe4ec5e0f9ba55093d6d.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Chełmie. Usługi ścinki poboczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fcd2eb9-d0e9-4726-bf12-445e9d33fe8c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/41/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.29 RDW w Chełmie Usługi ścinki poboczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536844

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R2.ST.372.25.2024.jś

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 31849,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścinki poboczy w ciągu dróg wojewódzkich nr 812, 841, 843, 844, 842, 838.

• Obwód Drogowy w Chełmie – DW nr 812, 841, 843, 844
Nr 812 relacji Łowcza – Chełm – Krasnystaw:
- od km 99+900 do km 100+000 str. P
- od km 108+800 do km 109+000 str. P
- od km 110+310 do km 110+700 str. L
- od km 115+650 do km 115+800 str. L
- od km 118+300 do km 118+400 str. L
- od km 119+600 do km 120+540 str. L
- od km 127+000 do km 127+100 str. L
- od km 127+400 do km 127+800 str. P

Nr 841 relacji Cyców – Wierzbica – Staw:
- od km 14+920 do km 15+190 str. L

Nr 843 relacji Chełm – Kraśniczyn:
- od km 11+300 do km 11+740 str. L
- od km 13+100 do km 13+450 str. L
- od km 22+400 do km 22+660 str. P
- od km 23+600 do km 23+900 str. L i P

Nr 844 relacji Chełm – Białopole:
- od km 21+900 do km 22+100 str. L
- od km 22+400 do km 22+900 str. L
- od km 23+180 do km 23+250 str. L
- od km 24+400 do km 24+600 str. L

• Obwód Drogowy w Krzczonowie – DW nr 842, 838
Nr 842 relacji Wysokie – Krasnystaw:
- od km 59+900 do km 60+800 str. L i P

Nr 838 relacji Głębokie – Dorohucza – Fajsławice:
- od km 19+540 do km 20+920 str. L i P

Łączna długość ścinki poboczy wynosi 9 830,00 m o powierzchni 14 745,00 m2

Zakres usług obejmuje mechaniczne ścinanie poboczy o średniej szerokości 1,50 m i średniej grubości ścinania 0,15 m. W miejscach, gdzie praca sprzętem może być utrudniona (tj.: przy pionowych znakach drogowych, słupkach prowadzących, barierach ochronnych, itp.), ścinkę należy wykonać ręcznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39899,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85240,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39899,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe TAWEXIM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7132097342

7.3.3) Ulica: Jabłonna Druga 81A

7.3.4) Miejscowość: Jabłonna Majątek

7.3.5) Kod pocztowy: 23-114

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39899,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.