Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00536844/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Chełmie. Usługi ścinki poboczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.chelm@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,178121,0fc29d7d2e0cfe4ec5e0f9ba55093d6d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Chełmie. Usługi ścinki poboczy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fcd2eb9-d0e9-4726-bf12-445e9d33fe8c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/41/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 RDW w Chełmie Usługi ścinki poboczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536844
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R2.ST.372.25.2024.jś
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 31849,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścinki poboczy w ciągu dróg wojewódzkich nr 812, 841, 843, 844, 842, 838.
• Obwód Drogowy w Chełmie – DW nr 812, 841, 843, 844
Nr 812 relacji Łowcza – Chełm – Krasnystaw:
- od km 99+900 do km 100+000 str. P
- od km 108+800 do km 109+000 str. P
- od km 110+310 do km 110+700 str. L
- od km 115+650 do km 115+800 str. L
- od km 118+300 do km 118+400 str. L
- od km 119+600 do km 120+540 str. L
- od km 127+000 do km 127+100 str. L
- od km 127+400 do km 127+800 str. P
Nr 841 relacji Cyców – Wierzbica – Staw:
- od km 14+920 do km 15+190 str. L
Nr 843 relacji Chełm – Kraśniczyn:
- od km 11+300 do km 11+740 str. L
- od km 13+100 do km 13+450 str. L
- od km 22+400 do km 22+660 str. P
- od km 23+600 do km 23+900 str. L i P
Nr 844 relacji Chełm – Białopole:
- od km 21+900 do km 22+100 str. L
- od km 22+400 do km 22+900 str. L
- od km 23+180 do km 23+250 str. L
- od km 24+400 do km 24+600 str. L
• Obwód Drogowy w Krzczonowie – DW nr 842, 838
Nr 842 relacji Wysokie – Krasnystaw:
- od km 59+900 do km 60+800 str. L i P
Nr 838 relacji Głębokie – Dorohucza – Fajsławice:
- od km 19+540 do km 20+920 str. L i P
Łączna długość ścinki poboczy wynosi 9 830,00 m o powierzchni 14 745,00 m2
Zakres usług obejmuje mechaniczne ścinanie poboczy o średniej szerokości 1,50 m i średniej grubości ścinania 0,15 m. W miejscach, gdzie praca sprzętem może być utrudniona (tj.: przy pionowych znakach drogowych, słupkach prowadzących, barierach ochronnych, itp.), ścinkę należy wykonać ręcznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39899,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85240,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39899,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe TAWEXIM
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7132097342
7.3.3) Ulica: Jabłonna Druga 81A
7.3.4) Miejscowość: Jabłonna Majątek
7.3.5) Kod pocztowy: 23-114
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
jakie przetargi wygrała firma
Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "TAWEXIM"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39899,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.