Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZYWRÓCENIE PRZEJEZDNOŚCI DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 382 NA ODCINKU GRANICA WOJEWÓDZTWA–PACZKÓW OD KM 147+594 DO KM 148+140 – PO POWODZI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4591800
1.5.8.) Numer faksu: 77 4581252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZYWRÓCENIE PRZEJEZDNOŚCI DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 382 NA ODCINKU GRANICA WOJEWÓDZTWA–PACZKÓW OD KM 147+594 DO KM 148+140 – PO POWODZI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ad5e8a7-5574-4361-8150-185e6228fc62
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00569162
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Niespodz. i niszcz. dział. żyw. spraw., iż nie było wcześn. możliw. przewidz. potrz. udziel. przedm. zamów., gdyż doszło do sytuacji wyjąt. i niespot. na tym obsz. Woda utrzym. się przez kilka dni. Dopiero, gdy woda opada całk., możliwa stała się ocena stanu dr. W zw. z pow., po zejściu wody, przepr. bezzwł. wizję tren. przy udziale przedst. Woj. Insp. Nadz. Bud., w ramach której zostały potw. szkody w infr. dr. Powódź poczy. znac. szkody na dr. woj. nr 382, powod. utrud. w post. koniecz. wyłącz. ze względ. bezpiecz. jednego pasa dr. z ruchu dr. w wyniku podm. i obsun. nasypu, uszkadz. naw. wymu. koniecz. wprow. ruchu wahad., ogranicz. tym samym przej. Po ustal. skali znisz., możliwe stało się oszac. koniecz. zakresu naprawy, co z kolei wym. uprzed. sporz. obm. i oprac. koszt. inwest.-napr.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.94.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1669509,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przywrócenie przejezdności drogi wojewódzkiej nr 382 na odcinku granica województwa–Paczków od km 147+594 do km 148+140 – po powodzi zgodnie z warunkami SWZ. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień: 45.00.00.00-7 – roboty budowlane; 45.10.00.00-8 – przygotowanie terenu pod budowę; 45.11.10.00-8 – roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne; 45.11.12.30-9 – roboty w zakresie stabilizacji gruntu; 45.22.00.00-5 – roboty inżynieryjne i budowlane; 45.23.30.00-9 – roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg; 45.23.31.20-6 – roboty w zakresie budowy dróg; 45.23.31.40-2 – roboty drogowe.
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przywrócenia przejezdności drogi wojewódzkiej nr 382 na odcinku granica województwa–Paczków od km 147+594 do km 148+140 – po powodzi.
Niniejsze przedsięwzięcie obejmuje:
1) wykonanie robót pomiarowych – obiekt liniowy,
2) mechaniczną rozbiórkę nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
3) mechaniczną rozbiórkę podbudowy bitumicznej oraz gruntu stabilizowanego chemicznie,
4) mechaniczną rozbiórkę podbudowy z płyt betonowych,
5) wykonanie robót ziemnych pod formowanie nowych warstw konstrukcyjnych korpusu drogowego,
6) wykonanie nowego nasypu z gruntu niewysadzinowego stabilizowanego mechanicznie,
7) wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego chemicznie,
8) wykonanie podbudowy z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie,
9) mechaniczne oczyszczenie i skropienie warstwy podbudowy z kamienia łamanego stabilizowanego mechanicznie pod warstwę podbudowy zasadniczej z AC,
10) wykonanie podbudowy z AC22P,
11) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni pod poszczególne warstwy bitumiczne,
12) ułożenie warstwy przeciwspękaniowej z siatki pod górne warstwy bitumiczne (uwaga: zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania siatki z kordu stalowego),
13) wykonanie warstwy wiążącej z AC 16W,
14) ułożenie warstwy ścieralnej z SMA11S,
15) odtworzenie rowu,
16) wykonanie poboczy z destruktu asfaltowego,
17) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowo.
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2014042,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2014042,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2014042,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-PROBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990121707
7.3.3) Ulica: ul. Rolna 1
7.3.4) Miejscowość: Gogolin
7.3.5) Kod pocztowy: 47-320
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2014042,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.