eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żurawica"Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie MALUCH + 2022-2029 - ETAP I"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie MALUCH + 2022-2029 – ETAP I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żurawica

1.3.) Oddział zamawiającego: GminaŻurawica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900329

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ojca Św. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Żurawica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-710

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zurawica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zurawica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-450b96f3-e237-4ff2-af54-368e4e5eaf01

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie MALUCH + 2022-2029 – ETAP I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-450b96f3-e237-4ff2-af54-368e4e5eaf01

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053213/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 „Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie MALUCH + 2022-2029 – ETAP I”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane z programu „Maluch + 2022-2029” współfinansowanego z KPO w ramach inwestycji A4.2, wskaźnik A61G tworzenie nowych miejsc w placówkach opiekuńczych (żłobki, kluby dziecięce) dla dzieci do 3 roku życia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540155

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPF.I.271.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zlecenia jest wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Żurawicy do wymogów umożliwiających utworzenie żłobka dla dzieci do lat 3 celem realizacji zadania pod nazwą: „Adaptacja pomieszczeń Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Żurawicy na potrzeby utworzenia miejsc opieki w Programie
MALUCH + 2022-2029”
W pierwszym etapie inwestycji zostaną wykonane roboty obejmujące prace w poziomie pierwszego piętra budynku wraz z wymianą instalacji wod.-kan., przebudową instalacji wentylacji i c.o. oraz montażem klimatyzacji.
Zakres prac określony został w następujących działach przedmiaru robót:
W ramach zamówienia podstawowego:
- wykonanie nowych i poszerzenie istniejących otworów drzwiowych, poszerzenie spocznika klatki schodowej w poziomie I piętra oraz wykonanie otworu w stropie umożliwiającego montaż klapy oddymiającej klatkę schodową,
- dostosowanie funkcji poszczególnych pomieszczeń do bieżących potrzeb Użytkownika
i wymogów higieniczno-sanitarnych (w tym przebudowa istniejących węzłów sanitarnych),
- wykonanie rozbiórek części istniejących ścianek działowych i wykonanie nowych ścian działowych,
- wykonanie przepięć i włączeń do przewodów wentylacji grawitacyjnej, montaż wentylatorów wyciągowych wg projektu branży sanitarnej,
- demontaż okładzin ścian w pomieszczeniach objętych remontem,
- wykonanie rozbiórek okładzin posadzek wraz z warstwą wylewki i styropianu w pomieszczeniach objętych remontem,
- wykonanie rozbiórki okładziny schodów z lastrico (klatka K1), wykonanie wylewki samopoziomującej pod montaż wykładzin,
- wykonanie robót tynkarskich i malarskich;
- wykonanie nowych okładzin ścian i posadzek – dostosowanie do obowiązujących wymogów higieniczno-sanitarnych dla pomieszczeń sanitarnych i obowiązujących standardów dla pozostałych pomieszczeń,
- wykonanie wymiany wskazanych drzwi wewnętrznych zgodnie z zestawieniem; część drzwi przeznaczonych do zamontowania dostosowana o odporności ogniowej,
- wykonanie wymiany wskazanych ścianek z luksferów - do wbudowania okna wewnętrzne spełniające wymagania w zakresie odporności ogniowej (zgodnie z zestawieniem),
- montaż nowych balustrad schodowych ze stali nierdzewnej (klatka K1) z wykonaniem lokalnych poszerzeń ścian; balustrady z dodatkowymi pochwytami dostosowanymi do potrzeb dzieci,
- montaż barierek zabezpieczających dostęp dzieci do okien – barierki wyrównawcze drewniane,
- montaż parapetów z agromarmuru w poziomie I piętra i w obrębie projektowanej rozbudowy,
- montaż szyn sufitowych pod montaż kotar wydzielających miejsca odpoczynku dla dzieci żłobkowych,
- montaż obudów grzejników,
- zakup wyposażenia
- montaż systemowych kabin sanitarnych, montaż kompletnego wyposażenia sanitariatów,
- montaż kompletu pochwytów w pomieszczeniach łazienek dla niepełnosprawnych,
- wykonanie robót instalacyjnych branży sanitarnej zgodnie z projektem branżowym - przebudowa instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w obrębie projektowanych węzłów sanitarnych (grzejniki wraz zaworami termostatycznymi z przeznaczeniem do ponownego montażu), wykonanie instalacji klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach,
- wykonanie robót instalacyjnych branży elektrycznej zgodnie z projektem branżowym – przebudowa instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych, montaż nowej rozdzielnicy elektrycznej, montaż instalacji oddymiania, wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego i znaków bezpieczeństwa, przebudowa instalacji odgromowej, wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
- dostosowanie obiektu do wymogów przepisów przeciwpożarowych, w tym:
- wykonanie ściany oddzielenia pożarowego przy wejściu do budynku od strony północno-wschodniej,
- montaż okna oraz drzwi wewnętrznych o odporności ogniowej EI60 (część rozbudowywana),
- montaż 2 szt. drzwi napowietrzających,
- montaż drzwi prowadzących na klatkę schodową K1 w klasie odporności ogniowej EI30 +S,
- wykonanie pokrycia stropodachu części dobudowywanej pokryciem z papy B Roof (t1)/NRO (przekrycie w klasie RE30),
- wykonanie wydzieleń stref pożarowych w budynku drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 60,
- wykonanie wydzielenia kondygnacji piwnicznej drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30,
- wykonanie montażu klapy oddymiającej klatkę schodową K1,
- wykonanie wymiany drzwi wewnętrznych na drzwi spełniające wymagania przepisów w zakresie wymaganej szerokości i wysokości; wyposażenie w samozamykacze drzwi, których skrzydła po ich całkowitym otwarciu będą powodowały zawężenie wymaganej szerokości drogi ewakuacyjnej,
- wykonanie okładzin podłogowych na drogach ewakuacyjnych na nowe, spełniające wymagania przepisów w zakresie wymaganej klasy reakcji na ogień (co najmniej trudno zapalne),
- montaż ruchomej barierki przy biegu schodowym prowadzącym z parteru do piwnicy, zabezpieczającej przed omyłkowym zejściem ludzi do piwnicy w czasie ewakuacji.
- przebudowa schodów wewnętrznych w sposób zapewniający uzyskanie wymaganej szerokości spocznika w poziomie piętra budynku,
- wyposażenie dróg ewakuacyjnych, oświetlonych wyłącznie światłem sztucznym, w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne.

UWAGA:
Roboty wykonywane będą w czynnych placówkach oświatowych. W związku z tym należy zwrócić szczególną uwagę na względy bezpieczeństwa, zabezpieczenie terenu robót, sprzętu, itp. Prace należy prowadzić tak, aby zminimalizować trudności w funkcjonowaniu placówki. Stanowiska pracy należy zabezpieczyć przed dostępem osób trzecich (szczególnie dzieci).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45262300-4 - Betonowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przed otwarciem ofert, które odbyło się w dniu 25.10.2024 r., o godz. 10:15 udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania (https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-450b96f3-e237-4ff2-af54-368e4e5eaf01 ), kwotę w wysokości 1 236 015,03 PLN brutto, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W postępowaniu złożone zostało siedem ofert, spośród których najniższą cenę przedstawiła oferta firmy Grzegorz Pakosz Firma Handlowo - Usługowa PAKBUD 37-543 LASZKI 181A, zawierająca cenę 2 096 358,31 PLN brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.