Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00560874/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług społecznych asystenckich na terenie Gminy Krasnobród w miejscu zamieszkania uczestnika projektu, Polityka Senioralna EFS+
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRASNOBRÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368701
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 36
1.5.2.) Miejscowość: Krasnobród
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-440
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@krasnobrod.pl, zamowienia@krasnobrod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnobrod.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4926cf96-fdc8-434e-a9b2-38a6f9251f4e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług społecznych asystenckich na terenie Gminy Krasnobród w miejscu zamieszkania uczestnika projektu, Polityka Senioralna EFS+2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4926cf96-fdc8-434e-a9b2-38a6f9251f4e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042664/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi społeczne asystenckie w gminie Krasnobród
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Polityka Senioralna EFS+” w ramach Działania 8.5 Usługi społeczne Priorytetu VIII Zwiększenie spójności społecznej programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00560874
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I.271.1.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 zamówienia - „Świadczenie usług społecznych asystenckich na terenie Gminy Krasnobród w miejscu zamieszkania uczestnika projektu, Polityka Senioralna EFS+”, której zakres rzeczowy obejmuje świadczenie usług społecznych asystenckich na terenie Gminy Krasnobród na rzecz 60 uczestników projektu. Liczba godzin na jednego uczestnika projektu – max. 90 godzin usługi przez cały okres trwania umowy (dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu). Łączna liczba godzin usług w ramach części 2 zamówienia wynosi 5 400 godzin. Szczegółowy zakres świadczenia usług określony został w pkt 4.3 SWZ.Zakres usług asystenckich dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu świadczonych w miejscu zamieszkania obejmuje
w szczególności:
a) wsparcie w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymaniu higieny osobistej i czynnościach pielęgnacyjnych (np. myciu głowy, myciu ciała, kąpieli, czesaniu, goleniu, obcinaniu paznokci rąk i nóg, zmianie pozycji, np. przesiadaniu się z łóżka/krzesła na wózek, ułożeniu się w łóżku, zapobieganiu powstaniu odleżyn lub odparzeń, przygotowaniu i spożywaniu posiłków i napojów napojów (w tym poprzez PEG i sondę), słaniu łóżka i zmianie pościeli, zmiana pieluchomajtek i wkładów higienicznych;
b) wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról społecznych (w przypadku samodzielnego zamieszkiwania (np. sprzątaniu mieszkania, w tym urządzeń codziennego użytku i sanitarnych oraz wynoszeniu śmieci, dokonywaniu bieżących zakupów (towarzyszenie osoby niepełnosprawnej w sklepie – np. informowanie jej o lokalizacji towarów na półkach, podawanie towarów z półek, wkładanie towarów do koszyka/wózka sklepowego, niesienie koszyka (maksymalnie do 5 kg), prowadzenie wózka osoby niepełnosprawnej lub wózka sklepowego, pomoc przy kasie), myciu okien maksymalnie 2 razy w roku, utrzymywaniu w czystości
i sprawności sprzętu ułatwiającego codzienne funkcjonowanie (np. wózek, balkonik, podnośnik, kule, elektryczna szczoteczka do zębów, elektryczna golarka, etc.), praniu i prasowaniu odzieży i pościeli, ewentualnie ich oddawanie i odbiór z pralni (w obecności osoby niepełnosprawnej),
c) wsparcie w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania (np. pchanie wózka osoby niepełnosprawnej, pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (np. schody, krawężniki, otwieranie drzwi), pomoc w orientacji przestrzennej osobom niewidomym i słabowidzącym i głuchoniemym, pomoc we wsiadaniu do i wysiadaniu z: tramwaju, autobusu, samochodu, pociągu, asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, w tym służącymi do transportu osób niepełnosprawnych oraz taksówkami, transport uczestnika Programu samochodem osoby niepełnosprawnej lub asystenta/ transport samochodem będącym własnością osoby z niepełnosprawnością, członka jej rodziny lub asystenta;
d) wsparcia w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem: obsługa komputera, tabletu, telefonu komórkowego i innych urządzeń i przedmiotów służących komunikacji; wyjście na spacer; asystowanie podczas obecności osoby z niepełnosprawnością w: kinie, teatrze, muzeum, restauracji, miejscu kultu religijnego, kawiarni, wydarzeniu plenerowym, etc.; załatwianie spraw urzędowych i związanych z poszukiwaniem pracy np. w rozmowie z urzędnikiem w przypadku trudności z werbalnym komunikowaniem się, wsparcie w wypełnianiu formularzy,; wsparcie w rozmowie z otoczeniem w wypadku trudności z werbalnym komunikowaniem się; notowanie dyktowanych przez osobę z niepełnosprawnością treści ręcznie i na komputerze; pomoc w zmianie ubioru i pozycji podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalni itp.; wsparcie w załatwianiu spraw w punktach usługowych w obecności osoby z niepełnosprawnością; w razie potrzeby wsparcie w zakresie wypełniania ról społecznych i podejmowania codziennych decyzji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale 4 SWZ tj.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 216000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 zamówienia - „Świadczenie usług społecznych asystenckich na terenie Gminy Krasnobród w miejscu zamieszkania uczestnika projektu, Polityka Senioralna EFS+”, której zakres rzeczowy obejmuje świadczenie usług społecznych asystenckich na terenie Gminy Krasnobród na rzecz 60 uczestników projektu. Liczba godzin na jednego uczestnika projektu – max. 90 godzin usługi przez cały okres trwania umowy (dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu). Łączna liczba godzin usług w ramach części 1 zamówienia wynosi 5 400 godzin. Szczegółowy zakres świadczenia usług określony został w pkt 4.3 SWZ.Zakres usług asystenckich dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu świadczonych w miejscu zamieszkania obejmuje
w szczególności:
a) wsparcie w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymaniu higieny osobistej i czynnościach pielęgnacyjnych (np. myciu głowy, myciu ciała, kąpieli, czesaniu, goleniu, obcinaniu paznokci rąk i nóg, zmianie pozycji, np. przesiadaniu się z łóżka/krzesła na wózek, ułożeniu się w łóżku, zapobieganiu powstaniu odleżyn lub odparzeń, przygotowaniu i spożywaniu posiłków i napojów napojów (w tym poprzez PEG i sondę), słaniu łóżka i zmianie pościeli, zmiana pieluchomajtek i wkładów higienicznych;
b) wsparcie w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról społecznych (w przypadku samodzielnego zamieszkiwania (np. sprzątaniu mieszkania, w tym urządzeń codziennego użytku i sanitarnych oraz wynoszeniu śmieci, dokonywaniu bieżących zakupów (towarzyszenie osoby niepełnosprawnej w sklepie – np. informowanie jej o lokalizacji towarów na półkach, podawanie towarów z półek, wkładanie towarów do koszyka/wózka sklepowego, niesienie koszyka (maksymalnie do 5 kg), prowadzenie wózka osoby niepełnosprawnej lub wózka sklepowego, pomoc przy kasie), myciu okien maksymalnie 2 razy w roku, utrzymywaniu w czystości
i sprawności sprzętu ułatwiającego codzienne funkcjonowanie (np. wózek, balkonik, podnośnik, kule, elektryczna szczoteczka do zębów, elektryczna golarka, etc.), praniu i prasowaniu odzieży i pościeli, ewentualnie ich oddawanie i odbiór z pralni (w obecności osoby niepełnosprawnej),
c) wsparcie w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania (np. pchanie wózka osoby niepełnosprawnej, pomoc w pokonywaniu barier architektonicznych (np. schody, krawężniki, otwieranie drzwi), pomoc w orientacji przestrzennej osobom niewidomym i słabowidzącym i głuchoniemym, pomoc we wsiadaniu do i wysiadaniu z: tramwaju, autobusu, samochodu, pociągu, asystowanie podczas podróży środkami komunikacji publicznej, w tym służącymi do transportu osób niepełnosprawnych oraz taksówkami, transport uczestnika Programu samochodem osoby niepełnosprawnej lub asystenta/ transport samochodem będącym własnością osoby z niepełnosprawnością, członka jej rodziny lub asystenta;
d) wsparcia w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu się z otoczeniem: obsługa komputera, tabletu, telefonu komórkowego i innych urządzeń i przedmiotów służących komunikacji; wyjście na spacer; asystowanie podczas obecności osoby z niepełnosprawnością w: kinie, teatrze, muzeum, restauracji, miejscu kultu religijnego, kawiarni, wydarzeniu plenerowym, etc.; załatwianie spraw urzędowych i związanych z poszukiwaniem pracy np. w rozmowie z urzędnikiem w przypadku trudności z werbalnym komunikowaniem się, wsparcie w wypełnianiu formularzy,; wsparcie w rozmowie z otoczeniem w wypadku trudności z werbalnym komunikowaniem się; notowanie dyktowanych przez osobę z niepełnosprawnością treści ręcznie i na komputerze; pomoc w zmianie ubioru i pozycji podczas wizyt lekarskich, zabiegów rehabilitacyjnych, ćwiczeń fizjoterapeutycznych, pobytu na pływalni itp.; wsparcie w załatwianiu spraw w punktach usługowych w obecności osoby z niepełnosprawnością; w razie potrzeby wsparcie w zakresie wypełniania ról społecznych i podejmowania codziennych decyzji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale 4 SWZ tj.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.5.) Wartość części: 216000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roztoczańska Spółdzielnia Socjalna "Warto”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223059041
7.3.3) Ulica: Rynek 12
7.3.4) Miejscowość: Krasnobród
7.3.5) Kod pocztowy: 22-440
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROZTOCZAŃSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "WARTO"
jakie przetargi wygrała firma
ROZTOCZAŃSKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "WARTO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości: 216 000,00 zł brutto.
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp ustawy Pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asystenckich oraz opiekuńczych osobom potrzebujących wsparcia (OPW)/uczestnikom projektu (UP), w tym osobom z niepełnosprawnościami w miejscu zamieszkania i/lub przebywania.
- Świadczenie usług asystenckich dla osób z niepełnosprawnościami na terenie m. Szklarska Poręba dla 25 Osób Wymagających Wsparcia - uczestników projektu pn. "Przepis na Opiekę - usługi społeczne
- Organizowanie i świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania.
- "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania"
- Świadczenie usług asystenckich wspierających aktywność społeczną, edukacyjną lub zawodową 12 osób z niepełnosprawnościami na terenie Gminy Lubiszyn
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla mieszkańców, w ramach realizacji programu: "Opieka Wytchnieniowa" - edycja 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.