Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00546758/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Kruszwica w sezonie 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4
1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9977571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Kruszwica w sezonie 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47068d70-dfee-4f00-93f3-57c86d86135a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029309/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Kruszwica w sezonie 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546758
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 90620000-9 – Usługi odśnieżania
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 25.04.2025 r.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg gminnych Gminy Kruszwica w sezonie 2024/2025. Usługa musi być wykonana zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną, umową oraz wykazem dróg stanowiącymi załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
Zamówienie obejmuje:
1) Odśnieżanie pługami z jednoczesnym zwalczaniem śliskości zimowej solarkami lub piaskarkami;
2) Zwalczanie śliskości zimowej solarkami przy użyciu solanki lub soli z piaskiem,
3) Odśnieżanie równiarkami samojezdnymi, spycharkami lub ładowarkami.
4) Użycie ładowarek i samochodów samowyładowczych do usuwania zwałowisk śnieżnych.
5) Odśnieżanie z użyciem pługów wirnikowych.
6) Odśnieżanie chodników z jednoczesnym zwalczaniem śliskości zimowej przy użyciu mieszanki soli z piaskiem.
2. Wytyczne dla wykonawcy:
- Wykonawca powinien przystąpić do wykonania przedmiotu umowy od momentu otrzymania od Zamawiającego polecenia telefonicznego, ustnego lub pisemnego w ciągu 180 minut.
Szczegółowe informacje zawiera szczegółowa specyfikacja techniczna – załącznik nr 7 do SWZ,
- Wykaz dróg gminnych do zimowego utrzymana dróg stanowi załącznik nr 8 do SWZ,
- W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją usługi.
- Zamawiający zamierza zrealizować zamówienie do dnia 31.12.2024 r.
w kwocie nie wyższej niż 30.000,00 zł.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert pn. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych Gminy Kruszwica w sezonie 2024/2025”z powodu: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Oferta najkorzystniejsza została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ została złożona przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń - wykonawca w określonych terminach nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Druga oferta natomiast trzykrotnie przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i brak jest możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny w/w oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku w latach 2025-2027.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 6 części.
- Sprzątanie budynku biurowego siedziby Nadleśnictwa oraz kompleksowe utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni wokół siedziby Nadleśnictwa w latach 2025-2026
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych (w okresie od dnia zawarcia do dnia 30 kwietnia 2025 r.)
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej w rejonie V
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.