Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00558847/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Stalowej 50 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WROCŁAWSKIE CENTRUM ZDROWIA SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podróżnicza 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-208
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: amlynczak@spzoz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-720c727a-89a0-42c8-a8bc-e7ba4b0d679d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Stalowej 50 we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-720c727a-89a0-42c8-a8bc-e7ba4b0d679d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091716/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup, dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem dla Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Stalowej 50 we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00558847
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WCZ/P/D -3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli biurowych wraz z wyposażeniem dla Centrum Zdrowia Psychicznego obejmujący poniższy asortyment:
Biurko proste 140x70x74h z nogą o profilu kwadratowym - szt. 7
Koszyk kablowy / szyna na kable o wymiarach 580x162x123h - szt. 30
Kontener biurowy o wymiarach 400x600x586h mm - szt. 25
Szafa aktowa o wymiarach: 800x385x1830h mm - szt.3
Krzesło pracownicze-szt. 35
Wieszak ścienny wysokość 9,4 cm, szerokość 7,2 cm, głębokość 4,8 cm- szt. 22
Biurko proste 120x70x74h z nogą o profilu kwadratowym -szt.6
Szafa aktowa, zamykana na 3OH, regał 2OH, o wymiarach: 800 x 385 x 1830h mm- szt.24
Szafka wisząca o wymiarach: 800 x 385 x 750h mm-szt. 8
Formatka pod wieszaki 600x1700 -szt.1
Biurko proste 140x80x74h z nogą o profilu kwadratowym -szt.6
Osłona przednia biurka 1200 x 18 x 400 - szt.1
Fotel loungowy na 4 nóżkach- szt. 3
Stolik okolicznościowy, blat o średnicy 650 mm- szt.4
Szafa ubraniowa z jedną półką w górnej części, bez zamka, o wym.: 600 x 385 x 1830h mm - szt. 3
Krzesło konferencyjne, krzesło sklejkowe na czterech nogach w całości tapicerowane- szt. 57
Szafa aktowa, w środku 4 regulowane co 2 cm półki, o wymiarach: 800 x 600 x 1830h mm- szt.1
Formatka pod wieszaki 850x1700 - szt. 2
Biurko proste 120x60x74h z nogą o profilu kwadratowym -szt.1
Stół mobilny na kółkach z blatem uchylnym– sztaplowany w pionie, 1390 x 695 x 740h mm szt.13
Szafa aktowa, zamykana na 3OH, regał 2OH, o wymiarach: 800 x 430 x 1830h mm- szt.5
Szafa nadstawka - aktowa o wymiarach: 800 x 430 x 750h mm-szt. 2
Regał aktowy, o wymiarach: 400 x 430 x 1830h mm-szt. 1
Regał aktowy - nadstawka, o wymiarach: 400 x 430 x 750h mm-szt.1
Regał niski pod TV, wymiary 800 x 280 x 740h mm -szt.3
Wieszak ścienny - szt.12
Sofa o nieregularnym kształcie, oparcie mocowane równolegle do wklęsłej krawędzi siedziska- szt. 1
Ławka 2 osobowa na 4 nogach z podłokietnikami -szt.2
Sofa o nieregularnym kształcie, oparcie mocowane równolegle do wypukłej krawędzi siedziska - szt. 1
Fotel na 4 nóżkach z podłokietnikami -szt.4
Biurko gabinetowe na drewnianym stelażu, wymiary 1400 x 600 x 740h mm- szt.12
Szafa pod umywalkę, wymiary: 800 x 600 x 2170h mm- szt. 4
Szafa pod umywalkę, wymiary: 680 x 600 x 2170h mm- szt.4
Stolik, noga drewniana, wymiary 600 x 600 x 550h mm -szt.12
Fotel tapicerowany na stelażu dębowym- szt. 24
Krzesło gabinetowe- szt. 23
Krzesło tworzywowe- szt. 15
Biurko proste 100x60x74h z nogą o profilu kwadratowym- szt. 1
Szafa aktowa, o wymiarach: 800 x 430 x 1130h mm -szt. 2
Szafa aktowa, o wym.: 800 x 430 x 1830h mm, front szklany - szkło transparentne w ramce aluminiowej, bez zamka- szt.1
Stół mobilny na kółkach z blatem uchylnym – sztaplowany w pionie, 1600 x 800 x 740h mm szt.3
Stolik pomocniczy- szt. 4
Biurko proste 100x70x74h z nogą o profilu kwadratowym -szt. 2
Krzesło sklejkowe- szt. 10
Stół o wymiarach 2900 x 1000 mm i wysokości 730 mm, baza talerzowa- szt. 1
Puf z oparciem -szt. 4
Szafa nadstawka - aktowa o wymiarach: 800 x 385 x 750h mm- szt. 5
Regał niski wymiary 800 x 385 x 740h mm -szt. 3
Poduszki 60x45x20- szt. 6
Parapet – siedzisko- szt. 1
Zabudowa do gabinetu - szt.1
Zlew stalowy- szt. 1
Bateria- szt. 1
Regał na książki, wymiary 800 x 280 x 1130h mm - szt. 2
Szafa metalowa, szatniowa- szt.4
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392350,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392350,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392350,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ SZCZERBA "CARRIERE DESIGN"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931162288
7.3.3) Ulica: ul. Inżynierska 25A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-228
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARIUSZ SZCZERBA "CARRIERE DESIGN"
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ SZCZERBA "CARRIERE DESIGN"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392350,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-27INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.