Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
,, Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2025r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ROKITNO 38
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 38
1.5.2.) Miejscowość: Rokitno
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-340
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.pinecka@dpsrokitno38.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_rokitno_38/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,, Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2025r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e45f2439-9f45-438d-96db-0f979edee2d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082024/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e45f2439-9f45-438d-96db-0f979edee2d93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem strony prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e45f2439-9f45-438d-96db-0f979edee2d9
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z póź. zm.), dalej „RODO”, Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z 4 maja 2016r.) dalej: RODO, w tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS/261/04/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – dostawa mięsa i wędlin wieprzowych oraz mięsa i wędlin drobiowych (min. 2 razy w tygodniu).Przewidziana dzienna liczna osób objętych posiłkami całodziennymi 99 osób.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Rokitnie Nr 38 w 2025r. Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, wg zamówień składanych sukcesywnie przez zamawiającego, na realizację zamówienia danej części.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki rodzajowo- wartościowo- ilościowe nr od 1a do 1f do formularza ofertowego SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
15113000-3 - Wieprzowina
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15131500-0 - Produkty drobiowe
15131400-9 - Produkty wieprzowe
15112000-6 - Drób
15112100-7 - Świeży drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryterium:
L.p. OPIS KRYTERIÓW OCENY ZNACZENIE [%]
1. Cena brutto (z VAT) 90
2. Termin dostawy (min. 1 – max 3 dni robocze) 10
2. Sposób oceny ofert.
a) dla kryterium „Cena”
(C): PC = [CN/CR x 90%] x 100
Oznaczenia:
C - ilość punktów dla kryterium „Cena”
CN - najniższa zaoferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywane
b) dla kryterium „Termin dostawy” (TD):
TERMIN DOSTAWY
od dnia złożenia zamówienia PRZYZNANE PUNKTY
3 dni robocze 0 pkt.
2 dni robocze 5 pkt.
1 dzień roboczy 10 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – dostawa artykułów mleczarskich (min. 1 raz w tygodniu)
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Rokitnie Nr 38 w 2025r. Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, wg zamówień składanych sukcesywnie przez zamawiającego, na realizację zamówienia danej części.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki rodzajowo- wartościowo- ilościowe nr od 1a do 1f do formularza ofertowego SWZ.
Przewidziana dzienna liczna osób objętych posiłkami całodziennymi 99 osób.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15530000-2 - Masło
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryterium:
L.p. OPIS KRYTERIÓW OCENY ZNACZENIE [%]
1. Cena brutto (z VAT) 90
2. Termin dostawy (min. 1 – max 3 dni robocze) 10
2. Sposób oceny ofert.
a) dla kryterium „Cena”
(C): PC = [CN/CR x 90%] x 100
Oznaczenia:
C - ilość punktów dla kryterium „Cena”
CN - najniższa zaoferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywane
b) dla kryterium „Termin dostawy” (TD):
TERMIN DOSTAWY
od dnia złożenia zamówienia PRZYZNANE PUNKTY
3 dni robocze 0 pkt.
2 dni robocze 5 pkt.
1 dzień roboczy 10 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - dostawa świeżych owoców, warzyw oraz ziemniaków ( min. 1 raz w tygodniu).Przewidziana dzienna liczna osób objętych posiłkami całodziennymi 99 osób.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Rokitnie Nr 38 w 2025r. Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, wg zamówień składanych sukcesywnie przez zamawiającego, na realizację zamówienia danej części.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki rodzajowo- wartościowo- ilościowe nr od 1a do 1f do formularza ofertowego SWZ. Rodzaj zamówienia: dostawa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryterium:
L.p. OPIS KRYTERIÓW OCENY ZNACZENIE [%]
1. Cena brutto (z VAT) 90
2. Termin dostawy (min. 1 – max 3 dni robocze) 10
2. Sposób oceny ofert.
a) dla kryterium „Cena”
(C): PC = [CN/CR x 90%] x 100
Oznaczenia:
C - ilość punktów dla kryterium „Cena”
CN - najniższa zaoferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywane
b) dla kryterium „Termin dostawy” (TD):
TERMIN DOSTAWY
od dnia złożenia zamówienia PRZYZNANE PUNKTY
3 dni robocze 0 pkt.
2 dni robocze 5 pkt.
1 dzień roboczy 10 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - dostawa artykułów sypkich, wody, napojów oraz jaj kurzych (min. 1 raz w tygodniu).Przewidziana dzienna liczna osób objętych posiłkami całodziennymi 99 osób.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Rokitnie Nr 38 w 2025r. Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, wg zamówień składanych sukcesywnie przez zamawiającego, na realizację zamówienia danej części.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki rodzajowo- wartościowo- ilościowe nr od 1a do 1f do formularza ofertowego SWZ.
Rodzaj zamówienia: dostawa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryterium:
L.p. OPIS KRYTERIÓW OCENY ZNACZENIE [%]
1. Cena brutto (z VAT) 90
2. Termin dostawy (min. 1 – max 3 dni robocze) 10
2. Sposób oceny ofert.
a) dla kryterium „Cena”
(C): PC = [CN/CR x 90%] x 100
Oznaczenia:
C - ilość punktów dla kryterium „Cena”
CN - najniższa zaoferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywane
b) dla kryterium „Termin dostawy” (TD):
TERMIN DOSTAWY
od dnia złożenia zamówienia PRZYZNANE PUNKTY
3 dni robocze 0 pkt.
2 dni robocze 5 pkt.
1 dzień roboczy 10 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 – dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych ( każdy dzień tygodnia z wyjątkiem niedziel i świąt). Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Rokitnie Nr 38 w 2025r. Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, wg zamówień składanych sukcesywnie przez zamawiającego, na realizację zamówienia danej części.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki rodzajowo- wartościowo- ilościowe nr od 1a do 1f do formularza ofertowego SWZ.
Rodzaj zamówienia: dostawa. Przewidziana dzienna liczna osób objętych posiłkami całodziennymi 99 osób.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryterium:
L.p. OPIS KRYTERIÓW OCENY ZNACZENIE [%]
1. Cena brutto (z VAT) 90
2. Termin dostawy (min. 1 – max 3 dni robocze) 10
2. Sposób oceny ofert.
a) dla kryterium „Cena”
(C): PC = [CN/CR x 90%] x 100
Oznaczenia:
C - ilość punktów dla kryterium „Cena”
CN - najniższa zaoferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywane
b) dla kryterium „Termin dostawy” (TD):
TERMIN DOSTAWY
od dnia złożenia zamówienia PRZYZNANE PUNKTY
3 dni robocze 0 pkt.
2 dni robocze 5 pkt.
1 dzień roboczy 10 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 – dostawa ryb (mrożonych i wędzonych, itp.) oraz mrożonych owoców i warzyw i innych wyrobów mrożonych ( min. 1 raz w tygodniu).Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Rokitnie Nr 38 w 2025r. Zamówienie będzie realizowane po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy, wg zamówień składanych sukcesywnie przez zamawiającego, na realizację zamówienia danej części.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki rodzajowo- wartościowo- ilościowe nr od 1a do 1f do formularza ofertowego SWZ.
Rodzaj zamówienia: dostawa. Przewidziana dzienna liczna osób objętych posiłkami całodziennymi 99 osób.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryterium:
L.p. OPIS KRYTERIÓW OCENY ZNACZENIE [%]
1. Cena brutto (z VAT) 90
2. Termin dostawy (min. 1 – max 3 dni robocze) 10
2. Sposób oceny ofert.
a) dla kryterium „Cena”
(C): PC = [CN/CR x 90%] x 100
Oznaczenia:
C - ilość punktów dla kryterium „Cena”
CN - najniższa zaoferowana cena
CR - cena oferty rozpatrywane
b) dla kryterium „Termin dostawy” (TD):
TERMIN DOSTAWY
od dnia złożenia zamówienia PRZYZNANE PUNKTY
3 dni robocze 0 pkt.
2 dni robocze 5 pkt.
1 dzień roboczy 10 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu;
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ.
2. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.:
2.1. zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
2.2. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z od rębnych przepisów – Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
2.3. sytuacja ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
2.4. zdolność techniczna lub zawodowa – Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych:
3.1. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wraz z Formularzem ofertowym –(załącznik nr 1) składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 2 do SWZ.
3.2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany w terminie nie krótszym niż 5 dni do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) w zakresie nie podlegania wykluczenia z udziału w postępowaniu:
oświadczenia Wykonawcy w zakresie 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.Dz. U. z 2024 r., poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.
2) oświadczenie Wykonawcy w zakresie aktualności informacji o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra rozwoju , pracy i technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415)
–załącznik nr 4 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie w zakresie w art. 108 ust. 1 pkt 3, pkt. 4 , pkt 5 pkt 6 oraz art. 109 ust. 1- pkt 1, ust.1 pkt 2 lit. b, pkt 2 lit. c, pkt 3 , art. 109 ust. 1 pkt 5-10 ustawy Pzp oraz potwierdzenie aktualności danych składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
oświadczenie wykonawcyo niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – prawo zamówień publicznych (dz. u. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
oświadczenie wykonawcyo niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – prawo zamówień publicznych (dz. u. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w
prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem.
4.Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
5. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa, w przypadku:1). wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie (formularzu cenowym),
2). gdy Zamawiający zrezygnuje z części zakresu przedmiotu umowy,
3). ustawowej zmiany stawki podatku VAT- bez konieczności sporządzania aneksu do umowy,
4). zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy wskazanych w umowie,
6. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 5, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę.
7. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa jeżeli łączna wartość zmian wartości brutto
(w tym VAT- § 4, ust.5, pkt 3) jest mniejsza niż progi unijne oraz jest nie większa niż 3% wartości brutto pierwotnej umowy dla danej części zamówienia.
8. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e45f2439-9f45-438d-96db-0f979edee2d9
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
zakończonoINNE PRZETARGI ROKITNO
- ,, Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie nr 38 w 2025r."
- Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rokitnie na rok 2025.
więcej: przetargi ROKITNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.