Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00527186/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa krzeseł biurowych wraz z montażem dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA I MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.JOSEPHA CONRADA-KORZENIOWSKIEGO W GDAŃSKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191978594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Targ Rakowy 5/6
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-806
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58/301-96-18
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgksa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbpg.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9886111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa krzeseł biurowych wraz z montażem dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca9a8152-d0b7-4f9e-9cc1-6767a5702c92
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036236/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 dostawa krzeseł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem krzeseł biurowych dla Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku obejmująca 136 sztuk krzeseł typu A oraz 10 sztuk krzeseł typu B.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania zamawiającego stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wykaz lokalizacji, do których nastąpi dostawa wraz z montażem – ze wskazaniem ilości i rodzaju krzeseł dla danej lokalizacji - stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4. Poprzez dostawę zamawiający rozumie przeprowadzenie wszystkich czynności określonych w SWZ, a w szczególności dostarczenie, montaż oraz wniesienie krzeseł do miejsc wskazanych przez zamawiającego, a także przeprowadzenie przez zamawiającego procedury odbiorowej.
5. Przedmiot zamówienia musi być sprawny, kompletny, fabrycznie nowy, nieużywany, nie powystawowy, wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, objęty gwarancją (minimalny okres 24 m-ce) oraz dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
6. Wraz z dostawą wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie producenta lub specyfikację techniczną potwierdzającą zastosowanie dla dostarczanej partii krzeseł pianek trudnopalnych wylewanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172682,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365147,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172682,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENER MICHAŁ BENKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570275454
7.3.3) Ulica: WILEŃSKA 59B/15
7.3.4) Miejscowość: GDAŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 80-215
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172682,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników do aktywacji bazofilów metodą cytometrii przepływowej oraz odczynników do testów DHR metodą cytometrii przepływowej dla UCK
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
- Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa oświetlenia ulic w różnych dzielnicach Miasta Gdańska w ramach programu "Jaśniejszy Gdańsk" EDYCJA 2025 Etap I.
- Remont nawierzchni i konstrukcji oraz remont instalacji elektrycznej mola w Gdańsku Brzeźnie
- Dostawa pokarmów granulowanych do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego
- Dostawy mikrokuwet, krwi kontrolnej, akcesoriów do czyszczenia i konserwacji analizatorów do pomiaru poziomu hemoglobiny posiadanych przez Zamawiającego.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Lubuskie Szkolnictwo Zawodowe dla Nowoczesnego Rynku Pracy- dostawa mebli do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich
- 4.2025 Sukcesywna dostawa, montaż i ustawienie mebli biurowych w jednostkach Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu oraz w Filii Uniwersytetu Medycznego w Wałbrzychu
- Dostawa mebli biurowych i medycznych
- "Dostawa mebli i krzeseł biurowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami"
- Zakup i dostawa mebli biurowych oraz mebli na potrzeby pomieszczeń pielęgniarskich i sal pacjentów dla SPZZOD w Augustowie.
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.