Og³oszenie z dnia 2024-11-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00616860/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
- 2024/BZP 00627575/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-02
- 2025/BZP 00042540/01 - Wynik z dnia 2025-01-17
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT KARTUSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674865
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 380 21 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelinaczaja@kartuskipowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.kartuskipowiat.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-773b7943-7637-44a3-bf8a-e2edef0d2d60
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00602341
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00033968/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kartuski_powiat3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kartuski_powiat w zak³adce dotycz±cej
przedmiotowego postêpowania.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby
uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: ewelinaczaja@kartuskipowiat.pl (za wyj±tkiem sk³adania oferty wraz z wymaganymi
za³±cznikami).
3. Pozosta³e informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z
Wykonawcami zosta³y opisane w rozdziale IX Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania
ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce
„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .
2. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z
platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zak³adce
„Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej „Pod linkiem” na
stronie internetowej platformazakupowa.pl w zak³adce przedmiotowego postêpowania lub dostêpnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3. Korzystanie przez Wykonawcê z platformazakupowa.pl jest bezp³atne. 4. W celu
skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert)
odbywa siê za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. 5. Zaleca siê, aby we
wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Wykonawcy pos³ugiwali siê znakiem numeru postêpowania
(sprawy) okre¶lonym na pierwszej stronie SWZ (lewy górny róg strony). 6. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku
„Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby
uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: ewelinaczaja@kartuskipowiat.pl . 7. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami
odbywa³a siê tylko na platformazakupowa.pl za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za
po¶rednictwem adresu e-mail. 8. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl . Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert
Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami
adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
9. Maksymalny rozmiar jednego pliku przes³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, wycofania oferty
wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
10. Wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i
odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
11. Pozosta³e informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji
elektronicznej zosta³y opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia w rozdziale IX i XIII.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Starostwo Powiatowe w Kartuzach zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Kartuski;
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Kartuzach jest Pani Michalina Treder, kontakt:
iod@kartuskipowiat.com.pl, tel. 534-086-656;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego RZP.272.1.4.2024 pn.: „¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na
potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach w 2025 roku”.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
Wyja¶nienia:
* w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ
Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania
nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia
** skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników;
*** prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania
ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.272.1.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1: „Zadanie nr 1 - przesy³ki listowe i paczki pocztowe”, zwana dalej „Zadaniem nr 1”. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych, druków bezadresowych, paczek oraz zwrot do Zamawiaj±cego przesy³ek po wyczerpaniu mo¿liwo¶ci ich dorêczenia w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz.U. z 2023 r., poz. 1640 z pó¼n. zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie, na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów, stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek listowych i paczek pocztowych za po¶rednictwem strony internetowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2: „Zadanie nr 2 - przesy³ki kurierskie”, zwana dalej „Zadaniem nr 2”. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek i ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r., poz. 1640 z pó¼n. zm.), aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz na podstawie ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe (Dz. U. z 2024 r., poz. 1262), na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64120000-3 - Us³ugi kurierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± ³±czn± liczbê punktów, stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek kurierskich za po¶rednictwem strony internetowej strony internetowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale XV SWZ,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na
obszarze Rzeczypospolitej Polskiej oraz zagranic±, tzn. jest wpisany do rejestru operatorów pocztowych, zgodnie z art. 6
ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 1640 z pó¼n. zm.) prowadzonego przez Prezesa Urzêdu
Komunikacji Elektronicznej, w zakresie obrotu krajowego i zagranicznego - warunek dotyczy wszystkich czê¶ci.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do
warunku dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, okre¶lonego w pkt
2.2) niniejszego rozdzia³u, bêdzie spe³niony je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do
których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli
posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owania zasobów technicznych lub
zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê
zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w
zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do
SWZ).
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp bêdzie
zobowi±zany do z³o¿enia w/w dokumentu równie¿ w odniesieniu do tych podmiotów, jak równie¿ ka¿dy z Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, wydane przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, z którego wynika, i¿ obszar, na którym bêdzie wykonywana dzia³alno¶æ pocztowa obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej oraz zagranicê - dotyczy ka¿dej czê¶ci zamówienia
(Zadania nr 1 i Zadania nr 2).
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty sk³adane z ofert± (formularzem ofertowym - wed³ug za³±cznika nr 2a i/lub 2b do SWZ):a) formularz cenowy (wed³ug za³±cznika do formularza ofertowego stanowi±cego za³±cznik nr 1 do za³±cznika nr 2a i/lub 2b
do SWZ) – dotyczy czê¶ci 1 (Zadania nr 1) i/lub czê¶ci 2 zamówienia (Zadanie nr 2),
b) o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp (wed³ug za³±cznika nr 3 do SWZ oraz wed³ug za³±cznika nr 5 do SWZ - je¿eli dotyczy),
c) o¶wiadczenie w zakresie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (za³±cznik nr 6 do SWZ),
d) pe³nomocnictwo (zgodnie z pkt 7 rozdzia³u XIII SWZ) – je¿eli dotyczy,
e) zobowi±zanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wed³ug za³±cznika nr 4 do SWZ) – je¿eli dotyczy,
f) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (wed³ug za³±cznika nr 7 do SWZ) – je¿eli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spó³ki cywilne):1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) ustanawiaj± pe³nomocnika (Lidera) do
reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek
wykluczenia z postêpowania oraz dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt 1 rozdzia³u XVI SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenia zamówienia wszelka korespondencja oraz rozliczenia
bêd± dokonywane z pe³nomocnikiem (Liderem).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ).
5) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 9a do SWZ – dla Zadania nr 1 oraz w za³±czniku nr 9b do SWZ – dla Zadania nr 2. Rodzaj i zakres zmian zosta³ okre¶lony w paragrafie 11.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-27 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami wy³±cznie za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kartuski_powiat
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-27 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-26
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Zakup monitorów interaktywnych do zajêæ w ramach projektu "Kszta³cenie w m³odo¶ci- sukcesem w przysz³o¶ci".
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 1925 G w miejscowo¶ci Kie³pino
- Remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznych na terenie Gminy Kartuzy.
- Remont nawierzchni jezdni z kamienia polnego na ulicy Klasztornej w Kartuzach.
- Opracowanie koncepcji rozwoju tras rowerowych na terenie Powiatu Kartuskiego
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Staniszewie - czê¶æ II
wiêcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Gminy Szczytno
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich
- ¦wiadczenie us³ug kurierskich na rzecz Centrum Zaawansowanych Materia³ów i Technologii CEZAMAT
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i niedorêczonych zwrotów listów oraz paczek i przesy³ek kurierskich,,
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzêdu Gminy Lubawa
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miasta Racibórz.
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.