eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Księginice03/ZP/2024 Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. w latach 2024-2026.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
03/ZP/2024 Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. w latach 2024-2026.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366415810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księginice 14

1.5.2.) Miejscowość: Księginice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768408174

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkgl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkgl.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

03/ZP/2024 Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. w latach 2024-2026.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d40148ff-e5a5-40eb-aa78-fa3da07268fb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523597

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 03/ZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 496329,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. w zakresie przyjmowania, przemieszczania
i doręczania przesyłek pocztowych i paczek oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym, po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Usługi będące przedmiotem umowy będą świadczone zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U z 2024 r. poz. 467) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
2) Usługi świadczone będą codziennie, z wykluczeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Odbiór przesyłek z siedziby zamawiającego – PGKGL Księginice 14, 59-300 Lubin w godzinach od 12:00 do 12.30.
3) Przez przesyłki pocztowe, o których mowa w ust.1, rozumie się między innymi;
a) ekonomiczne i priorytetowe przesyłki listowe nierejestrowane, tj. przesyłki nadane bez potwierdzenia odbioru o wadze do 500 g, gabaryt S,M,L.
b) polecone i priorytetowe przesyłki listowe rejestrowane tj. przesyłki nadane za potwierdzeniem odbioru lub dla poleconych bez potwierdzenia odbioru gabaryt M,L waga do 1000 g i gabaryt L waga do 2000 g, waga do 500g gabaryt S, M, L,
c) polecone i priorytetowe przesyłki listowe rejestrowane – zagraniczne gabaryt A,
d) paczki do 10 kg gabaryt A i B
przy czym:
− list zwykły nierejestrowany – rozumie się jako przesyłkę nierejestrowaną nie będącą
przesyłką najszybszej kategorii.
− list zwykły nierejestrowany priorytetowy - rozumie się jako przesyłkę nierejestrowaną
będącą przesyłka najszybszej kategorii.
− list zagraniczny zwykły priorytetowy nierejestrowany - rozumie się jako przesyłkę
nierejestrowaną będącą przesyłka najszybszej kategorii w strefie A.
− list polecony – rozumie się jako przesyłkę rejestrowaną nie będącą przesyłką
najszybszej kategorii.
− list polecony priorytetowy - rozumie się jako przesyłkę rejestrowaną będącą przesyłką
najszybszej kategorii
− list polecony za potwierdzeniem odbioru – rozumie się jako przesyłkę rejestrowaną nie
będącą przesyłką najszybszej kategorii przyjętą za potwierdzeniem nadania
i doręczenia za pokwitowaniem odbioru.
− list polecony za potwierdzeniem odbioru priorytetowy – rozumie się jako przesyłkę
rejestrowaną będącą przesyłką najszybszej kategorii przyjętą za potwierdzeniem nadania
i doręczenia za pokwitowaniem odbioru.
− list zagraniczny polecony priorytetowy za potwierdzeniem odbioru – rozumie się
jako przesyłkę rejestrowaną będącą przesyłką najszybszej kategorii przyjętą za
potwierdzeniem nadania i doręczenia za pokwitowaniem odbioru w strefie A.
Szczegółowy ilościowy wykaz przesyłek i paczek został określony w załączonym formularzu cenowym – Załącznik nr 1 do SWZ.
4) Wykonawca udostępni zamawiającemu możliwość śledzenia nadanych przesyłek za pomocą sieci internetowej oraz możliwość monitorowania aktualnego statusu przesyłek z historią danej przesyłki przez okres min. 6 miesięcy zawierającą informację dot.m.in:
a) nadania przesyłki (data, godzina),
b) przekazania przesyłki do doręczenia (data, godzina),
c) ew. awizowania przesyłki (data, godzina),
d) doręczenia przesyłki (data, godzina).
Powyższe informacje muszą być aktualizowane maksymalnie w następnym dniu roboczym po zmianie statusu monitorowanej przesyłki.
5) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy zobowiązuje się do dostarczania nadanych przez zamawiającego przesyłek listowych i paczek do każdego wskazanego miejsca w kraju i za granicą, a w przypadku przesyłek zagranicznych z zastrzeżeniem ograniczeń w obrocie z poszczególnymi krajami.
6) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu umowy zobowiązuje się do potwierdzenia wystawionego przez zamawiającego duplikatu potwierdzenia odbioru przez adresata w przypadku jego braku z powodu zaginięcia, nie dostarczenia do zamawiającego itp.
7) Wykonawca będzie świadczył usługi pocztowe z uwzględnieniem przepisów:
a) ustawy z dnia 23 listopada 2012. Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r., poz. 467),
b) rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz.U. z 2019 r., poz. 474 ze zm),
c) ustawy z dnia 14.06.1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r., poz.572),
d) ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks Postępowania Cywilnego (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r., poz. 1237),
e) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja Podatkowa (tekst jednolity Dz.U. z 2024 r., poz. 879),
f) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1781),
g) innych obowiązujących aktów prawnych związanych z realizacją usług będących przedmiotem zamówienia.
8) Wykonawca zobowiązany jest do doręczania do siedziby zamawiającego pokwitowania przez adresata /”potwierdzenia odbioru„/ niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel wykonawcy pozostawia zawiadomienie o próbie doręczenia przesyłki (awizo) ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę w terminie 7 kolejnych dni, licząc od dnia następnego. Jeżeli adresat nie zgłosi się do odbioru przesyłki w terminie, Wykonawca nadaje powtórne zawiadomienie o możliwości jej odbioru w terminie kolejnych 7 dni. Po upływie terminu odbioru przesyłka niezwłocznie zwracana jest do zamawiającego wraz z adnotacją na kopercie dotyczącą przyczyny nieodebrania przesyłki przez adresata oraz podpisem doręczenia.
9) Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowego wypełniania zwrotnych potwierdzeń odbioru – (daty, czytelny podpis, pieczęć firmowa).
10) Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia już do właściwej umowy załącznika w postaci regulaminu świadczenia usług pocztowych.
11) W przypadku zmiany cennika usług pocztowych świadczonych przez operatora wyznaczonego, Wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym Zamawiającego w formie pisemnej lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@pgkgl.pl, w terminie co najmniej 5 dni przed wejściem w życie nowych warunków cenowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497434,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497434,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497434,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313

7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-940

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497434,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy ustala się na okres 24 miesięcy od dnia 01.12.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.