eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno"Usługi sprzętowo- transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2024/2025"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Usługi sprzętowo- transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2024/2025"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655256980

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budownictwo drogowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Usługi sprzętowo- transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2024/2025"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a86c48f1-3131-421f-967c-c43925cb2f88

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051965/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576765

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 24/p.n/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa ładowarką o pojemności łyżki 0,5 m3 z możliwością załadunku materiałów na wysokość min. 3,0 m. Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godz. netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej, w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 11760,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa ładowarką o pojemności łyżki 0,5 m3 z możliwością załadunku materiałów na wysokość min. 3,0 m. Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godz. netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej, w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 20832,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa spycharką (z możliwością przemieszczania z zestawem niskopodwoziowym). Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godz. netto i brutto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 1 szt. w.w spycharki. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej, w zależności od warunków pogodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 6350,40 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa równiarką. Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej, w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 6955,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa równiarką. Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej, w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 6955,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa równiarką. Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej, w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 6955,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa koparko-ładowarko-spycharką o mocy minimum 100 KM do odśnieżania dróg. Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godz. pracy netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej, w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 10432,80 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ciągnik rolniczy o mocy do 100 KM pod pług ciągnikowy lekki (pług zamawiającego). Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godz. pracy netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej, w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 8467,20 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ciągnik rolniczy o mocy do 100 KM pod pług ciągnikowy lekki (pług zamawiającego). Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godz. pracy netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej, w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 8467,20 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ciągnik rolniczy o mocy do 100 KM pod pług ciągnikowy lekki (pług zamawiającego). Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godz. pracy netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej, w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 8467,20 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 100 KM pod pług ciągnikowy średni ( pług Zamawiającego) Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godz. netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany w zależności od warunków pogodowych w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 10281,60 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 100 KM pod pług ciągnikowy średni ( pług Zamawiającego) Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godz. netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany w zależności od warunków pogodowych w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 10281,60 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ciągnik rolniczy z pługiem Wykonawcy Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godz. pracy netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej, w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 16799,98 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ciągnik rolniczy z pługiem Wykonawcy Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godz. pracy netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej, w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 6350,40 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ciągnik rolniczy z pługiem Wykonawcy Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godz. pracy netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej, w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 6350,40 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ciągnik rolniczy z pługiem Wykonawcy Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godz. pracy netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej, w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 8467,20 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności powyżej 12 ton z minimalną dł. skrzyni 6 m. pod pług średni zamawiającego z możliwością montażu w kabinie kierowcy urządzeń sterujących pod piaskarko-solarkę (piaskarka zamawiającego), Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany
w ilości podanej powyżej, w zależności od warunków pogodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 33600,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 160 KM pod pług ciągnikowy średni (pług Zamawiającego) i do piaskarki zamontowanej na przyczepie ciągnikowej (Zamawiającego). Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godz. pracy netto i brutto. Sprzęt będzie wykorzystany w zależności od warunków pogodowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 27216,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.