Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00528869/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie bieżących konserwacji oraz napraw pogwarancyjnych Sprzętu biurowego na wyposażeniu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz 31 biur powiatowych ARiMR na terenie woj. wielkopolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010613083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzeszyńska 36
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 8453833
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wielkopolski@arimr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.arimr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plalformazakupowa.pl/pn/arimr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
państwowa osoba prawna - agencja płatnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie bieżących konserwacji oraz napraw pogwarancyjnych Sprzętu biurowego na wyposażeniu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego oraz 31 biur powiatowych ARiMR na terenie woj. wielkopolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b28736a-caa0-45c1-a1c3-5aefe67ff580
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602649
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094427/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.43 Wykonywanie bieżących konserwacji oraz napraw pogwarancyjnych Sprzętu biurowego będącego na wyposażeniu Wielkopolskiego OR oraz 31 biur powiatowych ARiMR na terenie województwa wielkopolskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00528869
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOR15.2619.6.2024.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262700,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę Usług konserwacji i naprawy Sprzętu biurowego będącego na wyposażeniu Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz 31 Biur Powiatowych ARiMR na terenie województwa wielkopolskiego
Usługi będące przedmiotem Zamówienia świadczone będą na każde wezwanie Zamawiającego zgłoszone w formie korespondencji elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę w Umowie adres e-mail (stanowiącej załącznik nr 11 do SWZ). Zamawiający wymaga od Wykonawcy niezwłocznego zwrotnego potwierdzenia otrzymania zgłoszenia. Oświadczenie woli w postaci elektronicznej uznaje się za złożone z chwilą jego przejścia do systemu informatycznego prowadzonego i kontrolowanego przez odbiorcę, to jest w momencie przyjęcia oświadczenia przez serwer odbiorcy i zarejestrowania na nim odpowiednich danych, w taki sposób, że odbiorca mógł zapoznać się z jego treścią.
Usługa naprawy wskazanego sprzętu świadczona będzie w miejscach, w których znajduje się Sprzęt biurowy [dotyczy urządzeń wskazanych w Załączniku nr 2 Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ/Umowy]. Miejsca lokalizacji Sprzętu oraz Wykaz sprzętu określone są w Załączniku nr 2 do SWZ/Umowy.
6. Usługa naprawy pozostałego Sprzętu świadczona będzie w siedzibie Wykonawcy przy czym odbiór Sprzętu odbywać się będzie zgodnie z wyborem Zamawiającego: w Wielkopolskim Oddziale Regionalnym ARiMR w Poznaniu przy ul. Strzeszyńskiej 36 bądź Strzeszyńskiej 29 albo też na żądanie Zamawiającego we wskazanej przez niego jednostce terenowej wymienionej w Załączniku nr 3 do SWZ/Umowy. Wykaz pozostałego sprzętu podlegającego usłudze stanowi załącznik nr 2a do SWZ. Dla rozliczenia kosztów dojazdu przyjmuje się, że w ramach pojedynczego zgłoszenia przez Zamawiającego jednoczesnego odbioru do trzech sztuk pozostałego Sprzętu z jednej lokalizacji Zamawiającego, Wykonawcy przysługiwać będzie wyłącznie jednokrotne wynagrodzenie za dojazd określone w Załączniku nr 1c Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ/Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego
50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180077,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367566,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222221,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cyfrowa Fabryka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182143411
7.3.3) Ulica: Wodna 7
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-20 do 2027-11-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku (dostawa oprogramowania wraz z systemem zarządzania procesami druku, kopiowania i skanowania na urządzeniach będących własnością Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny)
- Dzierżawa i konserwacja urządzeń kserograficznych i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemami informatycznymi na potrzeby ZBILK w Szczecinie
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Przeglądy, konserwacje i niezbędne regulacje, drobne naprawy bieżące (usługi serwisowe) oraz naprawy urządzeń wielofunkcyjnych modeli Canon, Sharp oraz naprawy niszczarek w UMG w latach 2025 - 2026
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Poznaniu
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.