Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00511971/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00522964/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Skłodowskiej-Curie 1a
1.5.2.) Miejscowość: Łomża
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 864737347
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalomza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminalomza.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminalomza.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40c7d086-58a8-4931-a57b-63016ec866aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074789/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511971
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.26.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Rejon II B1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 2025 na poszczególnych rejonach gminy (wykaz rejonów stanowi zał. Nr 9 do SWZ).
2. Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z odśnieżaniem dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 2025 na łącznej długości około 133 km (w skrócie ZUD) – określonych szczegółowo w zał. Nr 10, a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez odśnieżanie dróg – ulic przy użyciu: pługów odśnieżnych, równiarek, koparko-ładowarek.
3. Zakres usług został określony na podstawie poprzednich sezonów odśnieżania dróg (sezony 2022/2023 oraz 2023/2024). Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym i faktycznie wykonanej usługi, potwierdzonej protokołem podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego
4. Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi odśnieżania dróg jednostki sprzętowe w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu (nadajnik GPS). System monitorowania pracy sprzętu przy odśnieżaniu dróg gminnych powinien umożliwiać pozyskiwanie na bieżąco (podgląd on-line) i min. 30 dni wstecz informacji dotyczących pracy pojazdów.
System musi umożliwiać ciągły monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym, a także dostęp do danych archiwalnych (przynajmniej 30 dni wstecz) z możliwością ich zarchiwizowania na komputerach w siedzibie zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 7890,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 2: Rejon III1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 2025 na poszczególnych rejonach gminy (wykaz rejonów stanowi zał. Nr 9 do SWZ).
2. Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z odśnieżaniem dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 2025 na łącznej długości około 133 km (w skrócie ZUD) – określonych szczegółowo w zał. Nr 10, a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez odśnieżanie dróg – ulic przy użyciu: pługów odśnieżnych, równiarek, koparko-ładowarek.
3. Zakres usług został określony na podstawie poprzednich sezonów odśnieżania dróg (sezony 2022/2023 oraz 2023/2024). Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym i faktycznie wykonanej usługi, potwierdzonej protokołem podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego
4. Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi odśnieżania dróg jednostki sprzętowe w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu (nadajnik GPS). System monitorowania pracy sprzętu przy odśnieżaniu dróg gminnych powinien umożliwiać pozyskiwanie na bieżąco (podgląd on-line) i min. 30 dni wstecz informacji dotyczących pracy pojazdów.
System musi umożliwiać ciągły monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym, a także dostęp do danych archiwalnych (przynajmniej 30 dni wstecz) z możliwością ich zarchiwizowania na komputerach w siedzibie zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się monitorowany czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach objętych zamówieniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ – Specyfikacja techniczna usług w ramach odśnieżania dróg gminnych na terenie Gminy Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 28266,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Rejon V1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 2025 na poszczególnych rejonach gminy (wykaz rejonów stanowi zał. Nr 9 do SWZ).
2. Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z odśnieżaniem dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 2025 na łącznej długości około 133 km (w skrócie ZUD) – określonych szczegółowo w zał. Nr 10, a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez odśnieżanie dróg – ulic przy użyciu: pługów odśnieżnych, równiarek, koparko-ładowarek.
3. Zakres usług został określony na podstawie poprzednich sezonów odśnieżania dróg (sezony 2022/2023 oraz 2023/2024). Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym i faktycznie wykonanej usługi, potwierdzonej protokołem podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego
4. Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi odśnieżania dróg jednostki sprzętowe w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu (nadajnik GPS). System monitorowania pracy sprzętu przy odśnieżaniu dróg gminnych powinien umożliwiać pozyskiwanie na bieżąco (podgląd on-line) i min. 30 dni wstecz informacji dotyczących pracy pojazdów.
System musi umożliwiać ciągły monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym, a także dostęp do danych archiwalnych (przynajmniej 30 dni wstecz) z możliwością ich zarchiwizowania na komputerach w siedzibie zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się monitorowany czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach objętych zamówieniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ – Specyfikacja techniczna usług w ramach odśnieżania dróg gminnych na terenie Gminy Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 15284,65 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Rejon VI1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 2025 na poszczególnych rejonach gminy (wykaz rejonów stanowi zał. Nr 9 do SWZ).
2. Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z odśnieżaniem dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 2025 na łącznej długości około 133 km (w skrócie ZUD) – określonych szczegółowo w zał. Nr 10, a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez odśnieżanie dróg – ulic przy użyciu: pługów odśnieżnych, równiarek, koparko-ładowarek.
3. Zakres usług został określony na podstawie poprzednich sezonów odśnieżania dróg (sezony 2022/2023 oraz 2023/2024). Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym i faktycznie wykonanej usługi, potwierdzonej protokołem podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego
4. Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi odśnieżania dróg jednostki sprzętowe w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu (nadajnik GPS). System monitorowania pracy sprzętu przy odśnieżaniu dróg gminnych powinien umożliwiać pozyskiwanie na bieżąco (podgląd on-line) i min. 30 dni wstecz informacji dotyczących pracy pojazdów.
System musi umożliwiać ciągły monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym, a także dostęp do danych archiwalnych (przynajmniej 30 dni wstecz) z możliwością ich zarchiwizowania na komputerach w siedzibie zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się monitorowany czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach objętych zamówieniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ – Specyfikacja techniczna usług w ramach odśnieżania dróg gminnych na terenie Gminy Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 24000,59 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Rejon VII1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 2025 na poszczególnych rejonach gminy (wykaz rejonów stanowi zał. Nr 9 do SWZ).
2. Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z odśnieżaniem dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 2025 na łącznej długości około 133 km (w skrócie ZUD) – określonych szczegółowo w zał. Nr 10, a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez odśnieżanie dróg – ulic przy użyciu: pługów odśnieżnych, równiarek, koparko-ładowarek.
3. Zakres usług został określony na podstawie poprzednich sezonów odśnieżania dróg (sezony 2022/2023 oraz 2023/2024). Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym i faktycznie wykonanej usługi, potwierdzonej protokołem podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego
4. Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi odśnieżania dróg jednostki sprzętowe w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu (nadajnik GPS). System monitorowania pracy sprzętu przy odśnieżaniu dróg gminnych powinien umożliwiać pozyskiwanie na bieżąco (podgląd on-line) i min. 30 dni wstecz informacji dotyczących pracy pojazdów.
System musi umożliwiać ciągły monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym, a także dostęp do danych archiwalnych (przynajmniej 30 dni wstecz) z możliwością ich zarchiwizowania na komputerach w siedzibie zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się monitorowany czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach objętych zamówieniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ – Specyfikacja techniczna usług w ramach odśnieżania dróg gminnych na terenie Gminy Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 26400,65 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Rejon VIII1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 2025 na poszczególnych rejonach gminy (wykaz rejonów stanowi zał. Nr 9 do SWZ).
2. Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z odśnieżaniem dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 2025 na łącznej długości około 133 km (w skrócie ZUD) – określonych szczegółowo w zał. Nr 10, a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez odśnieżanie dróg – ulic przy użyciu: pługów odśnieżnych, równiarek, koparko-ładowarek.
3. Zakres usług został określony na podstawie poprzednich sezonów odśnieżania dróg (sezony 2022/2023 oraz 2023/2024). Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym i faktycznie wykonanej usługi, potwierdzonej protokołem podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego
4. Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi odśnieżania dróg jednostki sprzętowe w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu (nadajnik GPS). System monitorowania pracy sprzętu przy odśnieżaniu dróg gminnych powinien umożliwiać pozyskiwanie na bieżąco (podgląd on-line) i min. 30 dni wstecz informacji dotyczących pracy pojazdów.
System musi umożliwiać ciągły monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym, a także dostęp do danych archiwalnych (przynajmniej 30 dni wstecz) z możliwością ich zarchiwizowania na komputerach w siedzibie zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się monitorowany czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach objętych zamówieniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ – Specyfikacja techniczna usług w ramach odśnieżania dróg gminnych na terenie Gminy Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 35242,09 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Rejon IX1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 2025 na poszczególnych rejonach gminy (wykaz rejonów stanowi zał. Nr 9 do SWZ).
2. Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z odśnieżaniem dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2024 – 2025 na łącznej długości około 133 km (w skrócie ZUD) – określonych szczegółowo w zał. Nr 10, a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez odśnieżanie dróg – ulic przy użyciu: pługów odśnieżnych, równiarek, koparko-ładowarek.
3. Zakres usług został określony na podstawie poprzednich sezonów odśnieżania dróg (sezony 2022/2023 oraz 2023/2024). Ilości te mają charakter orientacyjny i służą do ustalenia wartości złożonych ofert. Ostateczna wartość zadania będzie wyliczona na podstawie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym i faktycznie wykonanej usługi, potwierdzonej protokołem podpisanym przez przedstawiciela Zamawiającego
4. Wykonawca wyposaży na swój koszt w ramach umowy na wykonanie usługi odśnieżania dróg jednostki sprzętowe w system monitorująco-kontrolujący pracy sprzętu (nadajnik GPS). System monitorowania pracy sprzętu przy odśnieżaniu dróg gminnych powinien umożliwiać pozyskiwanie na bieżąco (podgląd on-line) i min. 30 dni wstecz informacji dotyczących pracy pojazdów.
System musi umożliwiać ciągły monitoring pojazdów w czasie rzeczywistym, a także dostęp do danych archiwalnych (przynajmniej 30 dni wstecz) z możliwością ich zarchiwizowania na komputerach w siedzibie zamawiającego.
Poprzez czas pracy sprzętu rozumie się monitorowany czas pracy jednostki sprzętowo-transportowej na drogach objętych zamówieniem, bez dojazdu do miejsca świadczenia usługi i powrotu do bazy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ – Specyfikacja techniczna usług w ramach odśnieżania dróg gminnych na terenie Gminy Łomża.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 32915,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę jako zamawiający zamierzał przeznaczyć na tę część zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę jako zamawiający zamierzał przeznaczyć na tę część zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14904 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14904 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GPROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182149822
7.3.3) Ulica: Zawadzka
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14904 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14580 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14580 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI KOPARKO - SPYCHARKO, TRANSPORT CIĘŻAROWY HANDEL OBWOŹNY MAT. BUD. I ART. SPOŻ. - PRZEM. Roman Maksiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181058477
7.3.3) Ulica: Parkowa
7.3.4) Miejscowość: Stara Łomża przy Szosie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14580 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15552 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55296 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15552 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI KOPARKO - SPYCHARKO, TRANSPORT CIĘŻAROWY HANDEL OBWOŹNY MAT. BUD. I ART. SPOŻ. - PRZEM. Roman Maksiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181058477
7.3.3) Ulica: Parkowa
7.3.4) Miejscowość: Stara Łomża przy Szosie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15552 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18662,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69984 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18662,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GPROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182149822
7.3.3) Ulica: Zawadzka
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18662,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15552 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15552 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GPROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182149822
7.3.3) Ulica: Zawadzka
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15552 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż oraz świadczenie usług dystrybucji na potrzeby BP Podlaskiego OR ARiMR w Hajnówce, Suwałkach i Wysokiem Mazowieckiem na okres I.2026 r.-XII.2027 r.
- Dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących, do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla SO w Łomży, SR w Grajewie, SR w Wysokiem Mazowieckiem i SR w Zambrowie.
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zakładu Usług Komunalnych Gminy Łomża
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo - garażowo - warsztatowym oraz (PSZOK)
- Rozbudowa ulicy Dolnej w Starej Łomży przy Szosie wraz z infrastrukturą techniczną i z adaptacją terenów przyległych w celu przystosowania ich do zmian klimatu.
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości na terenach będących w zarządzaniu Hevelianum
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.