Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00532562/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00537856/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00557202/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
- 2024/BZP 00587127/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
- 2024/BZP 00648322/01 - Wynik z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Szczecinie w modelu EPC
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SZCZECIN
1.2.) Oddział zamawiającego: Biuro ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Szczecin
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Armii Krajowej 1
1.4.2.) Miejscowość: Szczecin
1.4.3.) Kod pocztowy: 70-456
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.szczecin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.szczecin.pl/chapter_11760.asp
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602773
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00532562
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Wykonawcy zagraniczni: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3. Termin wykonania zamówienia: 138 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym:
1) okres etapu inwestycyjnego wynosi 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
2) okres etapu zarządzania wynosi 120 miesięcy od dnia następującego po dniu zakończenia etapu inwestycyjnego, trwający do dnia zakończenia umowy.
4. Podstawa prawna: ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), zwana dalej „ustawą”, ustawa z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno prywatnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1637) oraz ustawa z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1047).
5. Zgodnie z art. 7a Ustawy o PPP, Podmiot Publiczny wyraża zgodę na zawarcie i wykonanie Umowy z zawiązaną po wyborze najkorzystniejszej oferty w celu realizacji Przedsięwzięcia jednoosobową spółką ESCO albo spółką kapitałową, której jedynymi wspólnikami są wykonawcy ESCO. Warunkiem wyrażenia powyższej zgody jest zaakceptowanie umowy takiej spółki przez Podmiot Publiczny.
6. Zamawiający zwołuje zebranie wykonawców w dniu 14.10.2024 r.:
1) Miejsce zebrania: Szkoła Podstawowa nr 28 (dawniej Zespół Szkół nr 11) przy ul. Piasecznej 40, 70-892 Szczecin, wejście do szkoły, godzina 09:30.
2) Miejsce zebrania: IV Liceum Ogólnokształcące przy ul. Św. Kingi 2, 71-032 Szczecin, wejście do szkoły, godzina 12:30.
7. Zamówienie w przypadku przyznania dofinansowania, będzie realizowane w ramach programu priorytetowego „Renowacja z gwarancją oszczędności EPC (Energy Performance Contract) Plus, ze środków NFOŚIGW zgromadzonych na rachunku Funduszu Modernizacyjnego.
Po zmianie:
1. Wykonawcy zagraniczni: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
2. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3. Termin wykonania zamówienia: 138 miesięcy od dnia zawarcia umowy przy czym:
1) okres etapu inwestycyjnego wynosi 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
2) okres etapu Zarządzania wynosi 120 miesięcy licząc od następnego dnia po zakończeniu Etapu Inwestycyjnego.
4. Podstawa prawna: ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), zwana dalej „ustawą”, ustawa z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno prywatnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1637) oraz ustawa z dnia 20 maja 2016 r. o efektywności energetycznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1047).
5. Zgodnie z art. 7a Ustawy o PPP, Podmiot Publiczny wyraża zgodę na zawarcie i wykonanie Umowy z zawiązaną po wyborze najkorzystniejszej oferty w celu realizacji Przedsięwzięcia jednoosobową spółką ESCO albo spółką kapitałową, której jedynymi wspólnikami są wykonawcy ESCO. Warunkiem wyrażenia powyższej zgody jest zaakceptowanie umowy takiej spółki przez Podmiot Publiczny.
6. Zamawiający zwołuje zebranie wykonawców w dniu 14.10.2024 r.:
1) Miejsce zebrania: Szkoła Podstawowa nr 28 (dawniej Zespół Szkół nr 11) przy ul. Piasecznej 40, 70-892 Szczecin, wejście do szkoły, godzina 09:30.
2) Miejsce zebrania: IV Liceum Ogólnokształcące przy ul. Św. Kingi 2, 71-032 Szczecin, wejście do szkoły, godzina 12:30.
7. Zamówienie w przypadku przyznania dofinansowania, będzie realizowane w ramach programu priorytetowego „Renowacja z gwarancją oszczędności EPC (Energy Performance Contract) Plus, ze środków NFOŚIGW zgromadzonych na rachunku Funduszu Modernizacyjnego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zakazuje się istotnych zmian Umowy w stosunku do treści Oferty z wyjątkiem wymienionych poniżej zakresów i warunków dokonania takiej zmiany, a także w sytuacjach opisanych wyraźnie w treści umowy i w treści art. 455 Ustawy PZP.
2. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Bez uszczerbku dla obowiązku lub uprawnienia dokonywania zmian Umowy w sposób zgodny z przepisami Ustawy PZP, Strony niniejszym uzgadniają, że wszelkie zmiany Umowy,
są ponadto dopuszczalne w następującym zakresie:
a) Harmonogramu Etapu Inwestycyjnego,
b) zakresu Projektowania,
c) zakresu Robót,
d) zakresu Zarządzania Energią,
e) zmiany Wynagrodzenia,
f) poziomu Gwarantowanych Oszczędności Energii.
g) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 20.4. projektu umowy.
4. Strony niniejszym uzgadniają, że zmiany Umowy w zakresie wskazanym w pkt. 35.3 projektu umowy mogą być wprowadzone pod następującymi warunkami:
a) jest to konieczne z uwagi na treść i terminy wydania Decyzji Administracyjnych lub
b) wykonywanie umowy lub poszczególnych obowiązków Stron będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione wskutek wystąpienia przypadku Siły Wyższej, lub
c) wystąpi zmiana Przepisów Prawa, która częściowo uniemożliwi lub istotnie utrudni realizację umowy, lub
d) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, lub
e) będzie to konieczne z uwagi na częściową niemożliwość świadczenia którejkolwiek ze Stron, lub
f) nastąpi konieczność zmiany terminów określonych w umowie dla prawidłowego wykonania Przedsięwzięcia, których uwzględnienie będzie wymagać zmiany umowy, lub
g) z uwagi na planowane przez Podmiot Publiczny pozyskanie dofinansowania ze środków bezzwrotnych lub preferencyjnych możliwe będzie dokonanie wcześniejszej spłaty Wynagrodzenia ESCO.
5. Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
Po zmianie:
1. Zakazuje się istotnych zmian Umowy w stosunku do treści Oferty z wyjątkiem wymienionych poniżej zakresów i warunków dokonania takiej zmiany, a także w sytuacjach opisanych wyraźnie w treści umowy i w treści art. 455 Ustawy PZP.
2. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Bez uszczerbku dla obowiązku lub uprawnienia dokonywania zmian Umowy w sposób zgodny z przepisami Ustawy PZP, Strony niniejszym uzgadniają, że wszelkie zmiany Umowy,
są ponadto dopuszczalne w następującym zakresie:
a) Harmonogramu Etapu Inwestycyjnego,
b) zakresu Projektowania,
c) zakresu Robót,
d) zakresu Zarządzania Energią,
e) zmiany Wynagrodzenia,
f) poziomu Gwarantowanych Oszczędności Energii.
g) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 20.4. projektu umowy.
h) zmian wynikających ze zdarzeń objętych ryzykiem Podmiotu Publicznego.
4. Strony niniejszym uzgadniają, że zmiany Umowy w zakresie wskazanym w pkt. 35.3 projektu umowy mogą być wprowadzone pod następującymi warunkami:
a) jest to konieczne z uwagi na treść i terminy wydania Decyzji Administracyjnych lub
b) wykonywanie umowy lub poszczególnych obowiązków Stron będzie niemożliwe lub znacznie utrudnione wskutek wystąpienia przypadku Siły Wyższej, lub
c) wystąpi zmiana Przepisów Prawa, która częściowo uniemożliwi lub istotnie utrudni realizację umowy, lub
d) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, lub
e) będzie to konieczne z uwagi na częściową niemożliwość świadczenia którejkolwiek ze Stron, lub
f) nastąpi konieczność zmiany terminów określonych w umowie dla prawidłowego wykonania Przedsięwzięcia, których uwzględnienie będzie wymagać zmiany umowy, lub
g) z uwagi na planowane przez Podmiot Publiczny pozyskanie dofinansowania ze środków bezzwrotnych lub preferencyjnych możliwe będzie dokonanie wcześniejszej spłaty Wynagrodzenia ESCO.
h) wystąpią zdarzenia objęte ryzykiem Podmiotu Publicznego.
5. Z uwagi na limit znaków szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-25 10:00
Po zmianie:
2024-11-27 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-25 10:30
Po zmianie:
2024-11-27 10:30
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do siedziby OT KOWR w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41 - postępowanie nr SZC.WO.260.4.2025"
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41
- Dostawa materiałów z dedykowaną treścią na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie .
- Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ul. Sennej w Szczecinie".
- Dostawa 20 sztuk przełączników sieciowych
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Budowa drogi Oleksówki Gorce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.