eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecUsługa polegająca na przygotowaniu, porcjowaniu oraz dowozie gorących posiłków oraz suchego prowiantu dla około 30 świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu dziennie.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na przygotowaniu, porcjowaniu oraz dowozie gorących posiłków oraz suchego prowiantu dla około 30 świadczeniobiorców
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu dziennie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wygledacz@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,179126,15645f0128ff02920c374b4ba42f6df2.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na przygotowaniu, porcjowaniu oraz dowozie gorących posiłków oraz suchego prowiantu dla około 30 świadczeniobiorców
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu dziennie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cff4ad10-12e4-4c26-bdeb-0e92729dc523

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00586727

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.C.271.1.105.2024.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu (na bazie własnych produktów z wykorzystaniem własnego zaplecza kuchennego), porcjowaniu oraz dowozie posiłków (gorących posiłków i suchego prowiantu) dla maksymalnie 30 świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu.
Usługa jest realizowana w ramach wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2023 – 2028 wprowadzonego Uchwałą nr 149 Rady Ministrów z dnia 23 sierpnia 2023 roku.
Dowóz gorących posiłków następować będzie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 11:00 do 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i weekendów. Na każdy dzień ustawowo wolny od pracy przypadający w ciągu tygodnia oraz na każdy dzień weekendu, wydawany będzie suchy prowiant przy dowozie gorącego posiłku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 3 do SWZ – Projektowanych postanowieniach umownych (PPU).
3. WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 96 USTAWY PZP OBEJMUJĄCE ASPEKTY SPOŁECZNE.
Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty społeczne związane z zatrudnieniem lub oddelegowaniem do realizacji zamówienia 1 osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tekst jednolity: Dz.U. z 2024 r., poz. 44, ze zmianami).
Zamawiający informuje, że nie wymaga, aby zatrudnienie przybrało formę umowy o pracę. Zatrudnienie, o którym mowa powyżej może przybrać m.in. formę umowy cywilnoprawnej, stosunku służbowego czy umowy nakładczej.
Wskazana osoba niepełnosprawna winna być bezpośrednio zaangażowana do realizacji zamówienia. Wymóg zatrudnienia osoby niepełnosprawnej może być realizowany przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zamówienia publicznego.
a) Określenie liczby i okresu wymaganego zatrudnienia lub oddelegowania osób, których dotyczy ten wymóg.
Zamawiający wymaga zatrudnienia lub oddelegowania do realizacji zamówienia 1 osoby niepełnosprawnej przez cały okres świadczenia usługi.
b) Sposób dokumentowania spełnienia przez Wykonawcę wymagań, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę tego wymagania oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia – zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ – PPU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521000-8 - Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego w Specyfikacji warunków zamówienia terminu składania ofert, tj. do dnia 18.11.2024 r. do godziny 1000 nie zostały złożone żadne oferty.
Art. 255 ustawy Pzp wprowadza obowiązek unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w razie zaistnienia jednej z określonych w nim przesłanek. Brzmienie przepisu jednoznacznie wskazuje na to, iż w razie zaistnienia opisanej w nim okoliczności unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia nie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, ale jego obowiązkiem. Określony w art. 255 Pzp katalog obligatoryjnych podstaw unieważnienia ma charakter zamknięty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.