eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PyskowiceZakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.pyskowice.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-834e2d34-bb81-4123-ba4c-8bedc48971af

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602879

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011379/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546862

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.028.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotowe zadanie to I etap inwestycji pn. Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania piętra budynku z przeznaczeniem na pomieszczenia socjoterapeutyczne dla dzieci i młodzieży przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach”.
2. Zakres prac I etapu:
- prace związane z adaptacją budynku pod wykonanie szybu dźwigu osobowego wraz z jego dostawą i montażem
a) demontaż warstw podłogowych do poziomu konstrukcji stropu drewnianego
b) zabezpieczenie stropu istniejącego i wykonanie prefabrykowanego stropu gęstożebrowego
c) wymiana podłóg wraz z podłożami i warstwami izolacyjnymi.
W tym etapie nie będą wykonywane roboty wykończeniowe z wyjątkiem części korytarzowej parteru i pietra przy windzie
UWAGA: Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5a-5d do SWZ zawiera całość inwestycji (I i II etap), natomiast przedmiotem postępowania jest tylko etap I, który szczegółowo został wydzielony w załączniku nr 5e do SWZ pn. opis techniczny-etapowanie inwestycji
Szczegółowy zakres robót określają:
• dokumentacja projektowa wraz z rysunkami stanowiąca załączniki nr 5a- 5d
• opis techniczny-etapowanie inwestycji stanowiąca załącznik nr 5e
• przedmiar robót dla wydzielonego etapu prac stanowiący załącznik nr 6
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

42416130-5 - Windy mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 7) ustawy pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy pzp Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 265 792,22 zł brutto.
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 31.10.2024r., do godziny 8.00 zostały złożone trzy oferty.
1. PLAWIA Sp. zo.o., ul. Z. Krasińskiego 29, 40-019 Katowice, cena- 264 450,00 zł
2. Firma A.S. Świderek Michał, ul. Plebańska 9/3, 44-100 Gliwice, cena-422 000,00 zł
3. Liftprojekt Rafalik spółka komandytowa ul. Pawia 51/72, 01-030 Warszawa, cena- 342 924,00 zł.
Po badaniu ofert najkorzystniejszą okazała się oferta Wykonawcy PLAWIA Sp. zo.o., ul. Z. Krasińskiego 29, 40-019 Katowice i w dniu 7 listopada 2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. W dniu 15.11.2024r. Wykonawca poinformował pisemnie Zamawiającego, że rezygnuje z wykonania kontraktu, dlatego na podst. art. 255 ust 7) ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.
Zamawiający informuje, iż nie skorzystał z przesłanki art. 263 ustawy pzp tj. powtórzenia czynności badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, gdyż wszystkie pozostałe oferty przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.