Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00546862/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00547427/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00562308/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.pyskowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-834e2d34-bb81-4123-ba4c-8bedc48971af
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011379/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00546862
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.028.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowe zadanie to I etap inwestycji pn. Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania piętra budynku z przeznaczeniem na pomieszczenia socjoterapeutyczne dla dzieci i młodzieży przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach”.
2. Zakres prac I etapu:
- prace związane z adaptacją budynku pod wykonanie szybu dźwigu osobowego wraz z jego dostawą i montażem
a) demontaż warstw podłogowych do poziomu konstrukcji stropu drewnianego
b) zabezpieczenie stropu istniejącego i wykonanie prefabrykowanego stropu gęstożebrowego
c) wymiana podłóg wraz z podłożami i warstwami izolacyjnymi.
W tym etapie nie będą wykonywane roboty wykończeniowe z wyjątkiem części korytarzowej parteru i pietra przy windzie
UWAGA: Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 5a-5d do SWZ zawiera całość inwestycji (I i II etap), natomiast przedmiotem postępowania jest tylko etap I, który szczegółowo został wydzielony w załączniku nr 5e do SWZ pn. opis techniczny-etapowanie inwestycji
Szczegółowy zakres robót określają:
• dokumentacja projektowa wraz z rysunkami stanowiąca załączniki nr 5a- 5d
• opis techniczny-etapowanie inwestycji stanowiąca załącznik nr 5e
• przedmiar robót dla wydzielonego etapu prac stanowiący załącznik nr 6
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załącznik nr 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
42416130-5 - Windy mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 7) ustawy pzp, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy pzp Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 265 792,22 zł brutto.
Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 31.10.2024r., do godziny 8.00 zostały złożone trzy oferty.
1. PLAWIA Sp. zo.o., ul. Z. Krasińskiego 29, 40-019 Katowice, cena- 264 450,00 zł
2. Firma A.S. Świderek Michał, ul. Plebańska 9/3, 44-100 Gliwice, cena-422 000,00 zł
3. Liftprojekt Rafalik spółka komandytowa ul. Pawia 51/72, 01-030 Warszawa, cena- 342 924,00 zł.
Po badaniu ofert najkorzystniejszą okazała się oferta Wykonawcy PLAWIA Sp. zo.o., ul. Z. Krasińskiego 29, 40-019 Katowice i w dniu 7 listopada 2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. W dniu 15.11.2024r. Wykonawca poinformował pisemnie Zamawiającego, że rezygnuje z wykonania kontraktu, dlatego na podst. art. 255 ust 7) ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia.
Zamawiający informuje, iż nie skorzystał z przesłanki art. 263 ustawy pzp tj. powtórzenia czynności badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, gdyż wszystkie pozostałe oferty przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z PYSKOWIC
- Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu asenizacyjnego o pojemności 18m3 na potrzeby MZBM-TBS Sp. z o.o. w Pyskowicach
- Opróżnianie ulicznych koszy na odpady w 2025r.
- Doręczanie korespondencji dla Urzędu Miejskiego w Pyskowicach
więcej: przetargi w Pyskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
więcej: Windy mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.