eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekObsługa Schroniska dla Zwierząt w zakresie pomocy weterynaryjnej w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-11-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa Schroniska dla Zwierząt w zakresie pomocy weterynaryjnej w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: PGK Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330061670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Cieślaka, 6 C

1.5.2.) Miejscowość: Szczecinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-400

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943749870

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgk.szczecinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.szczecinek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa Schroniska dla Zwierząt w zakresie pomocy weterynaryjnej w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb20c636-4aff-4067-b4f1-878138e8469a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602889

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb20c636-4aff-4067-b4f1-878138e8469a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: htpps://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne zostały opisane w Rozdziale VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny określono w Rozdziale XXV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia określono w Rozdziale XXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PGK/ZP-05/XI/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na rzecz zamawiającego usług związanych z opieką weterynaryjną nad zwierzętami umieszczonymi w schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Szczecinku przy ul. Rybackiej oraz wykonywanie zabiegów zapobiegających ich rozmnażaniu (sterylizacje, kastracje – w tym kotów wolno żyjących w ramach tzw. kocich gniazd), zgodnie z art. 11 a ustawy o ochronie zwierząt z dnia 21.08.1997 r.

2. Przewidywane orientacyjne ilości zabiegów zapobiegających rozmnażaniu zwierząt (sterylizacje, kastracje) podano niżej:
● sterylizacja suki - ok. 50 zabiegów
● kastracja psa – ok. 50 zabiegów
● sterylizacja kotki – ok. 80 zabiegów
● kastracja kocura – ok. 70 zabiegów
Przewidywane orientacyjne ilości szczepień:
● przeciw wściekliźnie psy – ok. 150
● ochronne psy – ok. 120
● przeciw wściekliźnie koty – ok.150
● ochronne koty – ok. 150
Przewidywane orientacyjne ilości badań diagnostycznych związanych z adopcjami zwierząt :
● Testy FIV/ FeLV – ok. 90
● badanie podstawowe krwi ( morfologia / parametry nerkowe i wątrobowe) – ok. 180

3. Wykonawca zobowiązany jest podać ryczałtową cenę za usługi związane z opieką weterynaryjną w okresie 12 miesięcy – zawierającą koszt leków i materiałów medycznych niezbędnych do realizacji umowy. Potrzebne leki i materiały medyczne do obsługi weterynaryjnej będą nabywane przez Wykonawcę po uzgodnieniu z Zamawiającym i rozliczane miesięcznie na fakturze z podziałem na leki i materiały medyczne. Zamawiający informuje, że szacunkowy koszt nabycia leków i materiałów medycznych (biorąc pod uwagę średnią z lat ubiegłych) wynieść może ok. 67 000, 00 zł netto rocznie.

4. Do obowiązków Wykonawcy będzie należała stała opieka nad zwierzętami bezdomnymi przebywającymi w schronisku oraz wykonywanie zabiegów zapobiegających rozmnażaniu zwierząt (sterylizacje, kastracje – w tym kotów wolno żyjących w ramach tzw. kocich gniazd). Przedmiot umowy obejmuje opiekę w szczególności w zakresie: szczepień przeciw wściekliźnie, szczepień ochronnych, odpchleń zwierząt; odrobaczeń, czipowania psów; eutanazji zwierząt, usypiania ślepych miotów; szczepienia suk przeciw cieczce w schronisku, leczenia zwierząt.

5. Dyspozycyjność Wykonawcy: w zakresie sprawowania opieki weterynaryjnej nad zwierzętami w schronisku świadczenie usług w dni robocze poprzez wizytę, analizę i wykonanie czynności na terenie schroniska wg potrzeb i wskazań Zleceniodawcy w godzinach pracy schroniska (nie jest wymagana wizyta w każdym z dni roboczych, jeżeli nie zaistnieją potrzeby). W pozostałych dniach (soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy) oraz poza godzinami pracy schroniska w dni robocze prowadzony będzie przez Wykonawcę dyżur weterynaryjny (telefoniczny), w czasie którego obsługiwane będą przypadki nagłe wymagające udzielenia natychmiastowej pomocy ze względu na stan zagrożenia życia lub zdrowia zwierzęcia (nagła interwencja weterynaryjna – nie później niż 2 godz. od zgłoszenia).

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Tryb oceny ofert.
1.1 Oceny ofert będzie dokonywała Komisja Przetargowa.
1.2 Oferty oceniane będą w dwóch etapach:
I etap: ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty.
Oferty nie spełniające wymagań określonych ustawą pzp i SWZ zostaną odrzucone.

II etap: ocena merytoryczna według kryteriów określonych poniżej.
W II etapie rozpatrywane będą oferty nie podlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu.

2. Kryteria oceny ofert
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryterium przypisując mu odpowiednią wagę procentową:
- cena: 60 %
- termin płatności faktury: 30%
Minimalny wymagany przez Zamawiającego termin płatności faktury wynosi 7 dni, za wydłużenie tego okresu zostaną przyznane punkty.
- czas na rozpoczęcie zgłoszonej, nagłej interwencji weterynaryjnej: 10%

Maksymalny czas rozpoczęcia interwencji weterynaryjnej Zamawiający wyznaczył na 2 godz. od zgłoszenia, za zadeklarowanie szybszej realizacji zostaną przyznane punkty.

3. Zasady oceny oferty wg kryterium Cena:
w przypadku kryterium Cena, badana oferta otrzyma ilość punktów wynikającą z działania:

C min
Pb = ---------- x 60% x 100 pkt
C u

gdzie: Pb – ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta,
Cmin – najniższa cena spośród ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena badanej oferty

4. Zasady oceny oferty wg kryterium Termin płatności, wskaźnik „K”
Zadeklarowany termin płatności faktury –
- 7 dni – 0 pkt.
- od 8 do 10 dni – 10 pkt
- od 11 do 13 dni – 20 pkt
- 14 dni lub dłuższy – 30 pkt.

5. Zasady oceny oferty wg kryterium czas na rozpoczęcie zgłoszonej, nagłej interwencji weterynaryjnej, wskaźnik „W”
Zadeklarowany termin rozpoczęcia interwencji:
- ponad 60 min. – do 2 godz. – 0 pkt.
- nie dłużej niż 60 min. – 10 pkt.

6. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego temu Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów wynikającą z sumy punktów trzech kryteriów.
Ob = Pb + K +W
gdzie:
Ob – łączna ilość punktów otrzymanych w kryteriach przez badaną ofertę,
Pb – ilość punktów w kryterium cena,
K– ilość punktów w kryterium termin płatności
W – ilość punktów w kryterium czas na rozpoczęcie interwencji weterynaryjnej.

7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca w takim przypadku będzie zobowiązany do przedstawienia wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego. Nie złożenie wyjaśnień spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas na rozpoczęcie zgłoszonej, nagłej interwencji weterynaryjnej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu w Rozdziale V SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania opisano w Rodziale VI SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie udziału opisano w Rozdziale VII SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-26 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.