Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00498831/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00516990/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji budynku Biblioteki Miejskiej w Łaziskach Górnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łaziska Górne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Łaziska Górne
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-170
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 324 80 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@laziska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b1280bc-3611-4331-94ee-d0decc3593471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji budynku Biblioteki Miejskiej w Łaziskach Górnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b1280bc-3611-4331-94ee-d0decc359347
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003890/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont elewacji budynku Biblioteki Miejskiej w Łaziskach Górnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498831
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 455736,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynku Biblioteki Miejskiej w Łaziskach Górnych zlokalizowanego przy ul. Świętego Jana Pawła II 1.
Dane Ogólne: powierzchnia zabudowy 743,82 m2, kubatura budynku:8 930 m3 ; powierzchnia użytkowa 1786,26 m2.
Budynek Biblioteki jest budynkiem o rzucie poziomym w kształcie litery U – posiada obok skrzydła głównego dwa skrzydła boczne. Obiekt jest częściowo podpiwniczony, o dwóch kondygnacjach i użytkowym poddaszu. Komunikację pionową stanowią dwie klatki schodowe. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących prac:
- zabudowa rusztowań zewnętrznych rurowych do poziomu okapu,
- demontaż istniejących rur spustowych z zachowaniem materiału do ponownego montażu,
- sprawdzenie i skucie luźnych tynków elewacji, ościeży okien i drzwi,
- w miejscach skuć należy wykonać wyrównania tynków do płaszczyzny elewacji tynkiem podkładowym kat.II z zaprawy cem-wapiennej Rz15,
- na całej powierzchni elewacji należy wykonać tynk szlachetny cyklinowany z zastosowaniem mieszanki żwirowej gruboziarnistej,
- malowanie tynków gładkich – na ościeżach okien i drzwi oraz we wnęce głównego wejścia nawierzchniową farbą mineralną,
- zabezpieczenie całej elewację antyfobowo przez wykonanie natrysku,
- zabezpieczenie dolnego pasa elewacji na wysokość 2,0m anty-graffiti.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres został określony
w załącznikach do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) tj.:
- w zał. 1 „Przedmiot zamówienia”,
- w zał.2 „Przedmiar robót”,
- w zał. 3 „Dokumentacja projektowa”,
- w zał. 4 „Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych”,
- w zał. 5 „Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479283,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479283,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479283,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA-AM Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412536931
7.3.3) Ulica: 1 Maja 318a/1
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-710
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479283,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.