Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00527008/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn w sezonie zimowym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Olsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-256
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3285076
1.5.8.) Numer faksu: 34 3285057
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@olsztyn-jurajski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b5c9734a-40f9-46f0-8939-b096800ef0ea1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn w sezonie zimowym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5c9734a-40f9-46f0-8939-b096800ef0ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00602973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020076/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn w sezonie zimowym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527008
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 372578,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia „Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w następujących miejscowościach: Olsztyn, Odrzykoń, Skrajnica, Kusięta*Łączna długość dróg ulic dla części I wynosi ok. 43,90 km.
Powierzchnia placów: 7002 m2
3. Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do ośnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości. Podanie faktycznej liczby kilometrów zimowego utrzymania w/w dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia – związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego.
4. Mapa gminy z wykazem dróg i ulic objęta zimowym utrzymaniem dróg i ulic gminnych z podziałem na części zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednej lub kilku dowolnie wybranych lub wszystkich części zamówienia.
6. Zagadnienia wspólne dla części I części II i części III zamówienia
7. Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych należy wykonać wg następujących standardów:
a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4m, nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,
b) posypywanie mieszanką piasku z solą w stosunku wagowym 3:1 na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki),
c) odśnieżanie, posypywanie realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pługi, piaskarka), sprzętu ciężkiego (koparka, ładowarka itp.)
d) odśnieżanie chodników umożliwiające swobodne przemieszczanie się po nich osób, zatoczek autobusowych, parkingów itp.
8. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przeprowadzenia przeglądu sprzętu skierowanego do realizacji zamówienia. Sprzęt powinien być sprawny i przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w czasie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
b) odśnieżania dróg i posypywania w sytuacji wystąpienia zjawiska śliskości zimowej lub nadmiernych opadów śniegu,
c) zapewnienia we własnym zakresie materiału do posypywania dróg i ulic gminnych celem usunięcia śliskości zimowej tj. mieszanki piaskowo – solnej (3:1),
d) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg i ulic gminnych,
e) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
f) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług,
g) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w ciągu … minut (zgodnie z deklaracją oferenta podaną w ofercie) podjąć akcje odśnieżania lub posypywania na drogach gminnych po telefonicznym ustaleniu z przedstawicielem Zamawiającego zakresu i rodzaju usług do wykonania,
h) wykonania usługi również na polecenie dyspozytorów z MPK lub PKS Tarnobrzeg, Policji oraz w oparciu o własną ocenę warunków pogodowych i sytuacji na drogach, ale po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego,
i) zapewnienia całodobowej łączności z Zamawiającym w celu przekazywania poleceń uwag oraz dyspozycji,
j) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy wg. obowiązujących przepisów,
k) zapewnienia w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi pojazd zastępczy spełniający wymagania zawarte w niniejszej SWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
l) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistyczny sprzęt konieczny do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
m) wywożenia śniegu i błota z terenu objętego zamówieniem na zlecenie Zamawiającego. Wywóz śniegu i błota oraz miejsce jego składowania należy
do Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
n) zapewnienia operatora posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami skierowanymi do realizacji zamówienia.
o) przestrzegania przepisów Kodeksu Drogowego w trakcie wykonywania pracy oraz zwracania uwagi na bezpieczeństwo pojazdów i osób znajdujących się w pobliżu.
p) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
9. Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego:
1) Przestrzeganie przepisów:
a) ustawy z dnia 20.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym
b) Ustawy z dnia 14.12.2012 o odpadach
c) Ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
d) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2015 r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów
e) Wykonawca dostosuje organizacje pracy w taki sposób, aby była możliwość obsługi kilku zleceń jednocześnie (np. w przypadku gdy konieczne jest jednoczesne wykonanie usługi odśnieżania oraz posypywania Wykonawca zobligowany jest do wykonywania tych usług jednocześnie).
2) Zastrzeżenia Zamawiającego
a) rodzaju świadczenia usługi – przykładowo: odśnieżanie czy posypywanie dróg, decyduje Zamawiający.
b) Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić deklarowany sprzęt do kontroli.
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości wykonania usługi polegających na kontroli grubości pozostawienia śniegu na jezdni, szerokość odśnieżania, ilość rozsypywanych środków oraz szerokość i długość odcinków posypywanych materiałem uszorstniającym. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi kary pieniężne w wysokości określonej w umowie.
d) Zaleca się, aby Wykonawca w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi zimowego utrzymania dróg, dokonał wizji lokalnej tych dróg gminnych na których będzie ona przeprowadzona. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny usługi.
10. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy dla wszystkich części zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umownych w załączniku nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 141691,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia „Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w następujących miejscowościach: Turów, Przymiłowice, Bukowno*Łączna długość dróg ulic dla części II wynosi ok. 33 km.
Powierzchnia placów: 1491 m2
3. Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do ośnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości. Podanie faktycznej liczby kilometrów zimowego utrzymania w/w dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia – związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego.
4. Mapa gminy z wykazem dróg i ulic objęta zimowym utrzymaniem dróg i ulic gminnych z podziałem na części zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednej lub kilku dowolnie wybranych lub wszystkich części zamówienia.
6. Zagadnienia wspólne dla części I części II i części III zamówienia
7. Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych należy wykonać wg następujących standardów:
a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4m, nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,
b) posypywanie mieszanką piasku z solą w stosunku wagowym 3:1 na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki),
c) odśnieżanie, posypywanie realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pługi, piaskarka), sprzętu ciężkiego (koparka, ładowarka itp.)
d) odśnieżanie chodników umożliwiające swobodne przemieszczanie się po nich osób, zatoczek autobusowych, parkingów itp.
8. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przeprowadzenia przeglądu sprzętu skierowanego do realizacji zamówienia. Sprzęt powinien być sprawny i przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w czasie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
b) odśnieżania dróg i posypywania w sytuacji wystąpienia zjawiska śliskości zimowej lub nadmiernych opadów śniegu,
c) zapewnienia we własnym zakresie materiału do posypywania dróg i ulic gminnych celem usunięcia śliskości zimowej tj. mieszanki piaskowo – solnej (3:1),
d) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg i ulic gminnych,
e) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
f) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług,
g) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w ciągu … minut (zgodnie z deklaracją oferenta podaną w ofercie) podjąć akcje odśnieżania lub posypywania na drogach gminnych po telefonicznym ustaleniu z przedstawicielem Zamawiającego zakresu i rodzaju usług do wykonania,
h) wykonania usługi również na polecenie dyspozytorów z MPK lub PKS Tarnobrzeg, Policji oraz w oparciu o własną ocenę warunków pogodowych i sytuacji na drogach, ale po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego,
i) zapewnienia całodobowej łączności z Zamawiającym w celu przekazywania poleceń uwag oraz dyspozycji,
j) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy wg. obowiązujących przepisów,
k) zapewnienia w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi pojazd zastępczy spełniający wymagania zawarte w niniejszej SWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
l) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistyczny sprzęt konieczny do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
m) wywożenia śniegu i błota z terenu objętego zamówieniem na zlecenie Zamawiającego. Wywóz śniegu i błota oraz miejsce jego składowania należy
do Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
n) zapewnienia operatora posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami skierowanymi do realizacji zamówienia.
o) przestrzegania przepisów Kodeksu Drogowego w trakcie wykonywania pracy oraz zwracania uwagi na bezpieczeństwo pojazdów i osób znajdujących się w pobliżu.
p) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
9. Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego:
1) Przestrzeganie przepisów:
a) ustawy z dnia 20.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym
b) Ustawy z dnia 14.12.2012 o odpadach
c) Ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
d) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2015 r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów
e) Wykonawca dostosuje organizacje pracy w taki sposób, aby była możliwość obsługi kilku zleceń jednocześnie (np. w przypadku gdy konieczne jest jednoczesne wykonanie usługi odśnieżania oraz posypywania Wykonawca zobligowany jest do wykonywania tych usług jednocześnie).
2) Zastrzeżenia Zamawiającego
a) rodzaju świadczenia usługi – przykładowo: odśnieżanie czy posypywanie dróg, decyduje Zamawiający.
b) Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić deklarowany sprzęt do kontroli.
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości wykonania usługi polegających na kontroli grubości pozostawienia śniegu na jezdni, szerokość odśnieżania, ilość rozsypywanych środków oraz szerokość i długość odcinków posypywanych materiałem uszorstniającym. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi kary pieniężne w wysokości określonej w umowie.
d) Zaleca się, aby Wykonawca w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi zimowego utrzymania dróg, dokonał wizji lokalnej tych dróg gminnych na których będzie ona przeprowadzona. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny usługi.
10. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy dla wszystkich części zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umownych w załączniku nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 130310,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III zamówienia „Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w następujących miejscowościach: Zrębice I, Zrębi0ce II, Krasawa, Biskupice*Łączna długość dróg ulic dla części III wynosi ok. 24,10 km.
Powierzchnia placów: 2961 m2
3. Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do ośnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości. Podanie faktycznej liczby kilometrów zimowego utrzymania w/w dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia – związane jest to z warunkami meteorologicznymi, niezależnymi od Zamawiającego.
4. Mapa gminy z wykazem dróg i ulic objęta zimowym utrzymaniem dróg i ulic gminnych z podziałem na części zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednej lub kilku dowolnie wybranych lub wszystkich części zamówienia.
6. Zagadnienia wspólne dla części I części II i części III zamówienia
7. Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych należy wykonać wg następujących standardów:
a) jezdnia odśnieżona na całej szerokości/minimalna szerokość odśnieżania 4m, nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych, może występować warstwa zajeżdżonego śniegu o grubości nie utrudniającej ruchu: nie dopuszcza się występowania kolein głębszych niż 5 cm,
b) posypywanie mieszanką piasku z solą w stosunku wagowym 3:1 na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki),
c) odśnieżanie, posypywanie realizowane poprzez użycie sprzętu mechanicznego tj. sprzętu lekkiego (pługi, piaskarka), sprzętu ciężkiego (koparka, ładowarka itp.)
d) odśnieżanie chodników umożliwiające swobodne przemieszczanie się po nich osób, zatoczek autobusowych, parkingów itp.
8. Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) przeprowadzenia przeglądu sprzętu skierowanego do realizacji zamówienia. Sprzęt powinien być sprawny i przygotowany w takim stopniu, aby mógł być gotowy do użycia w czasie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
b) odśnieżania dróg i posypywania w sytuacji wystąpienia zjawiska śliskości zimowej lub nadmiernych opadów śniegu,
c) zapewnienia we własnym zakresie materiału do posypywania dróg i ulic gminnych celem usunięcia śliskości zimowej tj. mieszanki piaskowo – solnej (3:1),
d) prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg i ulic gminnych,
e) bezwzględnego respektowania poleceń pracownika Urzędu Miasta i Gminy Olsztyn odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie odśnieżania i posypywania,
f) potwierdzenia wykonania poleceń telefonicznych Zamawiającego, najpóźniej przy rozliczaniu zrealizowanych etapów usług,
g) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w ciągu … minut (zgodnie z deklaracją oferenta podaną w ofercie) podjąć akcje odśnieżania lub posypywania na drogach gminnych po telefonicznym ustaleniu z przedstawicielem Zamawiającego zakresu i rodzaju usług do wykonania,
h) wykonania usługi również na polecenie dyspozytorów z MPK lub PKS Tarnobrzeg, Policji oraz w oparciu o własną ocenę warunków pogodowych i sytuacji na drogach, ale po uprzednim uzyskaniu akceptacji Zamawiającego,
i) zapewnienia całodobowej łączności z Zamawiającym w celu przekazywania poleceń uwag oraz dyspozycji,
j) stosowania wyłącznie pojazdów i maszyn drogowych zarejestrowanych oraz posiadających dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych i wyposażonych w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy wg. obowiązujących przepisów,
k) zapewnienia w przypadku awarii pojazdu wykonującego usługi pojazd zastępczy spełniający wymagania zawarte w niniejszej SWZ. Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
l) zapewnienia w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych (intensywne, długotrwałe opady śniegu, zawieje, zamiecie śnieżne) specjalistyczny sprzęt konieczny do likwidacji tych skutków w ramach zawartej umowy. Zamawiający również nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.
m) wywożenia śniegu i błota z terenu objętego zamówieniem na zlecenie Zamawiającego. Wywóz śniegu i błota oraz miejsce jego składowania należy
do Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
n) zapewnienia operatora posiadającego odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami skierowanymi do realizacji zamówienia.
o) przestrzegania przepisów Kodeksu Drogowego w trakcie wykonywania pracy oraz zwracania uwagi na bezpieczeństwo pojazdów i osób znajdujących się w pobliżu.
p) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
9. Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego:
1) Przestrzeganie przepisów:
a) ustawy z dnia 20.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym
b) Ustawy z dnia 14.12.2012 o odpadach
c) Ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
d) rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 27.10.2015 r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów
e) Wykonawca dostosuje organizacje pracy w taki sposób, aby była możliwość obsługi kilku zleceń jednocześnie (np. w przypadku gdy konieczne jest jednoczesne wykonanie usługi odśnieżania oraz posypywania Wykonawca zobligowany jest do wykonywania tych usług jednocześnie).
2) Zastrzeżenia Zamawiającego
a) rodzaju świadczenia usługi – przykładowo: odśnieżanie czy posypywanie dróg, decyduje Zamawiający.
b) Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić deklarowany sprzęt do kontroli.
c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości wykonania usługi polegających na kontroli grubości pozostawienia śniegu na jezdni, szerokość odśnieżania, ilość rozsypywanych środków oraz szerokość i długość odcinków posypywanych materiałem uszorstniającym. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi kary pieniężne w wysokości określonej w umowie.
d) Zaleca się, aby Wykonawca w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości usługi zimowego utrzymania dróg, dokonał wizji lokalnej tych dróg gminnych na których będzie ona przeprowadzona. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny usługi.
10. Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy dla wszystkich części zamówienia został określony w projektowanych postanowieniach umownych w załączniku nr 10 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 100576,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153026,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153026,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153026,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Działalność Usługowa Jan Weżgowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9491372921
7.3.3) Ulica: ul. Mstowska 12
7.3.4) Miejscowość: 42 - 256 Olsztyn,
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153026,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140606,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140606,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140606,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Stanisław Biskup
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9490052812
7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 63
7.3.4) Miejscowość: Przymiłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-256
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi transportowe Stanisław Biskup
jakie przetargi wygrała firma
Usługi transportowe Stanisław Biskup
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140606,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108622,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108622,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108622,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Ilona Biskup
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9490518021
7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 63
7.3.4) Miejscowość: Przymiłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-256
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108622,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.