eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiWymiana dźwigu osobowego w budynku Oddziału Wewnętrznego



Ogłoszenie z dnia 2024-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana dźwigu osobowego w budynku Oddziału Wewnętrznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712351100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 37

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzozmm@spzozmm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmm.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52aaee24-9464-486d-a4b6-11862249b81f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dźwigu osobowego w budynku Oddziału Wewnętrznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52aaee24-9464-486d-a4b6-11862249b81f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00565007

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 44/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: demontaż istniejącego dźwigu wraz z zagospodarowaniem, dostawa, montaż z niezbędnymi instalacjami i uruchomieniem dźwigu w Budynku Oddziału Wewnętrznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim. Wykonawca winien dostosować windę oraz obszar wokół do standardów dostępności budynków dla osób z niepełnosprawnościami.
Zgodnie z decyzją Prezesa Urzędu Dozoru Technicznego dot. odmowy zezwalającej na eksploatację istniejącego urządzenia technicznego
Zakres zadania szczegółowy: opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów techniczno – funcjonalny
w załączonej dokumentacji do SWZ: Załącznik nr 1, Załącznik nr 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 42414100-2 - Dźwigi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie przed upływem terminu składania ofert uznając dalsze prowadzenie postępowania za nieuzasadnione ze względu na zaistniały charakter wymagający zmiany zakresu zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym, ze wskazaniem do zmniejszenia przedmiotu zamówienia.
Zmiana treści SWZ prowadziłaby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu
z pierwotnie określonymi wymaganiami.

Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256 ustawy Pzp w powiązaniu z art. 255 pkt. 6 ustawy PZP - przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Postępowanie jest obarczone wadą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.