eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WładysławowoZakup , dostawa i montaż opraw oświetlenia LED w budynku Pływalni w COS OPO we Władysławowie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup , dostawa i montaż opraw oświetlenia LED w budynku Pływalni w COS OPO we Władysławowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4e8b410-51fd-48ad-b8f8-3dcf0c3a98b3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup , dostawa i montaż opraw oświetlenia LED w budynku Pływalni w COS OPO we Władysławowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4e8b410-51fd-48ad-b8f8-3dcf0c3a98b3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603343

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588724

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 39/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 261243 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż opraw oświetlenia LED w budynku Pływalni w COS OPO we Władysławowie.
2. Wymagania ogólne
1. Zastąpienie zintegrowanych modułów awaryjnych - nowymi, autonomicznymi oprawami awaryjnymi z czasem podtrzymania min. 3 godzin spełniające aktualne wymagania przepisów i norm przeciwpożarowych (PN-EN 50172:2005). Łączna ilość opraw awaryjnych wynosi 108 szt.
2. Wymianę 383 sztuk konwencjonalnych opraw oświetlenia podstawowego na oprawy LED.
3. Rozbudowę istniejącej instalacji elektrycznej w celu umożliwienia użytkownikom płynnej regulacji natężenia światła w zakresie 1%-100% w systemie sterowania DALI-2, montaż 13 sztuk miejscowych regulatorów/sterowników naściennych DALI.
4. Montaż 52 sztuk autonomicznych opraw ewakuacyjnych LED z czasem podtrzymania min. 3 godzin spełniające aktualne wymagania przepisów i norm przeciwpożarowych (PN-EN 50172:2005).
5. Wymianę sześciu istniejących obwodów (łącznie 90mb) jednokolorowej linii LED na wielokolorowe linie LED sterowane bezprzewodowo ze stanowiska recepcji basenu.
Oprawy wraz z osprzętem powinny być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku poprzedzającym ich dostawę.
Gwarancja minimum 60 miesięcy. Wymagane parametry oświetlenia ogólnego zgodnie z europejską normą EN 12464-1:2021.
Na etapie składania ofert wymagane Oświadczenie, według wskazań w tabeli;:
• o posiadaniu na oferowane oprawy: certyfikatu ENEC – lub równoważnego certyfikatu mówiącego o spełnieniu wymagań polskich i międzynarodowych norm i standardów branżowych;
• o posiadaniu deklaracji zgodności CE;
• świadectwa CNBOP
Przy odbiorze końcowym wymagane będą kserokopie w/w wymaganych dokumentów. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z panującymi normami i dostarczenie jej w wersji papierowej w 1 egzemplarzu.
3. Zakres prac:
- przygotowanie projektu sterowania oświetleniem oraz raportu natężenia oświetlenia podstawowego i awaryjnego spełniającego wymagania obowiązujących aktualnie przepisów i norm
- demontaż starych lamp i ich utylizacja
- montaż nowych opraw LED
- demontaż i utylizacja istniejących obwodów dekoracyjnych linii LED
- montaż nowych wielokolorowych pasków LED wraz z bezprzewodowym sterowaniem
- rozbudowę systemu oświetlenia o umożliwienie płynnej regulacji natężenia światła opraw LED w zakresie 0%-100% w systemie sterowania DALI-2, montaż miejscowych regulatorów ściennych DALI
- wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia podstawowego i sporządzenie stosownego raportu uwzględniającego siatkę pomiarową
- wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia awaryjnego i sporządzenie stosownego raportu uwzględniającego siatkę pomiarową
- wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z panującymi normami i dostarczenie jej w wersji papierowej w 1 egzemplarzu

Wymagania (parametry) szczegółowe w wersji tabelarycznej w pkt. V.4 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 256 ustawy PZP w związku z art. 310 ustawy PZP,

Uzasadnienie faktyczne:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie, bowiem środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu ( Sekcja VII Warunki zamówienia pkt. 6.7.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.