eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinPrzebudowa części SP Nr 3 na potrzeby żłobka



Ogłoszenie z dnia 2024-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części SP Nr 3 na potrzeby żłobka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 40

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin.turalski@rypin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/976070

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa części SP Nr 3 na potrzeby żłobka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-571e05eb-7058-4369-be6c-df9c91caea93

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029185/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa części SP Nr 3 na potrzeby żłobka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie współfinansowane jest ze środków finansowych KPO oraz budżetu państwa w ramach umowy w sprawie przyznania wsparcia finansowego na realizację projektu pn. „Publiczny żłobek w Rypinie” w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491379

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę części budynku oraz otoczenia Szkoły Podstawowej nr 3 na potrzeby projektowanego żłobka wraz z budową placu zabaw na dz. nr 975/13 w Rypinie przy ul. Młyńskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa części SP Nr 3 na potrzeby Żłobka”.
2. Zakres robót określony szczegółowo dokumentacją projektową obejmuje m.in. wykonanie:
1) W zakresie branży budowlanej:
a) rozbiórkę części ścian działowych o w obszarze objętym przebudową, przebić otworów, zamurowań w ścianach konstrukcyjnych oraz wykonanie nowego podziału przestrzeni pod projektowane pomieszczenia żłobka w parterze budynku,
b) budowę szybu windy wewnętrznej z dostawą i montażem windy celem dostosowania obiektu szkoły dla osób niepełnosprawnych – winda obsługująca wszystkie poziomy budynku (5 przystanków) wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi,
c) przebudowę istniejącego wejścia oraz wykonanie dodatkowego wyjścia ewakuacyjnego z wykonaniem schodów zewnętrznych,
d) wymianę części stolarki okiennej na przeciwpożarową EI60 oraz wymianę termoizolacji ściany oddzielenia przeciwpożarowego i pasów międzystrefowych elewacji na wełnę mineralną,
e) montaż stolarki drzwiowe wewnętrznej z profili aluminiowych oraz stolarki płycinowe,
f) roboty wykończeniowe polegające na wykonaniu napraw oraz nowych okładzin ściennych, zabudów, posadzek oraz robót malarskich,
g) wykonanie projektowanych utwardzeń z kostki betonowej,
h) budowę placu zabaw z ogrodzeniem wraz z montażem urządzeń zabawowych.
2) W zakresie branży sanitarnej:
a) demontaż istniejących instalacji wewnętrznych w obszarze obiektu poddawanej przebudowie,
b) wykonanie nowej instalacji wody użytkowej ciepłej i zimnej z podłączeniem do istn. instalacji,
c) wykonanie nowej instalacji C.O. z przyłączeniem do istn. instalacji
d) wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej z przyłączeniem do istn. instalacji,
e) wykonanie nowej instalacji hydrantowej z przyłączeniem do istn. Instalacji,
f) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej.
3) W zakresie branży elektrycznej i teletechnicznej:
a) demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i teletechnicznej w niezbędnym zakresie,
b) wykonanie nowej instalacji elektrycznej w tym instalacji oświetlenia oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacji gniazd wtykowych 1 i 3-fazowych, z wykonaniem WLZ z istniejącego przyłącza,
c) wykonanie instalacji elektrycznej na potrzeby budowanej windy,
d) wykonanie instalacji przeciwpożarowej,
e) wykonanie sieci LAN oraz telewizji dozorowej CCTV z wpięciem w istn. instalacje szkoły,
f) montaż oświetlenia zewnętrznego.
3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uzyskać decyzję zezwalającą na eksploatację urządzenia technicznego (dźwigu osobowego) wydaną przez właściwy miejscowo Urząd Dozoru Technicznego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ - Dokumentacja projektowa.
5. Załączone przedmiary robót pełnią wyłącznie rolę pomocniczą do sporządzenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262520-2 - Roboty murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1451400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1831470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1451400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Krzysztof Getka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341459303

7.3.4) Miejscowość: Zbiczno

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1451400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-23 do 2025-04-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.