Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa odcinków sieci wodociągowych na terenie gminy Głusk 2024-2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Dominów
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bde721b2-f717-4476-9491-6213853b3be71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa odcinków sieci wodociągowych na terenie gminy Głusk 2024-2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bde721b2-f717-4476-9491-6213853b3be7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603375
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028015/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 „Budowa odcinków sieci wodociągowychna terenie gminy Głusk 2024-2”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00556067
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przeprowadza postępowanie w tryb.zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art.305 pkt1 w związku z
art.214ust.1pkt11 ustawy z dn.11.09.2019r.Pzp(Dz.U.z2024 r.poz.1320 tj.).Założycielem Spółki GZK Głusk sp. z
o.o. jest Gmina Głusk,która posiada 100% kapitału zakład.spółki.Funkcję Zgromadzenia Wspólników Spółki pełni Wójt
Gminy Głusk-organ wykonawczy Gminy Głusk.Gmina sprawuje na spółką prawną kontrolę.Spółka wykonuje zad.własne
gminy służące zaspokajaniu zbiorowych potrzeb wspólnoty.Przedmiot.działalności Spółki są zad.z zakresu
m.in:poboru,oczyszczania i rozprowadzania wody,gromadzenia i odprowadzania ścieków.W ramach zad.GZK wykonuje
zad.w zakresie budowy odcin.sieci wodociąg.posiada doświad.w tym zakresie oraz niezbędne zaplecze sprzęt. i osob.W
GZK Głusk nie ma udziału kapitału prywatnego.W związku z tym Zamawiający postanowił zaprosić do negocjacji GZK Głusk
Sp. z o.o.,Zamawiający i Spółka spełniają wymogi określone w ustawie PZP.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę wymienionych poniżej odcinków sieci wodociągowej:
Zadanie nr 1– sieć wodociągowa w m. Wilczopole Kolonia na działkach ew. nr 360/1, 372/1, 373/5, 376/8 o długości ok. 72,3m; przewody PE 100RC SDR 17 o średnicy 110x6,6 mm – szczegółowy zakres zadania wg projektu;
Zadanie nr 2 – sieć wodociągowa w m. Majdan Mętowski na działce ew. nr 124 oraz w m. Kolonia Wilczopole na działkach ew. nr 483, 637/2 o długości ok. 96,7m; przewody PE 100RC SDR 17 o średnicy 110x6,6 mm – szczegółowy zakres zadania wg projektu;
Zadanie nr 3 – budowa sieci wodociągowej w ul. Chmielnej na ew.dz. 424/3 w miejscowości Kalinówka o długości 52,9m, przewody PE100RC SDR17 o średnicy 160x9,5mm – szczegółowy zakres zadania wg projektu;
2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót zawierają załączniki do Zaproszenia tj.: projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót budowlanych. Załączone specyfikacje techniczne obowiązują przy budowie wszystkich wymienionych w zakresie odcinków wodociągu.
4. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo określone zostały w projekcie umowy
stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszego Zaproszenia.
5. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją postępowania, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub wątpliwości wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie przepisów ustawy Pzp.
Ponadto Zamawiający załącza do niniejszego zaproszenia do negocjacji przedmiary robót, z zastrzeżeniem, że nie stanowią one części opisu przedmiotu zamówienia i w związku z tym, z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, przedmiary robót mają charakter poglądowy i pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia, przeanalizowania i skalkulowania ilości robót do wykonania według dokumentacji projektowej. Brak wskazania w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie dokumentacji projektowej z zachowaniem wymagań specyfikacji technicznej, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca zobowiązany jest do obliczenia wynagrodzenia ryczałtowego na podstawie wiedzy technicznej, dokumentacji projektowej, własnej oceny z uwzględnieniem wszystkich niezbędnych prac budowlanych do wykonania Inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Komunalny Głusk Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462625549
7.3.3) Ulica: Rynek 1
7.3.4) Miejscowość: Dominów
7.3.5) Kod pocztowy: 20-388
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY GŁUSK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNY ZAKŁAD KOMUNALNY GŁUSK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82139,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DOMINÓW
więcej: przetargi DOMINÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.