Og³oszenie z dnia 2024-11-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa wyposa¿enia dla Przychodni Zdrowia w Zembrzycach w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Ma³opolski 2021-2027”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY GMINNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ZEMBRZYCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072140914
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 541
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zembrzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-210
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 874 60 10
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzoz541@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.malopolska.pl/sgzozzembrzyce
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposa¿enia dla Przychodni Zdrowia w Zembrzycach w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Ma³opolski 2021-2027”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-329f51b1-2757-4afd-88ad-fd2d4cb9cdd3
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00603496
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00588610/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup wyposa¿enia dla Przychodni Zdrowia w Zembrzycach
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Fundusze Europejskie dla Ma³opolski 2021-2027”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-329f51b1-2757-4afd-88ad-fd2d4cb9cdd33.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog±
elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) oraz zgodnie z postanowieniami Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, dalej zwana
„Platform±”, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e- Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders ocds-148610-329f51b1-2757-4afd -88ad-fd2d4cb9cdd3
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ ze strony g³ównej Platformy (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie: ocds-148610-329f51b1 -2757-4afd-88ad-fd2d4cb9cdd3.
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania.
7. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania siê na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
8. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
9. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na Platformê przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na Platformê.
10. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) Dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
2) Dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
11. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
12. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
13. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
14. Wykonawca mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: gzoz541@wp.pl (za wyj±tkiem przekazania oferty z za³±cznikami).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Samodzielnego Gminnego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Zembrzycach, 34-210 Zembrzyce 541, kontakt mailowy pod adresem: gzoz541@wp.pl
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych –Sylwester Rychlik z którym mo¿e Pani/Pan skontaktowaæ siê poprzez email: it@zembrzyce.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
1) Przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego trybie w podstawowym bez negocjacji.
2) Wykonania umowy, której Pani/Pan jest stron± lub podejmowaæ dzia³ania na Pani/Pana ¿±danie przed zawarciem umowy.
4. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych bêdzie odpowiednio:
1) (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) tj. Prawo zamówieñ publicznych z dnia11 wrze¶nia 2019 roku (Dz. U. z 2024 poz. 1320).
2) (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO Pani/Pana zgoda.
5. W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa powy¿ej, odbiorcami Pani/ Pana mog± byæ:
1) Organy w³adzy publicznej oraz podmioty, urzêdy lub instytucje wykonuj±ce
zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej w zakresie i celach, które wynikaj± z przepisów obowi±zuj±cego prawa.
2) Osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o ustawê z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022 poz. 902).
3) Inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzaj± dane osobowe, dla których Administratorem jest Kierownik Samodzielnego Gminnego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Zembrzycach,
d) Urz±d Zamówieñ Publicznych z siedzib± przy ul. Postêpu 17A, 02-676 Warszawa, prowadz±cy Platformê e-Zamówienia
e) InsERT S.A. z siedzib± w 54-519 Wroc³aw przy ulicy ul. Jerzmanowska 2, ¶wiadcz±cy us³ugi serwisowe w systemach informatycznych w zwi±zku z obowi±zkami uprawnieniami Administratora.
f) Podmioty z grupy kapita³owej Wirtualnej Polski, w której sk³ad wchodz± Wirtualna Polska Holding Spó³ka Akcyjna z siedzib± w Warszawie - firma hostuj±ca e-mail.
g) Upowa¿niony P. Sylwester Rychlik ¶wiadcz±cy na podstawie umowy cywilnoprawnej obs³ugê informatyczn± Samodzielnego Gminnego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Zembrzycach.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji ww. celu:
1) Dokumentacja spraw z zakresu zamówieñ publicznych przechowywana jest przez 6 lat.
2) Dokumentacja spraw z zakresu umowy zawartej w wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia przechowywana jest przez 10
latach od koñca roku kalendarzowego, w którym postêpowanie o udzielenie zamówienia zostanie zakoñczone.
7. Posiada Pani/Pan:
1) Na podstawie art. 15 RODO.
2) Na podstawie art. 16 RODO.
3) Na podstawie art.18 RODO z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa lub na adres poczty elektronicznej kancelaria@uodo.gov.pl.
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa siê na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przys³uguje Pani/Panu prawo do cofniêcia tej zgody w dowolnym momencie poprzez przes³anie o¶wiadczenia o wycofaniu zgody na adres poczty elektronicznej gmina@mucharz.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
9. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale w przypadku ich niepodania nie bêdzie mo¿liwe przeprowadzenie postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji. Ponadto jest to warunek konieczny do zawarcia umowy.
10. Administrator nie korzysta z systemów s³u¿±cych do zautomatyzowanego
podejmowania decyzji, w tym równie¿ w formie profilowania
11. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane odbiorcom w pañstwach poza Uni± i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub organizacji miêdzynarodowej.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) W zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych.
2) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
3) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z:
1) Art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego,
2) Art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
3. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych), w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
2) Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od Administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub
daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
4) Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz j ego za³±czników.
5) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
6) W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa wyposa¿enia dla Przychodni Zdrowia w Zembrzycach w ramach Programu „Fundusze Europejskie dla Ma³opolski 2021-2027”.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39711100-0 - Ch³odziarki i zamra¿arki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty za pomoc± systemu punktowego, wed³ug nastêpuj±cego kryterium:
1) Kc - Cena oferty brutto – waga 60.
2) Kg – Okres udzielonej gwarancji – waga 40.
Liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê wyliczona bêdzie wg wzoru:
K = Kc + Kg
K – liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w obu kryteriach.
Kc – liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w kryterium „cena oferty brutto”.
Kg – liczba punktów uzyskanych przez dan± ofertê w kryterium „okres udzielonej gwarancji”.
Kryterium „cena oferty brutto”
Kc = C : Cb x 60 pkt
Gdzie:
Kc – Kryterium cena oferty brutto.
C – Cena najni¿sza oferty brutto, spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu.
Cb – Cena brutto badanej oferty.
Oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê 60 punktów.
2. Najkrótszy okres gwarancji wymagany na roboty zwi±zane z wykonaniem przedmiotu zamówienia przez Zamawiaj±cego to 12 miesiêcy. Najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji mo¿e wynosiæ 24 miesiêcy.
3. Oferta z najd³u¿szym okresem udzielonej gwarancji spo¶ród ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu otrzyma maksymaln± liczbê 40 punktów.
4. Oferta proponuj±ca okres gwarancji 24 m-ce lub d³u¿szy okres gwarancji otrzyma maksymalnie 40 punktów. Liczba punktów dla pozosta³ych ofert bêdzie proporcjonalna do okresu udzielonej gwarancji i wyliczona wed³ug ww. wzoru matematycznego. Oceniany bêdzie okres udzielonej gwarancji jako¶ci wyra¿ony w miesi±cach.
5. W przypadku zaoferowania gwarancji jako¶ci na okres krótszy ni¿ wskazane powy¿ej - oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
6. W przypadku pozostawienia niewype³nionego miejsca w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ) w zakresie wskazania d³ugo¶ci okresu udzielanej gwarancji - oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
7. Oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w kryterium cena i d³ugo¶æ okresu gwarancji bêdzie ofert± najkorzystniejsz±. Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji –
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), i innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych przedmiotowych ¶rodków dowodowych dla sch³adzarki odpadów - Dokument producenta lub dystrybutora na terenie Polski (np. karta katalogowa, karta charakterystyki, specyfikacja techniczna urz±dzenia itp.), który potwierdza, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia minimalne wymagania okre¶lone w za³±czniku nr 9 do SWZ.2. Zamawiaj±cy akceptuje odpowiednie przedmiotowe ¶rodki dowodowe, inne ni¿ te, o których mowa w ust. 1, gdy dany Wykonawca nie ma dostêpu przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w ust. 1, ani mo¿liwo¶ci ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostêpu nie mo¿e byæ przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, ¿e dany Wykonawca udowodni, ¿e wykonywane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania, cechy lub kryteria okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia lub kryteriów oceny ofert, lub wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.2. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu zosta³y opisane w pkt. 5.08) niniejszego og³oszenia "Wykaz
przedmiotowych ¶rodków dowodowych og³oszenia o zamówieniu".
3. Postanowieñ ust. 3 nie stosuje siê, je¿eli pomimo z³o¿enia przedmiotowego ¶rodka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodz± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.
4. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
6. W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415) oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
7. Forma dokumentu:
W przypadku, gdy ww. dokumenty zosta³y wystawione przez upowa¿niony podmiot inny ni¿ Wykonawca, jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument.
W przypadku, gdy ww. dokumenty, zosta³y wystawione przez upowa¿niony podmiot jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w zakresie, które ka¿dego z nich dotycz±.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê wraz z za³±cznikami stanowi±:1) Formularz oferty sporz±dzony wg. wzoru formularza oferty stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru, w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w za³±czonym formularzu oferty.
2) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik lub pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy. Je¶li oferta bêdzie podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem osobistym lub podpisem zaufanym przez pe³nomocnika, nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo udzielone równie¿ z zachowaniem formy elektronicznej.
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
4) O¶wiadczenie Wykonawcy uwzglêdniaj±ce przes³anki odrzucenia z postêpowania z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) - za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5) Zobowi±zanie(a) innego(ich) podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W przypadku polegania Wykonawcy na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (je¶li dotyczy) – wed³ug za³±cznika nr 5 do SWZ.
6) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale X (je¶li dotyczy).
7) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe dla sch³adzarki odpadów zgodnie z minimalnymi parametrami do potwierdzenia kartami katalogowymi, które stanowi± za³±cznik nr 9 do SWZ tj. - Dokument producenta lub dystrybutora na terenie Polski.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jedenz Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Orygina³ pe³nomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny byæ za³±czone do oferty i zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
a) Postêpowanie o zamówienie publiczne, którego dotycz±.
b) Wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby.
c) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
3. Je¿eli ofertê sk³ada³oby konsorcjum do oferty powinno byæ do³±czone pe³nomocnictwo do reprezentowania podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê.
Zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u XXXI ust. 5 lit. b SWZ „Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani przyj±æ dowoln± formê prawn± np. umowa konsorcjum. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie, s± oni zobowi±zani przedstawiæ Zamawiaj±cemu stosowne porozumienie (umowê np. umowê reguluj±c wspó³pracê tych Wykonawców, umowê konsorcjum)”.
4. Je¿eli ofertê sk³ada³aby spó³ka cywilna do oferty powinno byæ do³±czone pe³nomocnictwo do reprezentowania podmiotów sk³adaj±cych wspólnie ofertê, o ile pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu spó³ki nie wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki. Pe³nomocnictwo nie jest równie¿ wymagane w przypadku gdy wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia o których mowa w ust. 1 i ust. 2 w Rozdziale XXV, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
6. Je¿eli oferta Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zostanie najwy¿ej oceniona zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XXV.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy wymaga, aby wybrany Wykonawca zawar³ z nim umowê na warunkach okre¶lonych w istotnych postanowieniach umowy stanowi±ce za³±cznik nr 7 do SWZ.2. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 454-455 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach okre¶lonych w istotnych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-28 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-27
INNE PRZETARGI ZEMBRZYCE
wiêcej: przetargi ZEMBRZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z monta¿em i instalacj± aparatury i sprzêtu medycznego na potrzeby Jednostek Szpitala z mo¿liwo¶ci± sk³adania ofert czê¶ciowych
- Dostawa sprzêtu AGD dla Biblioteki Uniwersyteckiej we Wroc³awiu
- Dostawa ZESTAWU MEBLI do Biura Transferu Technologii Uniwersytetu Medycznego w Bia³ymstoku
- Dostawa zamra¿arki niskotemperaturowej
- Dostawa lodówki do IHAR-PIB w Radzikowie
- Zakup i dostawa sprzêtu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podleg³ych Gminie Stalowa Wola
wiêcej: Ch³odziarki i zamra¿arki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.