Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00515709/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, powiatowych, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów i placów w Gminie Dąbrowa Chełmińska - w sezonie 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Chełmińska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bydgoska 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-070
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523816005
1.5.8.) Numer faksu: 523816290
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dabrowachelminska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dabrowachelminska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, powiatowych, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów i placów w Gminie Dąbrowa Chełmińska - w sezonie 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027, 2027/20282.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-133e5ef3-ff59-4e22-9c69-98f7f3ed19ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603592
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012776/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych, powiatowych, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów i placów w Gminie Dąbrowa Chełmińska - w sezonie 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515709
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 984500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie dróg gminnych, powiatowych, chodników, ścieżek rowerowych oraz parkingów i placów w Gminie Dąbrowa Chełmińska - w sezonie 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028.
Długość poszczególnych nawierzchni, na których będzie wykonywana usługa:
-Długość dróg bitumicznych = ok. 130 km
-Długość dróg o nawierzchni z kostki betonowej = ok. 2,5 km
-Długość dróg tłuczniowo-gruntowych = ok. 70 km
-Długość chodników = ok. 10 km
-Długość ścieżek rowerowych = ok. 30 km
-Powierzchnia parkingów i placów = ok. 6500 m2
Wykonawca ma obowiązek, dysponowania poniższym sprzętem:
- pługo-piaskarka = min. 3 szt.,
- ciągnik wyposażony w pług czołowy lub motyl = min. 1 szt.,
- koparko-ładowarka = min. 1 szt.,
- maszyna lub pojazd przystosowany do odśnieżania chodników i ścieżek rowerowych = min. 1 szt.
W zakres świadczenia usługi wchodzi również odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na wszystkich zatokach autobusowych znajdujących się przy drogach gminnych i powiatowych.
Podczas wykonywania usługi na drogach bitumicznych w obszarze zabudowanym, należy tak postępować aby nie stwarzać zagrożenia ani utrudnień dla pieszych oraz innych użytkowników dróg, chodników i ścieżek rowerowych. W obszarze zabudowanym maksymalna prędkość sprzętu wykonującego usługę na drogach bitumicznych to 40 km/h.
W miejscach zawracania sprzętu świadczącego usługę nie może zostać pozostawiona hałda śniegu na środku drogi, w miejscu w którym by utrudniała ruch, niezależnie od rodzaju nawierzchni szczególnie na drogach składających się części z nawierzchni bitumicznej a w części tłuczniowo-gruntowej, a także w lokalizacjach gdzie występują połączenia dróg o różnych rodzajach nawierzchni.
Wykonawca realizując usługę musi kierować się zasadą, że jeśli drogi, chodniki, ścieżki rowerowe oraz parkingi i place posiadają nawierzchnię z kostki betonowej, usługa polega wyłącznie na odśnieżeniu i utrzymaniu przejezdności. Nie należy stosować na tego rodzaju nawierzchni mieszanki piaskowo-solnej. Wówczas wymagane jest posypywanie samym piaskiem jeśli zajdzie taka potrzeba.
Przy obliczaniu stawek za godzinę pracy na poszczególnych obiektach uwzględniono wszystkie rodzaje usług na drogach, czyli utrzymanie przejezdności i likwidacje gołoledzi wraz ze wszystkimi usługami towarzyszącymi na wszystkich drogach gminnych i powiatowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych oraz parkingach i placach, z tym że:
- jedna stawka będzie obowiązywała dla usługi na drogach bitumicznych,
- druga stawka na drogach tłuczniowo-gruntowych, chodnikach, ścieżkach rowerowych, parkingach i placach,
- trzecia stawka pozimowe mechaniczne oczyszczanie dróg, chodników, ścieżek rowerowych, parkingów.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera OPZ, stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1063260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1063260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1063260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Serocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541311139
7.3.3) Ulica: Żurawia 32
7.3.4) Miejscowość: Gzin
7.3.5) Kod pocztowy: 86-070
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1063260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2028-03-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.