Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00563570/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fortepianu koncertowego wraz z ławą i pokrowcem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II st. im. Andrzeja Krzanowskiego w Mławie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000692860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 24
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 654 30 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzyczna@psm.mlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psm.mlawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ee4f088-bc5b-4b59-8ae7-32875480ec381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fortepianu koncertowego wraz z ławą i pokrowcem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ee4f088-bc5b-4b59-8ae7-32875480ec38
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00563350/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa fortepianu koncertowego wraz z ławą i pokrowcem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563570
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DS.26.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Zamówienie polega na dostawie jednego, fabrycznie nowego, nie będącego przedmiotem ekspozycji, nieużywanego, pochodzącego z bieżącej produkcji instrumentu muzycznego (wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 r.) fortepianu koncertowego klasy mistrzowskiej wraz z dopasowanym pokrowcem oraz jedną ławą fortepianową, wykonanego w technologii tradycyjnej, na najwyższym poziomie technicznym, przy użyciu wyselekcjonowanych materiałów, najwyższej możliwej jakości,z 80% prac wykonanych ręcznie, z najwyższej klasy czułością i wrażliwością mechanizmu i wyjątkowych walorach brzmieniowych, zgodnie z właściwymi procedurami,wolnego od wad fizycznych i prawnych, roszczeń osób trzecich, z kompletną dokumentacją, zwanego dalej „instrumentem”. Tenże instrument powinien posiadać odpowiednie walory wykonawcze, prezentować uniwersalizm brzmieniowy, pozwalający na wykonanie zarówno muzyki solowej, jak i muzyki kameralnej w różnych obsadach:
4.1.1. powinien posiadać intonację pozwalającą na uzyskanie optymalnie homogenicznego brzmienia zespołów kameralnych,
4.1.2. powinien prezentować wyrównane proporcje brzmieniowe partii basowej i dyszkantowej,
4.1.3. powinien posiadać szeroką paletę barwową każdego rejestru.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w Rozdziale 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37311000-1 - Instrumenty klawiszowe
98396000-5 - Usługi strojenia instrumentów
37321600-0 - Pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 749980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 749980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 749980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDERSKI – Roman Anderski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470521308
7.3.3) Ulica: Gliwicka 246
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-207
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 749980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z MŁAWY
- Dostawa oleju napędowego wraz z kontenerową stacją paliw w ilości 2 szt. w formie dzierżawy w ROKU 2025
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia w Schronisku dla osób bezdomnych, osobom bezdomnym (mężczyźni i kobiety) przebywającym na terenie Miasta Mława
- Świadczenie usług tymczasowego schronienia w Schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, osobom bezdomnym (mężczyźni i kobiety) przebywającym na terenie Miasta Mława
- Bieżącą dostawę benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego dla potrzeb środków transportowych Powiatowego Zarządu Dróg w Mławie
- "Wymiana sieci wodociągowej z azbesto- cementu DN100 na nową z PEHD RC SDR 11, DN100"
- Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie w formule zaprojektuj i wykonaj w ramach projektu pn. "Modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Mławie"
więcej: przetargi w Mławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa instrumentów muzycznych dla ZPOSM I i II stopnia nr 3 im. G. Bacewicz w Warszawie
- Zakup i dostawa wyposażenia do realizacji kursów i prowadzenia zajęć w ramach projektu" Nowa jakość kształcenia branżowego w Technikum nr 1 we Włoszczowie"
- Dostawa fortepianu dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Wadowicach
- "Dostawa fletów wraz z akcesoriami dla Opery Śląskiej w Bytomiu, w podziale na dwie części (część 1: flet piccolo - 1 zestaw, część 2: flet poprzeczny - 1 zestaw)".
- Dostawa fortepianu i pianin wraz z akcesoriami na potrzeby PSM I i II st. im. Karola Szymanowskiego w Płocku
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Łomży
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.