eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaPoprawa dostępności budynków Urzędu Miasta przy ul. Wolności 7, Wolności 9 oraz Kwiatkowskiego 1 do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych



Ogłoszenie z dnia 2024-11-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta przy ul. Wolności 7, Wolności 9 oraz Kwiatkowskiego 1 do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbde5431-6924-4bf5-88f5-2eb73c46b31d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta przy ul. Wolności 7, Wolności 9 oraz Kwiatkowskiego 1 do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbde5431-6924-4bf5-88f5-2eb73c46b31d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603659

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/22/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.65 roboty remontowe pn. Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta przy ul. Wolności 7, Wolności 9 oraz Kwiatkowskiego 1 do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt: „Poprawa dostępności budynków użyteczności publicznej w Stalowej Woli” Projekt współfinansowanych w ramach Priorytetu FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna, Działanie FEPK.05.03 Dostępność programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475821

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP–II.271.166.2024.KA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1519506,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia jest przebudowa części istniejącego budynku Urzędu Miasta w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1, związana z budową wewnętrznego dźwigu osobowego, w ramach projektu poprawy dostępności budynków Urzędu Miasta
w Stalowej Woli dla osób z niepełnosprawnościami w ramach zadania „Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta przy ul. Wolności 7, Wolności 9 oraz Kwiatkowskiego 1 do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych”.
Projekt: „Poprawa dostępności budynków użyteczności publicznej w Stalowej Woli”
Projekt współfinansowanych w ramach Priorytetu FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna, Działanie FEPK.05.03 Dostępność programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027
2) Zasadniczy zakres robót (zadania inwestycyjnego), obejmuje wykonanie robót budowlanych poprawiających dostępność budynku Urzędu Miasta
w Stalowej Woli, w ramach projektu "Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027", dla osób z niepełnosprawnościami. Zakres robót budowlanych obejmować swym zasięgiem będzie przestrzeń wokół budynku, dot. wykonania 9 sztuk miejsc postojowych wraz z drogą dojazdową, zjazdem z ul. wewnętrznej i chodnikiem łączącym projektowany parking z wejściem do budynku oraz remontu części nawierzchni z chodnikiem przed wejściem do budynku, do wiatrołapu z windą, zorganizowanie miejsca przeznaczonego do wypoczynku (ławka z oparciem
i podłokietnikiem). Pozostała część robót budowlanych realizowana w ramach przedmiotowego zadania, odbywać się będzie wewnątrz budynku na kondygnacjach: piwnicy, parteru, 1 piętra oraz 2 piętra. Przebudowa polegająca na budowie wewnętrznego dźwigu osobowego, dostosowanego do przewozu osób
z niepełnosprawnościami, realizowana będzie w trybie pozwolenia na budowę,
w świetle obowiązującego Prawa budowlanego. Pozostałe roboty remontowe, realizowane będą bez pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia, w świetle obowiązującego Prawa budowlanego.
3) Zasada DNSH – wytyczne dla Wykonawcy
Zasada DNSH („nie czyń poważnej szkody”; ang. „Do No Significant Harm”) jest zasadą dotyczącą niewspierania ani nieprowadzenia działalności gospodarczej, która powoduje znaczące szkody (poważne szkody, posiada znaczący negatywny wpływ) dla któregokolwiek z celów środowiskowych takich jak:
1) łagodzenie zmian klimatu,
2) adaptacja do zmian klimatu,
3) zrównoważone wykorzystanie i ochrona zasobów wodnych i morskich,
4) gospodarka o obiegu zamkniętym,
5) zapobieganie zanieczyszczeniu i jego kontroli,
6) ochrona i odbudowa bioróżnorodności i ekosystemów
Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zasadą DNSH („nie czyń poważnej szkody”), której wymóg wynika z:
a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. ustanawiającego Instrument na Rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32021R0241
b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/852 z dnia 18 czerwca 2020 r. w sprawie ustanowienia ram ułatwiających zrównoważone inwestycje, zmieniające rozporządzenie (UE) 2019/2088
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32020R0852
Dla potwierdzenia spełnienia powyższej zasady Wykonawca zobowiązany będzie na przykład do:
• przestrzegania obowiązujących przepisów dot. ochrony środowiska na etapie budowy,
• przedstawienia kart, świadectw deklaracji potwierdzających pochodzenie, jakość, bezpieczeństwo zastosowanych materiałów, urządzeń itp.
• prowadzenia segregacji odpadów w trakcie budowy,
• uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót,
• usunięcia powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
• prowadzenia działań skutecznie zapobiegających emisji hałasu, kurzu i zanieczyszczeń w trakcie budowy,
• prowadzenia prac w porze dziennej,
• budowy, utrzymania i rozbiórki zaplecza budowy,
• zabezpieczenia i ochrony placu budowy
• zabezpieczenia mienia zgromadzonego na placu budowy
4) Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania zaplecza i ustawienia tablic informacyjnych. Rozpoczęcie robót wymagać będzie wykonania prac przygotowawczych typu: prace pomiarowe, ziemne itp. Miejsca składowania materiałów, możliwości urządzenia czasowych placów budowy Wykonawca ustala swoim staraniem i ponosi koszty z tym związane. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę urządzeń znajdujących się na placu budowy od daty rozpoczęcia do daty zakończenia prac i przekazania obiektu Zamawiającemu.
5) Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszym zamówieniem w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z:
a) Przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.
(tj. Dz.U.2024.725 z póź. zm.);
b) Przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia
07 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki
i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późniejszymi zmianami);
c) Wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność
i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz
z trwałością.
d) Współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą, jakość tych prac.
6) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń.
Lokalizacja inwestycji:
1) ul. Kwiatkowskiego 1; 37-450 Stalowa Wola
7) Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych inwestycji,
w tym dokonanie wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania inwentaryzacji budowlanej i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy, w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z Panem: mgr inż. Michał Wosk tel. 156433446, e-mail mwosk@stalowawola.pl.
8) Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające określoną wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego na
odległość do 10 km.
9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 6 – Dokumentacja Część I oraz Załączniki nr 8 – Wzór umowy do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 906819,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia jest:
a) poprawa dostępności budynku Urzędu Miasta w Stalowej Woli dla osób
z niepełnosprawnościami tj. dostosowanie budynku przy ul. Wolności 9, w ramach projektu poprawy dostępności budynków Urzędu Miasta w Stalowej Woli dla osób z niepełnosprawnościami w ramach zadania „Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta przy ul. Wolności 7, Wolności 9 orazKwiatkowskiego 1 do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych”.
b) poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta w Stalowej Woli dla osób
z niepełnosprawnościami - dostosowanie budynku przy ul. Wolności 7, w ramach projektu poprawy dostępności budynków Urzędu Miasta w Stalowej Woli dla osób z niepełnosprawnościami w ramach zadania „Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta przy ul. Wolności 7, Wolności 9 oraz Kwiatkowskiego 1 do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych”.Projekt: „Poprawa dostępności budynków użyteczności publicznej w Stalowej Woli”Projekt współfinansowanych w ramach Priorytetu FEPK.05 Przyjazna Przestrzeń Społeczna, Działanie FEPK.05.03 Dostępność programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027
2) Zasadniczy zakres robót (zadania inwestycyjnego), obejmuje:
a) Budynek ul. Wolności 9 - Zgodnie ze zleceniem Inwestora projektuje się wykonanie robót budowlanych poprawiających dostępność budynku Urzędu Miasta w Stalowej Woli dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych zgodnie z zasadami ujętymi w Standardach dostępności dla polityki spójności na lata 2021-2027, stanowiących załącznik nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027. Zakres robót budowlanych obejmować swym zasięgiem będzie przestrzeń wokół budynku, dot. zorganizowania miejsca przeznaczonego do wypoczynku (ławka z oparciem i podłokietnikiem). Pozostała część robót budowlanych realizowana w ramach przedmiotowego zadania odbywać się będzie wewnątrz budynku na kondygnacjach: parteru, 1 piętra oraz 2 piętra i będzie realizowana w zakresie remontu, w świetle obowiązującego Prawa budowlanego. Na działce nr ewid. 3253 zlokalizowany jest przedmiotowy budynek Urzędu Miasta, przeznaczony do poprawy dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Teren nie jest ogrodzony. Wody opadowe z obiektów odprowadzone rynnami i rurami spustowymi do kanalizacji deszczowej na zasadach dotychczasowych. Działka posiada dostęp do drogi publicznej na zasadach obowiązujących.
W zakresie robót znajduje się także termomodernizacja wraz z izolacją ścian fundamentowych budynku oraz remontem terenu utwardzonego bezpośrednio przy budynku.
b) Budynek ul. Wolności 7 - Zgodnie ze zleceniem Inwestora projektuje się elementy wyposażenia, poprawiające dostępność budynku Urzędu Miasta w Stalowej Woli dla osób z niepełnosprawnościami oraz osób starszych zgodnie z zasadami ujętymi w Standardach dostępności dla polityki spójności na lata 2021-2027, stanowiących załącznik nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027. Zakres inwestycji obejmować swym zasięgiem będzie przestrzeń wokół budynku, dot. zorganizowania dwóch miejsc przeznaczonych do wypoczynku (w każdym ławka z oparciem i podłokietnikiem). Pozostała część prac, realizowana w ramach przedmiotowego zadania, odbywać się będzie wewnątrz budynku na kondygnacjach: parteru, 1 i 2 piętra. Na działce nr ewid. 854/7 zlokalizowany jest przedmiotowy budynek Urzędu Miasta, przeznaczony do poprawy dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. Teren nie jest ogrodzony. Wody opadowe z obiektów odprowadzone rynnami i rurami spustowymi do kanalizacji deszczowej na zasadach dotychczasowych. Działka posiada dostęp do drogi publicznej na zasadach dotychczasowych..
3) Zasada DNSH – wytyczne dla Wykonawcy
Zasada DNSH („nie czyń poważnej szkody”; ang. „Do No Significant Harm”) jest zasadą dotyczącą niewspierania ani nieprowadzenia działalności gospodarczej, która powoduje znaczące szkody (poważne szkody, posiada znaczący negatywny wpływ) dla któregokolwiek z celów środowiskowych takich jak:
1) łagodzenie zmian klimatu,
2) adaptacja do zmian klimatu,
3) zrównoważone wykorzystanie i ochrona zasobów wodnych i morskich,
4) gospodarka o obiegu zamkniętym,
5) zapobieganie zanieczyszczeniu i jego kontroli,
6) ochrona i odbudowa bioróżnorodności i ekosystemów
Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zasadą DNSH („nie czyń poważnej szkody”), której wymóg wynika z:
a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. ustanawiającego Instrument na Rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32021R0241
b) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2020/852 z dnia 18 czerwca 2020 r. w sprawie ustanowienia ram ułatwiających zrównoważone inwestycje, zmieniające rozporządzenie (UE) 2019/2088
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32020R0852
Dla potwierdzenia spełnienia powyższej zasady Wykonawca zobowiązany będzie na przykład do:
• przestrzegania obowiązujących przepisów dot. ochrony środowiska na etapie budowy,
• przedstawienia kart, świadectw deklaracji potwierdzających pochodzenie, jakość, bezpieczeństwo zastosowanych materiałów, urządzeń itp.
• prowadzenia segregacji odpadów w trakcie budowy,
• uporządkowania placu budowy po zakończeniu robót,
• usunięcia powstałych w czasie wykonywania robót odpadów w sposób zgodny z zapisami Ustawy o Odpadach oraz Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
• prowadzenia działań skutecznie zapobiegających emisji hałasu, kurzu i zanieczyszczeń w trakcie budowy,
• prowadzenia prac w porze dziennej,
• budowy, utrzymania i rozbiórki zaplecza budowy,
• zabezpieczenia i ochrony placu budowy
• zabezpieczenia mienia zgromadzonego na placu budowy
4) Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania zaplecza i ustawienia tablic informacyjnych. Rozpoczęcie robót wymagać będzie wykonania prac przygotowawczych typu: prace pomiarowe, ziemne itp. Miejsca składowania materiałów, możliwości urządzenia czasowych placów budowy Wykonawca ustala swoim staraniem i ponosi koszty z tym związane. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę urządzeń znajdujących się na placu budowy od daty rozpoczęcia do daty zakończenia prac i przekazania obiektu Zamawiającemu.
5) Wykonawca wykona prace budowlane objęte niniejszym zamówieniem w sposób kompleksowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, normami, normatywami, instrukcjami oraz innymi przepisami dotyczącymi wykonawstwa, w tym zgodnie min. z:
a) Przepisami zawartymi w Ustawie Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz.U.2024 poz.725 z póź. zm.);
b) Przepisami zawartymi w Obwieszczeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia
07 czerwca 2019 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki
i ich usytuowanie (Dz. U. 2019 r., poz. 1065 z późniejszymi zmianami);
c) Wszystkimi przepisami i normami mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność
i prawidłowość wykonania zadania oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz
z trwałością.
d) Współczesną wiedzą techniczną oraz w sposób zapewniający właściwą, jakość tych prac.
6) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania i uzyskania niezbędnych pozwoleń.
Lokalizacja inwestycji:
1) ul. Wolności 7 oraz 9; 37-450 Stalowa Wola
7) Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu planowanych inwestycji,
w tym dokonanie wszelkich niezbędnych oględzin, pomiarów i innych czynności prowadzących do należytego wykonania inwentaryzacji budowlanej i do uzyskania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy, w tym o celach i oczekiwaniach Zamawiającego względem planowanej inwestycji do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej. W celu umówienia wizji lokalnej należy kontaktować się z Panem: mgr inż. Robert Mączka tel. 156433446, e-mail rmaczka@stalowawola.pl.
8) Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające określoną wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Wykonawca zobowiązany jest do ich przewiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego na
odległość do 10 km.
9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 7 – Dokumentacja Część II oraz Załączniki nr 8 – Wzór umowy do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 612687,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1055492,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1675000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1055492,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE "MALBUD" - ANDRZEJ MAŁEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180319532

7.3.3) Ulica: SARZYNA 763B, 37-310 SARZYNA

7.3.4) Miejscowość: SARZYNA

7.3.5) Kod pocztowy: 37-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1055492,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720809,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 796629,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720809,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE "MALBUD" - ANDRZEJ MAŁEK, SARZYNA 763B, 37-310 SARZYNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180319532

7.3.3) Ulica: SARZYNA 763B, 37-310 SARZYNA

7.3.4) Miejscowość: SARZYNA

7.3.5) Kod pocztowy: 37-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720809,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.