Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00309048/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00319817/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00325743/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00329636/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-17
- 2024/BZP 00335539/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-22
- 2024/BZP 00338738/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-24
- 2024/BZP 00342848/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-28
- 2024/BZP 00351347/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Skłodowskiej-Curie 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialystok.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d2c92948-f7d4-11ee-8d01-6607a228ef1b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2c92948-f7d4-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00249474/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana i rozbudowa systemu teclewizji przemysłowej CCTV w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9888623,36 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4459323,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejącego systemu telewizji przemysłowej CCTV, oraz wykonanie nowego systemu wraz z wymianą okablowania, kamer, serwerów i macierzy oraz integracją i wizualizacją PSIM, zgodnie z załączoną do swz dokumentacją.
2. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1) demontażu istniejących elementów systemów oraz przekazania zdemontowanych elementów Użytkownikowi - Sądowi Rejonowemu w Białymstoku,
2) demontażu i utylizacji istniejącego okablowania strukturalnego (w tym sygnałowego),
3) montaż odpowiedniego okablowania logicznego i zasilającego,
4) dokonania napraw wypraw ściennych oraz odmalowania ścian w miejscach montażu instalacji oraz przebiegu tras kablowych poniżej poziomu sufitów podwieszanych,
5) 5) montażu i podłączeniu kamer, w tym kamer obrotowych oraz kamer ANPR/LPR (Automatic Number Plate Recognition/License Plate Recognition przy bramach wjazdowych od strony ulicy Mickiewicza oraz Kuronia,
6) zainstalowania serwerów i macierzy, konfiguracji i uruchomienia systemu oraz jego integrację z systemami alarmu pożarowego, KD, SWiN,
7) wykonania robót odtworzeniowych i wykończeniowych związanych z realizacją zadania (w szczególności prowadzeniem instalacji i montażu urządzeń) - wg wymagań Użytkownika i Zamawiającego,
8) udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty oraz użyte materiały na okres zgodny z oświadczeniem zawartym w ofercie wykonawcy, wykonywanie napraw systemu w terminach wskazanych we wzorze umowy,
9) przeprowadzania przeglądów, konserwacji lub serwisowania elementów robót wykonanych w ramach umowy (w szczególności urządzenia, instalacje, systemy), w okresach i terminach wymaganych przez producenta/dostawcę w celu zachowania uprawnień z udzielonej gwarancji, nie rzadziej jednak niż 1 raz na rok. Wykonawca ponosi koszt tych czynności w okresie gwarancji, a także koszt wymiany wszelkich materiałów eksploatacyjnych, w tym m.in.: akumulatorów, żarówek, uszczelek, filtrów etc,
10) dokonywania zalecanych przez producenta aktualizacji oprogramowania niezwłocznie, nie później niż 30 dni po udostępnieniu nowych wersji/poprawek przez producenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa
32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej
31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze
31681300-6 - Obwody elektryczne
31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, wykonując dyspozycje zawarte w wyroku sygn. akt KIO 3197/24, dokonał ponownej oceny ofert i działając na podstawie art. 239 ust. 1 w związku z art. 554 ust. 3 pkt 1 ustawy Pzp wybrał jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy Maxto Technology sp. z o.o. Po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej w dniu 10 października 2024 r. wezwał Wykonawcę – Maxto Technology sp. z o.o. do zawarcia umowy, wyznaczając termin na dzień 11 października 2024 r. na godz. 13:00. W odpowiedzi na wezwanie, w dniu 11 października 2024 r. o godz. 12:48 Wykonawca przesłał pismo, w którym prosił między innymi o przesunięcie terminu zawarcia umowy na dzień 15 października 2024 r. W dniu 11 października 2024 r. o godz. 15:05 Zamawiający wyraził zgodę na zawarcie umowy w dniu 15 października 2024 r. o dowolnej, wybranej przez Wykonawcę porze, przesyłając równocześnie wypełnione dokumenty umowy (plik umowy, Załącznik nr 1a i 1b - Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 2 - Wykaz podwykonawców, Załącznik nr 3a i 3b - Oferta Wykonawcy oraz Załącznik nr 4 – Umowa Powierzenia przetwarzania danych osobowych).W dniu 15 października 2024 r. o godz. 12:34 Wykonawca przesłał uargumentowany wniosek o wydłużenie terminu realizacji zamówienia do dnia 14 marca 2025 r. w którym stwierdził, że realizacja zamówienia w terminie do dnia 16 grudnia 2024 r. jest niemożliwa. W dniu 17 października 2024 r. o godz. 15:19 Zamawiający przesłał Wykonawcy pismo, w którym podał przyczyny (wraz z podstawami prawnymi), przez które zawarcie umowy z terminem realizacji przypadającym na 2025 r. jest niedopuszczalne. Następnie, tego
samego dnia, Zamawiający przesłał ponowne wezwanie do zawarcia umowy wyznaczając termin na zawarcie umowy w dniu 21 października 204 r. o godz. 13:00, obwarowując go zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy umocowani przedstawiciele Wykonawcy nie stawią się w wyznaczonym miejscu i czasie lub gdy do wyznaczonego terminu Wykonawca nie prześle podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione
do jego reprezentowania plików, stanowiących umowę, Zamawiający uzna, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu.
W dniu 18 października 2024. o godz. 18:19 Wykonawca przesłał korespondencję (odczytaną przez Zamawiającego w dniu 21 października 2024 r. w godzinach porannych), w której podnosił kolejne argumenty odnośnie przedłużenia terminu realizacji umowy.
Przedstawiona przez Wykonawcę argumentacja nie uzasadnia zawarcia przez Zamawiającego umowy na wykonanie zamówienia ZP.261.2.2024
z terminem realizacji w 2025 r. gdyż stanowiłoby to naruszenie art. 18c ust. 1 pkt 3) ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 104), z powodu braku środków w roku budżetowym 2025 na realizację tego zadania.
W kolejnym wyznaczonym terminie (21 października 2024 r. godz. 13:00) Wykonawca nie przesłał podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym plików umowy. Żaden z przedstawicieli nie przybył również osobiście do siedziby Zamawiającego, w celu zawarcia umowy w wersji pisemnej (papierowej).
W związku z powyższym Zmawiający uznał, że Wykonawca Maxto Technology sp. z o.o. z siedzibą w Modlniczce uchyla się od zwarcia umowy i na podstawie art. 255 pkt 7) i art. 263. ustawy Pzp unieważnił postępowanie nr ZP.261.2.2024.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej z podziałem na 2 zadania.
- dostawa gazu ziemnego (sprzedaż i usługa dystrybucji) do siedziby Starostwa Powiatowego w Białymstoku przy ul. Borsuczej 2 na 2025 rok.
- Wynajem fabrycznie nowego samochodu typu SUV
- "Prawne i praktyczne aspekty narzędzi stosowanych w pracy socjalnej: projektu socjalnego, kontraktu socjalnego oraz rodzinnego wywiadu środowiskowego"
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
- Sprzedaż i dostawa artykułów mięsnych i drobiowych dla potrzeb tutejszego Domu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.