Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00520964/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRÓDEK NAD DUNAJCEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 54
1.5.2.) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-318
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 440 10 35
1.5.8.) Numer faksu: 18 440 10 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminagrodek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminagrodek.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92f47e8d-2399-4c7a-b3eb-6cfaba926b921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92f47e8d-2399-4c7a-b3eb-6cfaba926b92
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054367/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520964
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach/rejonach: Tropie i Roztoka-Brzeziny na długości 34,38 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 12,83 km).2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 150640 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie dróg w miejscowości Rożnów na długości 31,85 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 8,40 km).2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 125611,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmując zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach/rejonach: Bujne i Bartkowa-Posadowa na długości 25,41 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 9,39 km).2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 110966,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach/rejonach: Glinik, Podole-Górowa, Koszarka-Przydonica, Gródek nad Dunajem na długości 28,46 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 11,32 km).2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 127497,78 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach/rejonach: Przydonica, Podole-Gawroniec na długości 24,70 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 10,05 km).2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 111555,56 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach/rejonach: Jelna, Sienna, Zbyszyce, Lipie na długości 19,01 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 10,60 km).2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 97317,78 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach/rejonach: Gródek nad Dunajcem, Lipie-Górne, Jelna-Działy na długości 8,50 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 4,05 km).2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 40755,56 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach/rejonach: Lipie-Górne, Jelna-Działy, Przydonica na długości 13,18 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 6,08 km).2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 62395,56 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie dróg w miejscowościach/rejonach: Sienna, Zbyszyce na długości 12,40 km (w tym odcinki objęte posypywaniem: 5,75 km).2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 58822,22 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest usługa obejmująca zimowe utrzymanie drogi powiatowej Sienna Siedlce w zakresie administrowanym przez gminę Gródek nad Dunajcem na łącznej długości 2,924 km (km ok 0+010 - 2+934).2. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SWZ:
2.1. Załącznik Nr 4b - Zasady zimowe utrzymanie drogi powiatowej
2.2. Załącznik nr 4c – wykaz dróg gminnych przewidzianych do zimowego utrzymania
2.3. Załącznik nr 4d – mapa poglądowa
2.4. Załącznik nr 5 – wzór umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 64977,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127566,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127566,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127566,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe - Utrzymanie Dróg-Wywóz Nieczystości Wiesław Wolak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122869717
7.3.4) Miejscowość: Tropie
7.3.5) Kod pocztowy: 33-316
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Sprzętowe-Utrzymanie Dróg-Wywóz Nieczystości Wiesław Wolak
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Sprzętowe-Utrzymanie Dróg-Wywóz Nieczystości Wiesław Wolak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85044,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113358,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113358,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113358,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Sprzętowe - Utrzymanie Dróg-Wywóz Nieczystości Wiesław Wolak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122869717
7.3.4) Miejscowość: Tropie
7.3.5) Kod pocztowy: 33-316
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Sprzętowe-Utrzymanie Dróg-Wywóz Nieczystości Wiesław Wolak
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Sprzętowe-Utrzymanie Dróg-Wywóz Nieczystości Wiesław Wolak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75572,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-20Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99918 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153252,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99918,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tadeusz Krzyżak Firma Remontowo - Budowlana TADO-MIX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852735880
7.3.3) Ulica: 159
7.3.4) Miejscowość: Faściszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 32-840
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tadeusz Krzyżak Firma Remontowo - Budowlana TADO-MIX
jakie przetargi wygrała firma
Tadeusz Krzyżak Firma Remontowo - Budowlana TADO-MIX
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66612,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-20Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115553,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175886,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11555,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tadeusz Krzyżak Firma Remontowo - Budowlana TADO-MIX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852735880
7.3.3) Ulica: 159
7.3.4) Miejscowość: Faściszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 32-840
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tadeusz Krzyżak Firma Remontowo - Budowlana TADO-MIX
jakie przetargi wygrała firma
Tadeusz Krzyżak Firma Remontowo - Budowlana TADO-MIX
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77035,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-20Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101310 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tadeusz Krzyżak Firma Remontowo - Budowlana TADO-MIX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 852735880
7.3.3) Ulica: 159
7.3.4) Miejscowość: Faściszowa
7.3.5) Kod pocztowy: 32-840
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Tadeusz Krzyżak Firma Remontowo - Budowlana TADO-MIX
jakie przetargi wygrała firma
Tadeusz Krzyżak Firma Remontowo - Budowlana TADO-MIX
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-20Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 6 złożono tylko jedną ofertę, której cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 7 nie złożono żądnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 8 złożono tylko jedną ofertę, której cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 9 złożono tylko jedną ofertę, której cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na część 10 złożono tylko jedną ofertę, której cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Podane wartości ofert dla tych części obejmują zamówienie podstawowe oraz opcję.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.