Ogłoszenie z dnia 2024-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00526395/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa energii elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000646541
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pałacowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-230
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 862771328
1.5.8.) Numer faksu: 862771328
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@muzeumrolnictwa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumrolnictwa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-823b054b-d5d4-43e6-9fd4-cbcf184ca5d81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-823b054b-d5d4-43e6-9fd4-cbcf184ca5d8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00261794/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526395
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu wg poniższych punktów poboru mocy:
1. 590543510301234852, tar. C12a, Ciechanowiec, ul. Pałacowa 5,
2. 590543510300853689, tar. C12a, Boguty-Pianki, Drewnowo-Ziemaki,
3. 590543510300988527, tar. C12a, Ciechanowiec, ul. Pałacowa 5,
4. 590543510301036883, tar. C12a, Ciechanowiec, ul. Pałacowa 5,
5. 590543510300988534, tar. C12a, Ciechanowiec, ul. Pałacowa 5,
6. 590543510301233657, tar. C12a, Ciechanowiec, ul. Pałacowa 5,
7. 590543510301036869, tar. G12w, Ciechanowiec, ul. Pałacowa 8B/3,
8. 590543510300898383, tar. C12a, Ciechanowiec, ul. Pałacowa 5,
9. 590543510300941959, tar. C12a, Ciechanowiec, Winna-Chroły 25A,
10. 590543510301131113, tar. C12a, Ciechanowiec, ul. Pałacowa 4,
11. 590543510300942093, tar. C23 Ciechanowiec, ul. Pałacowa 5,
12. 590543510301083795, tar. C23 Ciechanowiec, ul. Pałacowa 14,
13. 590543510301036876, tar. C23 Ciechanowiec, ul. Pałacowa 14.
2. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy:
C12a - 153 MWh, C23 –325 MWh, G12w – 2 MWh.
3. Planowana produkcja energii elektrycznej z paneli fotowoltaicznych: maksymalnie 170 MWh (dwie instalacje fotowoltaiczne - na PPE nr 590543510301083795 o mocy 150 MWp i na PPE nr 590543510300988534 o mocy 22 MWp). Wymagane jest bilansowanie energii elektrycznej z urządzeń wytwórczych z energią pobraną w pozostałych Punktach Poboru Energii oraz odkup nadwyżki wyprodukowanej energii, pozostającej po bilansowaniu. Planowana ilość energii elektrycznej podlegającej bilansowaniu to 45 MWh i planowana ilość energii elektrycznej do odkupu przez Wykonawcę to 75 MWh.
4. Powyższe dane mają charakter orientacyjny i stanowią element niezbędny do wyboru oferty najkorzystniejszej. Podana ilość nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. Rozliczenie dostawy odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia oraz produkcji energii wg cen wynikających ze złożonej oferty.
5. Oferta może opierać się bezpośrednio na zakupie energii elektrycznej na Towarowej Giełdzie Energii S.A. w oparciu o ceny godzinowe Rynku Dnia Następnego (RDN Fixing I).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259807,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386086,176 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259807,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEKLA ENERGY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793212199
7.3.3) Ulica: Ludwika Idzikowskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-710
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259807,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI CIECHANOWIEC
więcej: przetargi CIECHANOWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i dostawa (dystrybucja)) do obiektów Akademii Bialskiej im. Jana Pawła II
- Dostawa energii elektrycznej do kompleksu Muzeum Józefa Piłsudskiego w Sulejówku oraz do oddziału Muzeum Józefa Piłsudskiego w Łodzi
- Dostawę energii elektrycznej obejmującą usługę kompleksową polegającą na świadczeniu usługi przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej oraz sprzedaży energii elektrycznej do obiektów gminy
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" IM. ŚW. RAFAŁA KALINOWSKIEGO W LUBLIŃCU
- Dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Parczewie
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Związku Gmin Bolesław i Mędrzechów w 2025 r.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.