Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00501234/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00513639/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie PFU dla zadań: Zagospodarowanie budynku poprzemysłowego na terenie pogórniczym LEON III pod rozwój przedsiębiorczości w Rydułtowach" oraz Przystosowanie pogórniczego terenu LEON III [...]"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36
1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324537411
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie PFU dla zadań: Zagospodarowanie budynku poprzemysłowego na terenie pogórniczym LEON III pod rozwój przedsiębiorczości w Rydułtowach" oraz Przystosowanie pogórniczego terenu LEON III [...]"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2351873b-f4bb-4a8d-aec4-19120bcd3648
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032734/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Opracowanie PFU dla zad. pt: „Zagospodar. budynku poprzemysł. na terenie pogórniczym LEON III pod rozwój przedsiębiorczości w Rydułtowach" oraz zad. pt: „Przystosowanie pogórniczego terenu LEON III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie współfinansowane ze środków programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 Priorytet X Fundusze Europejskie na transformację, Działanie 10.09 Ponowne wykorzystanie terenów poprzemysłowych, zdewastowanych, zdegradowanych na cele rozwojowe regionu.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501234
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000015.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145107,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1) kompleksowej ekspertyzy technicznej budynku poprodukcyjnego wraz ze szczegółową inwentaryzacją oraz
2) opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego
dla zadania pod nazwą: „Zagospodarowanie budynku poprzemysłowego na terenie pogórniczym LEON III pod rozwój przedsiębiorczości w Rydułtowach" oraz zadania pod nazwą: „Przystosowanie pogórniczego terenu LEON III pod rozwój przedsiębiorczości w Rydułtowach".
2. W ramach inwestycji planuje się przystosowanie budynku o dwóch oddzielnych funkcjach i zróżnicowanych konstrukcjach dachu do nowych funkcji.
3. Zlecona ekspertyza techniczna dla budynku poprodukcyjnego składającego się z dwóch „części” zlokalizowanego przy ul. Ofiar Terroru w Rydułtowach, ma na celu ocenę stanu technicznego obiektu oraz określenie możliwości ich dalszego użytkowania, adaptacji do nowych funkcji oraz wskazania zakresu koniecznych do przeprowadzenia prac remontowych, modernizacyjnych lub rozbiórkowych.
4. W ramach przygotowania ekspertyzy należy wykonać dokładną inwentaryzację budowlaną budynku, uwzględniającą wszystkie istotne elementy konstrukcyjne i wykończeniowe.
5. Opracowanie szczegółowego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla planowanych inwestycji ma na celu precyzyjne określenie wymagań funkcjonalnych, technicznych oraz jakościowych niezbędnych do realizacji inwestycji w zgodzie z przepisami prawa, w tym z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz ustawą Prawo Budowlane.
6. Budynek sprężarek (frontowa część budynku) po dokonaniu niezbędnych modernizacji wynikających z ekspertyzy ma zostać zaadaptowany na potrzeby urządzenia wewnętrznej przestrzeni w postaci dwukondygnacyjnej wewnętrznej zabudowy biurowej, obejmującej stworzenie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych oraz pomieszczeń technicznych na potrzeby inkubatora przedsiębiorczości.
7. Budynek magazynu w hali maszyny wyciągowej ma docelowo być przeznaczony na wydzielone przestrzenie magazynowe dostępne z ramp rozładowczych.
8. Zarówno budynek sprężarek jak i budynek magazynu w hali maszyny wyciągowej znajdują się w Gminnej Ewidencji Zabytków.
9. Główne założenia do programu wraz ze szczegółowymi wymaganiami zostały określone w załączniku nr 7 do SWZ , tj. (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia).
10. Program funkcjonalno- użytkowy należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454).
11. Sporządzając PFU należy uwzględnić dostosowanie obiektu pod kątem dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128535,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156825,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Archidom Projekty Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392027591
7.3.3) Ulica: Środkowa 5
7.3.4) Miejscowość: Racibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 47-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z RYDUŁTÓW
- Dostawa i montaż baterii stacyjnych żelowych o napięciu 110V DC oraz pojemności 200Ah z podziałem na zadania dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
- Opracowanie planu ogólnego dla miasta Rydułtowy
- Wiercenie otworów z wyrobisk dołowych dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
- Serwisowanie stacji kondycjonowania wody pitnej w łaźni przy szybie Leon II dla PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Rydułtowy
więcej: przetargi w Rydułtowach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa sieci ciepłowniczej łączącej kotłownię przy ul. Partyzantów 34A w Kazimierzy Wielkiej z kotłownią przy ul. Partyzantów 5 w Kazimierzy Wielkiej" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy i przebudowy ul. Dworcowej w Stargardzie
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.