eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MieleszynModernizacja budynku po przedszkolu w Mieleszynie. Etap I wszystkich prac



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku po przedszkolu w Mieleszynie. Etap I wszystkich prac

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieleszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Mieleszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieleszyn 23

1.5.2.) Miejscowość: Mieleszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-212

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 612495074

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mieleszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mieleszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mieleszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku po przedszkolu w Mieleszynie. Etap I wszystkich prac

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5b3274c-af59-48c1-b7c2-25d55a9aa255

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00603822

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00000601/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja budynku po przedszkolu w Mieleszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530793

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1286043,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku po przedszkolu w Mieleszynie. Etap I wszystkich prac.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 oraz dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do SWZ.
Zamierzenie budowlane dotyczy przebudowy budynku oświatowego. Budynek obecnie nieużytkowany. Planuje się jego remont i niewielką przebudowę w celu przywrócenia mu ponownie funkcji oświatowej – Biblioteki Publicznej i Centrum Informacji Regionalnej.

Zamawiający oświadcza, że zadanie będzie finansowane w części ze środków Przyznanych Zamawiającemu w ramach RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW Edycja 2, ustanowiony uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 r. Zamawiający otrzymał promesę wstępną nr Edycja2RPOZ/2023/3043/PolskiLad.
WAŻNE!!! Informacja dotycząca kształtowania postępowań zakupowych w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków dla inwestycji trwających do 12 miesięcy, realizowanych na podstawie jednej umowy.
Zamówienie realizowane będzie przy udziale środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Edycja 2, przy dofinansowaniu w wysokości 98 % jednak w kwocie nie wyższej niż określona w promesie wstępnej. Zamawiający został zakwalifikowany przez Prezesa Rady Ministrów do otrzymania Promesy Inwestycyjnej (Promesy Wstępnej) umożliwiającej przeprowadzenie postępowania na wyłonienie Wykonawcy inwestycji. Promesa zostanie udzielona po spełnieniu przez Zamawiającego szeregu warunków dotyczących m.in. właściwego przeprowadzenia procedury zakupowej i ujęcia w umowie z Wykonawcą właściwych zapisów.
Przyznane dofinansowanie będzie przekazywane dla Zamawiającego pośrednictwem Banku Gospodarstwa Krajowego (BGK).
Zamawiający informuje, że stosownie do treści § 11 ust. 2, pkt 1 Załącznika do Uchwały Rady Ministrów Nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, w przypadku zadań inwestycyjnych realizowanych w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy, wypłata pełnej kwoty dofinansowania z Programu określonej w promesie, dokonywana przez BGK, następuje po zakończeniu realizacji zadania inwestycyjnego.
Zamawiający są zobowiązani do takiego ukształtowania postępowania zakupowego dotyczącego wyłonienia Wykonawcy inwestycji objętej dofinansowaniem w zakresie wypłaty wynagrodzenia umownego, aby umożliwiało pokrycie należności Wykonawcy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wypłaty dofinansowania z Programu.

UWAGA! Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona utylizacji odpadów powstałych podczas realizacji inwestycji.
Dokumentami pomocniczymi są przedmiary robót, które z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w kosztorysach ofertowych zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc wykonawcom
w oszacowaniu kosztów inwestycji.
Zakupione materiały muszą posiadać właściwości i cechy niezbędne do realizacji zadania oraz muszą spełniać normy unijne i krajowe.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną i opisem przedmiotu zamówienia.
Przedmiary nie stanowią podstawy wyceny zamówienia – cena ryczałtowa.
Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić również wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, archeologicznej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

44220000-8 - Stolarka budowlana

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1468649,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2398500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1468649,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY MIROSŁAW JARZEMBOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7840008763

7.3.4) Miejscowość: NIECHANOWO

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1468649,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.