eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockDostawa paliw ciek³ych w 2025 roku.



Og³oszenie z dnia 2024-11-20

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw ciek³ych w 2025 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Us³ug Miejskich Muniserwis Zak³ad Bud¿etowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610052074

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Przemys³owa 33

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muniserwis.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muniserwis.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw ciek³ych w 2025 roku.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b3cf7e6b-207a-4d0a-a9db-301095f79df0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00603833

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00058799/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa paliw ciek³ych w 2025 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014840

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014840

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu jest:
a) Platforma, dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014840 i formularz Wy¶lij wiadomo¶æ (dostêpny na stronie postêpowania).
Uwaga! Komunikat Wy¶lij wiadomo¶æ nie s³u¿y do sk³adania ofert.
b) przetargi@muniserwis.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania Platformy.
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie, a nie za po¶rednictwem email.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zosta³y w Regulaminie Platformy.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy na Platformie zosta³ podany w instrukcji dla Wykonawców.
5. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.
7. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji podpisów.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Realizuj±c obowi±zek wynikaj±cy z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
iw sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) – dalej jako RODO, informujemy, ¿e:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zak³ad Us³ug Miejskich „Muniserwis” z siedzib± 09- 400 P³ock, ul.Przemys³owa 332. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê we
wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przys³uguj±cych na mocy RODO: iod@muniserwis.pl3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 10 RODO w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa paliw ciek³ych w 2025 roku.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± podmioty do tego uprawnione na podstawie przepisów prawa, m.in. osoby lub podmioty, który udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz.
1320 t.j.), b±d¼ w zwi±zku z konieczno¶ci± wype³nienia obowi±zku prawnego na nich ci±¿±cego. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa. Administrator mo¿e równie¿ udostêpniaæ dane osobowe podmiotom na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, np. dostawcom us³ug teleinformatycznych (hosting, dostarczanie lub utrzymanie systemów informatycznych), dostawcom us³ug ksiêgowych, prawnych i doradczych. 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez 5 lat6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane osobowe mog± byæ przekazywane do pañstw trzecich i organizacji miêdzynarodowych.8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± podlega³y profilowaniu.9. Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania: a) dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych oraz kopii tych danych; b) sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; c) usuniêcia danych
osobowych; d) ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Przy czym zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; e) przenoszenia danych
osobowych; f) sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przys³uguje ono jedynie w sytuacji, je¿eli dalsze przetwarzanie nie jest niezbêdne do wywi±zania siê przez administratora z obowi±zku prawnego i nie wystêpuj± inne nadrzêdne prawne podstawy przetwarzania.10. Ma Pani/Pan prawo do z³o¿enia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), je¶li uzna Pani/Pan, ¿e dane s± przetwarzane niezgodnie z prawem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZUM/12/ZP/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 - benzyna bezo³owiowa 95 w szacowanej ilo¶ci do 11.000 litrów

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 - olej napêdowy (Ekodiesel) w szacowanej ilo¶ci do 100.000 litrów

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
DLA CZʦCI 1 i 2:
2. 1) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, w zakresie wymaganym ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne .
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
DLA CZʦCI 1 i 2:
Aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, uzyskan± zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi.
3) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia – Za³±cznik Nr 3 /je¿eli dotyczy/

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spe³niaæ wymagania:
a) o¶wiadczenie, o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu
lub
- pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców osobno.
b) o¶wiadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z Wykonawców osobno.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z par. 10 Projektowanych postanowieñ umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-03 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1014840

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-03 08:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-01

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia: 12 miesiêcy od dnia 01.01.2025 roku, z zastrze¿eniem, ¿e umowa wygasa w przypadku wcze¶niejszego wyp³acenia maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 lub wyczerpania szacunkowej ilo¶ci dostaw, okre¶lonej w § 1 ust. 1 Projektowanych postanowieñ umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.