eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DubeninkiZabytkowy budynek Urzędu Gminy Dubeninki warty zabezpieczenia



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabytkowy budynek Urzędu Gminy Dubeninki warty zabezpieczenia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dubeninki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671219

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dębowa 27

1.5.2.) Miejscowość: Dubeninki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-504

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 615 81 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dubeninki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubeninki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c5fafa1-bbe9-4179-920b-1ef92ed45ee9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabytkowy budynek Urzędu Gminy Dubeninki warty zabezpieczenia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c5fafa1-bbe9-4179-920b-1ef92ed45ee9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230260/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Zabytkowy budynek Urzędu Gminy Dubeninki warty zabezpieczenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434746

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.28.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 434146,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Remont budynku Urzędu Gminy Dubeninki mieszczącego się pod adresem: ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki, na działce o numerze ewidencyjnym 127, obręb Dubeninki, Gmina Dubeninki, Powiat Gołdapski, woj. Warmińsko – Mazurskie. W ramach inwestycji przewiduje się: wymianę pokrycia dachowego z płyt falistych z azbesto – cementu wraz z utylizacją na dachówkę ceramiczną około 350 m2, oczyszczenie istniejących elementów więźby dachowej nadających się do wykorzystania, wymianę zdegradowanych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej oraz ewentualne ich wzmocnienie przez nabicie dodatkowych elementów wzmacniających, pełną wymianę deskowania więźby dachowej, wymianę łat i kontr łat na więźbie dachowej, wykonanie paroizolacji, zdjęcie anten z istniejącego masztu radiowego, rozbiórkę masztu radiowego wraz z betonową konstrukcją posadowienia tego masztu, montaż typowego masztu radiowego ze stopów lekkich metali o wysokości jak istniejący, wymianę wyłazu kominowego, przemurowanie istniejących kominów ponad dachem z cegły klinkierowej pełnej, przełożenie istniejących anten na nowy maszt radiowy, rozbiórkę istniejącej izolacji w stropie nad strychem oraz w części stropodachu o konstrukcji drewnianej (odciążenie konstrukcji istniejącej więźby dachowej), wykonanie izolacji termicznej o odpowiednim współczynniku i grubości w stropie nad strychem oraz w części stropodachu, wykonanie nowego wejścia na strych, wymianę częściową instalacji elektrycznej ułożonej na elementach konstrukcyjnych dachu oraz wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej na pierwszym piętrze budynku Urzędu Gminy, ocieplenie ścian fundamentowych, wymianę stolarki okiennej i drzwi wejściowych do budynku;
Uwaga! Roboty budowlane należy przeprowadzać zgodnie z zaleceniami oraz pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261910-6 - Naprawa dachów

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45312310-3 - Ochrona odgromowa

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.5.) Wartość części: 417886,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia dla Zadania nr 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 612000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 612000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEKTAN Przemysław Bobowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 844 2005837

7.3.3) Ulica: Klonowa 8/2,

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 612000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.