Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00434746/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
- 2024/BZP 00459382/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-16
- 2024/BZP 00508301/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zabytkowy budynek Urzędu Gminy Dubeninki warty zabezpieczenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dubeninki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671219
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębowa 27
1.5.2.) Miejscowość: Dubeninki
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-504
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 615 81 37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dubeninki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubeninki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c5fafa1-bbe9-4179-920b-1ef92ed45ee91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zabytkowy budynek Urzędu Gminy Dubeninki warty zabezpieczenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c5fafa1-bbe9-4179-920b-1ef92ed45ee9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230260/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Zabytkowy budynek Urzędu Gminy Dubeninki warty zabezpieczenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00434746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 434146,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Remont budynku Urzędu Gminy Dubeninki mieszczącego się pod adresem: ul. Dębowa 27, 19-504 Dubeninki, na działce o numerze ewidencyjnym 127, obręb Dubeninki, Gmina Dubeninki, Powiat Gołdapski, woj. Warmińsko – Mazurskie. W ramach inwestycji przewiduje się: wymianę pokrycia dachowego z płyt falistych z azbesto – cementu wraz z utylizacją na dachówkę ceramiczną około 350 m2, oczyszczenie istniejących elementów więźby dachowej nadających się do wykorzystania, wymianę zdegradowanych elementów konstrukcyjnych więźby dachowej oraz ewentualne ich wzmocnienie przez nabicie dodatkowych elementów wzmacniających, pełną wymianę deskowania więźby dachowej, wymianę łat i kontr łat na więźbie dachowej, wykonanie paroizolacji, zdjęcie anten z istniejącego masztu radiowego, rozbiórkę masztu radiowego wraz z betonową konstrukcją posadowienia tego masztu, montaż typowego masztu radiowego ze stopów lekkich metali o wysokości jak istniejący, wymianę wyłazu kominowego, przemurowanie istniejących kominów ponad dachem z cegły klinkierowej pełnej, przełożenie istniejących anten na nowy maszt radiowy, rozbiórkę istniejącej izolacji w stropie nad strychem oraz w części stropodachu o konstrukcji drewnianej (odciążenie konstrukcji istniejącej więźby dachowej), wykonanie izolacji termicznej o odpowiednim współczynniku i grubości w stropie nad strychem oraz w części stropodachu, wykonanie nowego wejścia na strych, wymianę częściową instalacji elektrycznej ułożonej na elementach konstrukcyjnych dachu oraz wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej na pierwszym piętrze budynku Urzędu Gminy, ocieplenie ścian fundamentowych, wymianę stolarki okiennej i drzwi wejściowych do budynku;Uwaga! Roboty budowlane należy przeprowadzać zgodnie z zaleceniami oraz pod nadzorem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Olsztynie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261910-6 - Naprawa dachów
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.5.) Wartość części: 417886,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia dla Zadania nr 1.4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 612000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 612000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 612000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEKTAN Przemysław Bobowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 844 2005837
7.3.3) Ulica: Klonowa 8/2,
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 612000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert nie złożono żadnej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Internatu Piętro I przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Oleszycach
- Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru na zadaniu pn.: "Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przyłękach" z podziałem na części: Część I: Pełnienie funkcji inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej...
- Remont instalacji elektrycznej wraz z pracami towarzyszącymi w budynku strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
- Przebudowa 2 zbiorników naturalnych na zbiorniki retencyjne w Gminie Bełżyce w formule zaprojektuj i wybuduj
- Ulepszenie lokalu mieszkalnego w Dworku Myśliwskim
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.