eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSerwis i konserwacja instalacji elektrycznej i odgromowej oraz oświetlenia ewakuacyjnego w Oddziale Okręgowym w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis i konserwacja instalacji elektrycznej i odgromowej oraz oświetlenia ewakuacyjnego w Oddziale Okręgowym w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkrz-wpo1@nbp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zamowienia.nbp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


polityka pieniężna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Serwis i konserwacja instalacji elektrycznej i odgromowej oraz oświetlenia ewakuacyjnego w Oddziale Okręgowym w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8feccf3-0f36-4cc3-8b6c-09fb1e75aed7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604442

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525827

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPO1-ED-241-0400/OOLubl/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania na rzecz Zamawiającego usług serwisowych i konserwacji instalacji elektrycznej i odgromowej oraz oświetlenia ewakuacyjnego, zwanych dalej „Usługami” w obiekcie Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie przy
ul. F. Chopina 6, zwanego dalej „Obiektem”.
2. Wykonawca będzie świadczył Usługi zgodnie z wymaganiami zawartymi w Opisie przedmiotu umowy (OPU), określonymi w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do Swz, w którym Zamawiający szczegółowo określił ich zakres, tj:
1) Usługi konserwacji obejmują wykonanie:
a) przeglądów i konserwacji urządzeń, instalacji elektrycznych i instalacji odgromowej,
b) testów i kontroli systemu awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego,
c) testów systemu zasilania w energię elektryczną Obiektu,
d) kontroli rocznej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania instalacji elektrycznej i piorunochronnej, narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania,
e) kontroli pięcioletniej polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego
i przydatności do użytkowania instalacji pomiarów instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności, połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień i instalacji aparatów,
f) obsługi eksploatacyjnej generatora prądotwórczego,
g) konserwacji przeciwpożarowego wyłącznika prądu,
2) Usługi serwisowe i całodobowa gotowość serwisowa polegające na:
dokonywaniu napraw i usuwaniu awarii, instalacji elektrycznych i odgromowej, określonych w OPU,
3) Bieżące dostawy materiałów elektrycznych eksploatacyjnych na potrzeby usług realizowanych w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia w Obiekcie.
3. Wykonawca udziela Zamawiającemu na wykonane Usługi i dostarczone materiały eksploatacyjne 24-miesięcznej gwarancji jakości, chyba że producent materiałów eksploatacyjnych udziela dłuższej gwarancji, w takim przypadku Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na warunkach producenta.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do Swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211097,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211097,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211097,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe BYCHOWO Witold Zgubiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712 000 05 26

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

BYCHOWO Sp. z o.o., Usługi serwisowe i całodobowa gotowość serwisowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211097,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.