Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00533653/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
- 2024/BZP 00605991/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi porządkowe w budynkach Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT OCEANOLOGII POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000632467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Warszawy 55
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-712
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 551-72-81
1.5.8.) Numer faksu: 58 551-21-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mmasnicka@iopan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.iopan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3bf94f6-4086-46b5-9995-5e5fd983e8ea1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badania naukowe, edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi porządkowe w budynkach Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3bf94f6-4086-46b5-9995-5e5fd983e8ea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00260801/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługi porządkowe w budynkach Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533653
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IO/ZP/13/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 169516,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi porządkowe w budynkach Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk z siedzibą w Sopocie przy ul. Powstańców Warszawy 55 (nr postępowania IO/ZP/13/2024).
2. Kod CPV: 90910000-9 (Usługi sprzątania), 90911200-8 (Usługi sprzątania budynków).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi porządkowe w budynku Zakładu Ekologii i Zakładu Genetyki Morza oraz budynku Zakładu Chemii i Biochemii Morza Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk (zamówienie podstawowe). W ramach prawa opcji zamówienie obejmuje usługi porządkowe w budynku głównym Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk.
4. Informacje dotyczące poszczególnych Zakładów:
A. Budynek Zakładu Ekologii i Zakładu Genetyki Morza – powierzchnia 1900 m²:
L.p. Pomieszczenia Powierzchnia w m² Rodzaj powierzchni
1 Pomieszczenia ogólnodostępne 417 m² glazura, powłoka syntetyczna zmywalna
2 Pomieszczenia biurowe 453 m² wykładzina dywanowa
3 Laboratoria 384 m² glazura
4 Hale magazynowe i warsztaty 317 m² posadzka gresowa
5 Sala konferencyjna i dydaktyczna 329 m² wykładzina, powłoka syntetyczna zmywalna
Usługi porządkowe polegać będą na:
a) sprzątaniu wszystkich pomieszczeń ogólnodostępnych (hole, korytarze, klatki schodowe, sanitariaty),
b) sprzątaniu pomieszczeń biurowych,
c) sprzątaniu laboratoriów,
d) sprzątaniu sali konferencyjnej i dydaktycznej,
e) sprzątaniu pomieszczenia gospodarczego (kuchni),
f) sprzątaniu hal magazynowych i warsztatów,
g) myciu okien, w tym okien dachowych (jednokrotnie w trakcie realizacji umowy).
B. Budynek Zakładu Chemii i Biochemii Morza – powierzchnia 838 m²:
L.p. Pomieszczenia Powierzchnia w m² Rodzaj powierzchni
1 Pomieszczenia ogólnodostępne 245 m² glazura, terakota
2 Pomieszczenia biurowe 197 m² wykładzina dywanowa
3 Laboratoria 396 m² terakota
Usługi porządkowe polegać będą na:
a) sprzątaniu wszystkich pomieszczeń ogólnodostępnych (hole, korytarze, klatki schodowe, sanitariaty),
b) sprzątaniu pomieszczeń biurowych,
c) sprzątaniu laboratoriów,
d) myciu okien, w tym okien dachowych (jednokrotnie w trakcie realizacji umowy).
5. Usługi porządkowe będą wykonywane sukcesywnie, zgodnie z Wykazem prac stanowiącym Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ, zawierającym szczegółowy zakres prac oraz częstotliwość ich wykonywania.
6. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługi porządkowe w każdym dniu roboczym w przedziale czasowym od 15ºº do 21ºº za pomocą wskazanych przez Wykonawcę osób, przy uwzględnieniu niezbędnego czasu do prawidłowego wykonania usługi, wynoszącego 4 godziny dziennie przypadającego na każdego z pracowników oraz przy uwzględnieniu konieczności zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Instytutu Oceanologii PAN. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, na żądanie Zamawiającego, godziny świadczenia usług mogą ulec zmianie.
7. Wykonawca zapewni do wykonywania umowy wykwalifikowany personel. Usługi każdorazowo będzie wykonywało 3 pracowników Wykonawcy jednocześnie (2 osoby w budynku Zakładu Ekologii i Zakładu Genetyki Morza, 1 osoba w budynku Zakładu Chemii i Biochemii Morza).
8. Wykonawca wskaże maksymalnie 4 pracowników, którzy wykonywać będą czynności sprzątania (nie dotyczy mycia okien) w obiekcie Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązuje się, że do realizacji umowy w zakresie usług porządkowych w budynkach Instytutu Oceanologii PAN, o których mowa w ust. 4 (nie dotyczy mycia okien), zostaną wyznaczeni pracownicy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Wielkość etatu każdego z 3 wymaganych pracowników w zakresie pracy w Instytucie – ½ etatu.
10. Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamówienie w ramach prawa opcji polegać będzie na wykonywaniu przez dodatkową osobę przez okres nie więcej niż 80 dni (4h dziennie) w okresie realizacji zamówienia podstawowego usług porządkowych w budynku głównym Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk polegających na:
1) sprzątaniu wszystkich pomieszczeń ogólnodostępnych (hole, korytarze, klatki schodowe, pokój śniadaniowy, sanitariaty),
2) sprzątaniu pomieszczeń biurowych,
3) sprzątaniu laboratoriów.
11. Wykaz prac w poszczególnych pomieszczeniach w przypadku zamówienia w ramach prawa opcji jest tożsamy z wykazem prac dla tego rodzaju pomieszczeń wskazanym w Wykazie prac stanowiącym Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
12. Zamówienie w ramach prawa opcji realizowane będzie w okresie realizacji zamówienia podstawowego sukcesywnie w zależności od potrzeb na podstawie zamówień jednostkowych w oparciu o cenę za 1 dzień (4h dziennie) świadczenia usług porządkowych przez dodatkową osobę wykonującą czynności sprzątania, wskazaną w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
13. Prawo opcji, o którym mowa powyżej jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
14. Realizacja prawa opcji odbywać się będzie na podstawie oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy.
15. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt środki czyszczące, konserwujące, dezynfekujące oraz odświeżacze powietrza (nie dotyczy zamówienia w ramach prawa opcji). Środki czystości używane do prac muszą posiadać stosowne atesty (atest PZH), uwzględniające aspekty środowiskowe np. stosowanie produktów do czyszczenia o niskim poziomie wpływu na środowisko, zakupu skoncentrowanych produktów do czyszczenia, odpowiednio dobrane do sprzątanych powierzchni aby usunąć zabrudzenia i nie uszkodzić czyszczonych powierzchni i nie mogą być przeterminowane. Muszą być wysokiej jakości, skuteczne, bezpieczne i niezawodne. Do czyszczenia urządzeń i elementów ze stali nierdzewnej nie można stosować preparatów na bazie kwasów. Nie jest dopuszczalne zmienianie właściwości stosowanych środków czystości ani ich rozcieńczanie, chyba że jest to zgodne z instrukcją użytkowania. Odświeżacze powietrza powinny mieć niedrażniący zapach. Zamawiający żąda dostarczenia w celach informacyjnych listy środków chemicznych (aktualizowanej na bieżąco), które będą używane w trakcie wykonywania usługi. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiający zapewni wyłącznie ręczniki papierowe, mydło oraz papier toaletowy.
16. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt wymagany do realizacji usługi (nie dotyczy zamówienia w ramach prawa opcji).
17. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić prawidłowy nadzór nad realizacją usługi.
18. Grafik prac, tzn. kolejność wykonywania zadań w poszczególnych pomieszczeniach oraz godziny i termin ich wykonania, pracownicy Wykonawcy będą na bieżąco ustalać z pracownikami Zamawiającego.
19. Oferta musi być kompletna oraz musi obejmować wszystkie elementy oraz uwzględniać wszystkie warunki wymienione w SWZ. Oferta nie zawierająca chociażby jednego elementu zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168706,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189666,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168706,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Askama Service Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HS Security spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 527266951
7.3.3) Ulica: ul. Lęborska 3B
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-386
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168706,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Utrzymanie czystości w obiektach "Uzdrowisko Sopot" Sp. z o.o. oraz na terenie przylegającym do Sanatorium Uzdrowiskowego "Leśnik" w Sopocie przy ul. 23 Marca 105
- Usługi ubezpieczenia Spółki ECO SOPOT - 2 zadania
- Sukcesywna dostawa wyrobów betonowych do robót drogowych
- Ochrona nieruchomości budynkowej, gruntowej oraz mienia Zarządu Dróg i Zieleni w Sopocie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób wymagających okresowo całodobowej opieki w ośrodkach wsparcia
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.