eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtmuchówZakup i dostawa oleju opa³owego



Og³oszenie z dnia 2024-11-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa oleju opa³owego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA OTMUCHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412881

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Otmuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-385

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774315017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@otmuchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.otmuchow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina Otmuchów

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532388623

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Zamkowa 6

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Otmuchów

1.11.5.) Kod pocztowy: 48-385

1.11.6.) Województwo: opolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.11.9.) Numer telefonu: 774315017

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: umig@otmuchow.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.otmuchow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa oleju opa³owego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2ea68adb-81a3-45ea-a127-e347a3cc231d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00604620

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00024311/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Dostawa oleju opa³owego w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. do placówek o¶wiatowych oraz instytucji gminnych na terenie gminy Otmuchów w 2025 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://otmuchow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://otmuchow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji:
1.1.Elektronicznie za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:
https://otmuchow.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.
2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu (godziny pracy Zamawiaj±cego: w poniedzia³ek od godziny 08,00 – 16,00 i od wtorku do pi±tku w godzinach 7:00 – 15:00 w dni robocze). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
3.1. zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Gmina Otmuchów ; https://otmuchow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Otmuchów z siedzib± przy ul. Zamkowej 6, 48-385 Otmuchów , tel.: 77 431 50 17.
2)administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem
e-mail: jerzy.bracichowicz@otmuchow.pl oraz spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której
Gmina Otmuchów prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem:
https://otmuchow.ezamawiajacy.pl
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P. Z. P.
5)Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78ust. 1 P. Z. P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P. Z. P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8)posiada Pani/Pan:
a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9)nie przys³uguje Pani/Panu:
a)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10)przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WS.271.16.2024.RM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego do placówek o¶wiatowych i instytucji na terenie gminy Otmuchów.
Szczegó³owy opis zamówienia: dostawa oleju opa³owego w okresie od dnia 01.01.2025r. do dnia 31.12.2025r., b±d¼ do momentu wykorzystania kwoty zawartej w umowie, sukcesywnie wg z³o¿onego zamówienia przez Zamawiaj±cego.
Przewidywana, szacunkowa ilo¶æ zamówienia oleju opa³owego wynosi ³±cznie: 83 460 litrów
w tym:
a) 12,0 tysiêcy litrów - Zespó³ Obs³ugi Szkolnictwa w Otmuchowie ul. ¯eromskiego 1,
b) 12,0 tysiêcy litrów- do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Gr±dach,
c) 18,0 tysiêcy litrów – Zespó³ Przedszkoli w Otmuchowie ul. Jagie³³y 3,
d) 4,8 tysi±ca litrów – Miejsko Gminy Dom Kultury w Otmuchowie ul. Szkolna 2,
e) 16,660 tysi±ca litrów – Dom Kultury Zamek w Otmuchowie ul. Zamkowa 4.
f) 20 tysiêcy litrów – Gmina Otmuchów, ul. Zamkowa 6, 48-385 Otmuchów

Dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± w dni robocze od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 8,00 do14,00.

2.Dostarczany olej opa³owy musi spe³niaæ warunki jako¶ciowe okre¶lone Polsk± Norm± PN-C-96024 w zakresie oleju opa³owego lekkiego gatunku L-1 oraz wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 2633), a tak¿e wymagania wynikaj±ce z Rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U. z 2016 r. poz. 2008).
1. Dostawa oleju bêdzie siê odbywaæ na zg³oszenie telefoniczne lub e-mailem przez osoby upowa¿nione przez Zamawiaj±cego:
- bezpo¶rednio do wskazanej placówki,
- dostawa bêdzie wykonywana na wezwanie (faksem lub e-mailem) nie pó¼niej ni¿ w ci±gu 24 godzin od daty z³o¿enia zamówienia,
- w ilo¶ciach okre¶lonych w zg³oszeniu wraz z do³±czonym do ka¿dej dostawy ¶wiadectwem jako¶ci potwierdzaj±cym, ¿e dostarczony olej opa³owy spe³nia parametry okre¶lone w Rozdziale III pkt.2.
- na koszt i ¶rodkami transportu Wykonawcy,
2. Wykonawca powinien posiadaæ do swojej dyspozycji odpowiedni ¶rodek transportu, za pomoc± którego bêd± odbywa³y siê dostawy, tj. specjalistyczn± autocysternê zaopatrzon± w urz±dzenia wydawcze posiadaj±ce wa¿ne cechy legalizacyjne - instalacjê pomiarow± przewo¼n± do wydawania paliw ciek³ych, wskazuj±c± dok³adn± ilo¶æ wydanego oleju opa³owego w warunkach pomiarowych, tj. w temperaturze rzeczywistej zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wymagañ, którym powinny odpowiadaæ instalacje pomiarowe do ci±g³ego i dynamicznego pomiaru ilo¶ci cieczy innych ni¿ woda, oraz szczegó³owego zakresu badañ i sprawdzeñ wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrz±dów pomiarowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1619). Urz±dzenia te powinny posiadaæ wa¿ne ¶wiadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urz±d Miar.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Cena ofertowa – (C) 100 % (waga kryterium wyra¿ona w punktach);

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1)zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2)uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi niniejszego zamówienia.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek nie podlega sumowaniu, tj. ka¿dy z Wykonawców musi wykazaæ siê posiadaniem w/w uprawnienia.
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4)zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cym potencja³em technicznym celem realizacji przedmiotu zamówienia: minimum jedn± stacj± paliw zlokalizowan± na terenie miasta Otmuchów
i jednocze¶nie w maksymalnej odleg³o¶ci do 7 km od siedziby Zamawiaj±cego, przy ul. Zamkowej 2, odleg³o¶æ od siedziby Zamawiaj±cego winna byæ liczona najkrótsz± tras± dojazdu drogami publicznymi udostêpnionymi dla ruchu pojazdów.
b) Wykonawca powinien posiadaæ do swojej dyspozycji odpowiedni ¶rodek transportu, za pomoc± którego bêd± odbywa³y siê dostawy, tj. specjalistyczn± autocysternê zaopatrzon± w urz±dzenia wydawcze posiadaj±ce wa¿ne cechy legalizacyjne - instalacjê pomiarow± przewo¼n± do wydawania paliw ciek³ych, wskazuj±c± dok³adn± ilo¶æ wydanego oleju opa³owego w warunkach pomiarowych, tj. w temperaturze rzeczywistej zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wymagañ, którym powinny odpowiadaæ instalacje pomiarowe do ci±g³ego i dynamicznego pomiaru ilo¶ci cieczy innych ni¿ woda, oraz szczegó³owego zakresu badañ i sprawdzeñ wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrz±dów pomiarowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1619). Urz±dzenie to powinno posiadaæ wa¿ne ¶wiadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urz±d Miar.
Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej –za³±cznik do SWZ;
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji – za³±cznik do swz.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi okre¶lona w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.) w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi niniejszego zamówienia.
b) wykaz stacji paliw na podstawie, którego nale¿y wykazaæ stacje paliw Wykonawcy , znajduj±ce siê w odleg³o¶ci wskazanej przez Zamawiaj±cego,
c) wykaz sprzêtu odpowiedni ¶rodek transportu, za pomoc± którego bêd± odbywa³y siê dostawy, tj. specjalistyczn± autocysternê zaopatrzon± w urz±dzenia wydawcze posiadaj±ce wa¿ne cechy legalizacyjne - instalacjê pomiarow± przewo¼n± do wydawania paliw ciek³ych, wskazuj±c± dok³adn± ilo¶æ wydanego oleju opa³owego w warunkach pomiarowych, tj. w temperaturze rzeczywistej zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wymagañ, którym powinny odpowiadaæ instalacje pomiarowe do ci±g³ego i dynamicznego pomiaru ilo¶ci cieczy innych ni¿ woda, oraz szczegó³owego zakresu badañ i sprawdzeñ wykonywanych podczas prawnej kontroli metrologicznej tych przyrz±dów pomiarowych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1619). Urz±dzenia te powinny posiadaæ wa¿ne ¶wiadectwo legalizacji wydane przez stosowny Urz±d Miar.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ. Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.

6.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust.5 pkt 1) lit. b),sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
7.Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 5 pkt 1) lit. b), zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
8.Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
1) mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p. z. p. o dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
2) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia,
o którym mowa w art. 125 ust. 1.
9.Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
10.W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp. lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia
30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
11. W przypadku, gdyby dotychczasowa koncesja na obrót paliwami ciek³ymi wygas³a lub zosta³a cofniêta w okresie obowi±zywania niniejszej umowy, wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ nowa koncesjê w tym zakresie, nie pó¼niej ni¿ w ostatnim dniu obowi±zywania dotychczasowej.
Nieuzupe³nienie dokumentów w wyznaczonym terminie uprawnia Zamawiaj±cego do odst±pienia od umowy
w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach ze skutkiem natychmiastowym i naliczenia Wykonawcy kary umownej, o której mowa w & 6 ust.2 lit.a) umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa
w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4.O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ustawy Pzp i zapisy pkt. XX SWZ strona 13-14

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa https://otmuchow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-29 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-28

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,,
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale X SWZ (je¿eli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.