Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00499248/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-17
- 2023/BZP 00554285/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-15
- 2024/BZP 00077153/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-30
- 2024/BZP 00239265/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-11
- 2024/BZP 00298901/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-24
- 2024/BZP 00324783/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00352147/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
- 2024/BZP 00360138/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-11
- 2024/BZP 00384819/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00415825/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-17
- 2024/BZP 00427273/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-24
- 2024/BZP 00474421/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-28
- 2024/BZP 00488848/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00500560/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00513893/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORZYNA ŚLĄSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 3
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzyna Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-140
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@jaworzyna.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaworzyna.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f061028d-847a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604625
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043057/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja budynków komunalnych na terenie gminy Jaworzyna Śląska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet 9 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku, Działanie 9.5 Transformacja środowiskowa, Typ projektów: 9.5.A Renowacja zwiększająca efektywność energetyczną istniejących budynków mieszkalnych (subregion wałbrzyski)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00499248
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1286929,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku komunalnego mieszkalnego przy ul. Wolności 6 w Jaworzynie Śląskiej.2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) przygotowanie terenu pod wykonanie robót termomodernizacyjnych oraz remontowych;
2) prace rozbiórkowe
3) wykonanie izolacji ścian fundamentowych
4) wykonanie opaski drenażowej wokół budynku
5) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm
6) wykonanie nowych tynków elewacyjnych i malarskich
7) ocieplenie stropu wełna mineralną o grubości 20 cm
8) wymiana konstrukcji i pokrycia dachu
9) tynkowanie kominów attyki
10) wykonanie nowych czap kominowych
11) wymiana obróbek blacharskich oraz rur spustowych i rynien na nowe
12) remont klatki schodowej w zakresie uzupełniania ubytków, tynkowania i malowania ścian
13) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej
14) elewacje do wysokości parapetów pierwszego rzędu okien zabezpieczyć poprzez zastosowanie środków anty-graffiti
15) wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku
16) wykonanie nowej skrzynki rozdzielczej zasilania
17) wykonanie instalacji wyłączenia ppoż.
18) wykonanie instalacji odgromowej budynku
19) wykonanie instalacji uziemiającej
Powyższy zakres jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej załączonej do niniejszego SWZ (projekt remontu, projekt wykonawczy branża architektura, branża konstrukcja, branża elektryczna, audyt energetyczny).
UWAGA: Prace termomodernizacyjne muszą być wykonane z uwzględnieniem zachowania trwałych warunków siedliskowych dla ptaków i/lub nietoperzy zamieszkujących dany obiekt. Przed przystąpieniem do prac należy we współpracy ze specjalistą ornitologiem i chiropterologiem dokonać przeglądu budynku pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień zwierząt (ptaków i nietoperzy). W przypadku potwierdzenia ich obecności prace należy prowadzić w terminach wyznaczonych przez ww. specjalistów. Ponadto, w przypadku, gdy konieczne będzie zniszczenie miejsc gniazdowania lub siedlisk ptaków, a także miejsc rozrodu nietoperzy, należy uzyskać stosowne zezwolenie na czynności zakazane w stosunku do chronionych gatunków zwierząt – zgodnie z zapisami art. 56 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody oraz przewidzieć właściwe działania kompensujące np. instalacja budek lęgowych dla ptaków lub schronień dla nietoperzy. Zakres i sposób wykonania kompensacji winni ustalić specjaliści wykonujący przegląd budynku pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień zwierząt. Wykonawca zobligowany jest wskazać, w jaki sposób chronione są ptaki i nietoperze lub że nie stwierdzono ich obecności.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- zapewnienie kierownika robót w każdej z branż;
- zapewnienie ornitologa oraz chipopterologa
- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego;
- organizację terenu robót;
- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych;
- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów;
- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową w zakresie termomodernizacji budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 622163,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku komunalnego mieszkalnego przy ul. Świdnicka 32 w Jaworzynie Śląskiej.2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) przygotowanie terenu pod wykonanie robót termomodernizacyjnych oraz remontowych;
2) prace rozbiórkowe
3) wykonanie izolacji ścian fundamentowych
4) wykonanie opaski drenażowej wokół budynku
5) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm
6) wykonanie nowych tynków elewacyjnych i malarskich
7) ocieplenie stropu wełna mineralną o grubości 20 cm
8) wymiana pokrycia dachu
9) tynkowanie kominów i attyki
10) wykonanie nowych czap kominowych
11) wymiana obróbek blacharskich oraz rur spustowych i rynien na nowe
12) remont klatki schodowej w zakresie uzupełniania ubytków, tynkowania i malowania ścian
13) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej
14) elewacje do wysokości parapetów pierwszego rzędu okien zabezpieczyć poprzez zastosowanie środków anty-graffiti
15) wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku
16) wykonanie nowej skrzynki rozdzielczej zasilania
17) wykonanie instalacji wyłączenia ppoż.
18) wykonanie instalacji odgromowej budynku
19) wykonanie instalacji uziemiającej
Powyższy zakres jest szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej załączonej do niniejszego SWZ (projekt remontu, projekt wykonawczy branża architektura, branża elektryczna, audyt energetyczny).
UWAGA: Prace termomodernizacyjne muszą być wykonane z uwzględnieniem zachowania trwałych warunków siedliskowych dla ptaków i/lub nietoperzy zamieszkujących dany obiekt. Przed przystąpieniem do prac należy we współpracy ze specjalistą ornitologiem i chiropterologiem dokonać przeglądu budynku pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień zwierząt (ptaków i nietoperzy). W przypadku potwierdzenia ich obecności prace należy prowadzić w terminach wyznaczonych przez ww. specjalistów. Ponadto, w przypadku, gdy konieczne będzie zniszczenie miejsc gniazdowania lub siedlisk ptaków, a także miejsc rozrodu nietoperzy, należy uzyskać stosowne zezwolenie na czynności zakazane w stosunku do chronionych gatunków zwierząt – zgodnie z zapisami art. 56 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody oraz przewidzieć właściwe działania kompensujące np. instalacja budek lęgowych dla ptaków lub schronień dla nietoperzy. Zakres i sposób wykonania kompensacji winni ustalić specjaliści wykonujący przegląd budynku pod kątem występowania miejsc gniazdowania i schronień zwierząt. Wykonawca zobligowany jest wskazać, w jaki sposób chronione są ptaki i nietoperze lub że nie stwierdzono ich obecności.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- zapewnienie kierownika robót w każdej z branż;
- zapewnienie ornitologa oraz chipopterologa
- pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego;
- organizację terenu robót;
- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych;
- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów;
- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa;
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową w zakresie termomodernizacji budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 664765,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 747421,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 877507,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 747421,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLIDO Michał Dziubek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-286-21-54
7.3.3) Ulica: Walerego Przyborowskiego 91
7.3.4) Miejscowość: Domaszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 25-351
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót sanitarnych, elektrycznych i budowlanych
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 747421,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 860090,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 893295,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 860090,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-ECO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-229-69-81
7.3.3) Ulica: ul. Al. Zwycięstwa 245/7
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-525
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo usługowo-handlowe EKOSUN Paweł Czupajło, ul. Bohaterów Warszawy 4, 75-211 Koszalin, NIP: 499-02-09-622 w zakresie wykonania robót elewacyjnych oraz wymiany stolarki okiennej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 860090,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-15INNE PRZETARGI JAWORZYNA ŚLĄSKA
więcej: przetargi JAWORZYNA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.