Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00533789/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Brańszczyk.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brańszczyk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II, 45
1.5.2.) Miejscowość: Brańszczyk
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-221
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 592 93 10
1.5.8.) Numer faksu: 29 742 28 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@branszczyk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.branszczyk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f34588c8-fa37-4731-84ac-11c82b45d3fb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Brańszczyk.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f34588c8-fa37-4731-84ac-11c82b45d3fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604629
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037885/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy oleju opałowego dla jednostek organizacyjnych Gminy Brańszczyk.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00533789
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219180,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości szacunkowej 65 000 l. (sześćdziesiąt pięć tysięcy litrów) dla jednostek organizacyjnych Gminy Brańszczyk na następujących warunkach:
1) dostawy będą się odbywać bezpośrednio do 5 (pięciu) budynków gminnych jednostek organizacyjnych;
2) miejsca dostaw:
a) Szkoła Podstawowa w Trzciance, – łączna pojemność zbiorników 8 tys. litrów
b) Szkoła Podstawowa w Nowych Budach – łączna pojemność zbiorników 10 tys. litrów
c) Szkoła Podstawowa w Białymbłocie - łączna pojemność zbiorników 5 tys. litrów
d) Szkoła Podstawowa w Knurowcu – łączna pojemność zbiorników 4 tys. litrów
e) Szkoła Podstawowa w Turzynie- łączna pojemność zbiorników 3 tys. litrów
3) Dostawy oleju opałowego odbywać się będą cyklicznie do wskazanych budynków gminnych wraz z jego przeładunkiem do zbiorników grzewczych w sezonie grzewczym 2024/2025;
4) Wymagania techniczne dotyczące oleju opałowego, będącego przedmiotem tego zamówienia zgodnie z Polską Normą PN-C-96024:2020-12, w tym:
a) gęstość przy temperaturze 15°C nie wyższa niż 860 kg/m3 ,
b) wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg ,
c) temperatura zapłonu nie niższa niż 56°C,
d) temperatura płynięcia nie wyższa niż -20°C,
e) zawartość siarki nie wyższa niż 0,20 %,
f) zawartość wody nie wyższa niż 200 mg/kg,
g) zawartość zanieczyszczeń stałych nie wyższa niż 24 mg/kg;
5) Zamawiający może sprawdzić wyrywkowo jakość dostarczonego oleju opałowego;
6) Do każdej dostawy oleju opałowego należy dołączyć świadectwa jakości i atesty dostarczonego paliwa;
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilości zamówienia w stosunku do zapotrzebowania określonego w ust. 1 na olej opałowy ze względu na bieżące zapotrzebowanie lub ze względu na zmienne warunki atmosferyczne. Z tytułu wykorzystania mniejszej ilości litrów paliwa w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje, że minimalna wartość umowy, z której Zamawiający skorzysta to 70 % wartości brutto umowy.
8) Dostawca zobowiązuje się do dostawy oleju opałowego lekkiego transportem samochodowym (cysterna ) wyposażonym w legalizowane liczniki;
9) Po każdej dostawie sporządzony zostanie protokół dostawy, podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, będący podstawą do wystawienia faktury;
10) W przypadku stwierdzenia braku legalizacji licznika tankowania (uszkodzenia cech) dostawa nie zostanie przyjęta, a faktura zostanie zwrócona dostawcy bez zapłaty;
11) Rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą na podstawie faktur VAT wystawionych w sposób określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 5 do SWZ;
12) Zaleca się Wykonawcom uzyskanie wszystkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i zawarcia umowy;
13) Każda dostawa musi być wykonana w terminie maximum 4 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego o konieczności dostawy. Termin dostawy stanowi kryterium wyboru oferty;
2. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o okolicznościach uniemożliwiających prawidłową realizację zamówienia.
3. Zamawiający zastrzega, że ilość oleju określona w ust. 1 została określona szacunkowo, a ostateczny zakres ilościowy przedmiotu zamówienia stanowić będzie wynikową iloczynu zaoferowanej przez Wykonawcę ceny i faktycznie odebranych przez Zamawiającego ilości oleju w okresie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
5. Zgodnie z art. 256 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MER-TRANS" Michał Pajdziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962667171
7.3.4) Miejscowość: Grabina
7.3.5) Kod pocztowy: 26-640
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
INNE PRZETARGI BRAŃSZCZYK
- "Usługa utrzymywania i sprawowania opieki nad wyłapywanymi bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Brańszczyk w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025 r."
- Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku w I półroczu roku 2025 (sześć mies.) z podziałem na V zadań.
więcej: przetargi BRAŃSZCZYK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej OSTOJA w Sośnicowicach"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego
- Dostawa oleju napędowego grzewczego typu lekkiego do Zamku Wielkopolskiego w Rokosowie
- Dostawa paliw płynnych, olejów, smarów oraz oleju opałowego do Arboretum Leśnego przy Nadleśnictwie Syców
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni Szkoły Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach w 2025 r."
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.