eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GóryKompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291701

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Śniadeckiego 1

1.4.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-600

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.4.7.) Numer telefonu: 32-3901206

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@repty.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.repty.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604890

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00574943

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w zakresie kompleksowej modernizacji i dostosowanie pawilonu B - "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tar-nowskich Górach w zakresie piętra I oraz III i IV zgodnie z założeniami określonymi w dokumentacji projektowej będących załącznikami do SWZ (dalej Przedmiot Umowy) wraz z dostawą sprzętu medycz-nego i wyposażenia.
3.2 Zakres robót budowlanych oraz dostaw wyposażenia i sprzętu medycznego przewidzianych do realizacji obejmuje w szczególności:
- wyburzenia ścian działowych oraz wykonanie nowych zgodnie z dokumentacją architektoniczno-budowlaną z gazobetonu grubości 15 cm,
- wykonanie okładzin ściennych – tynki, gładzie, kafelkowanie, panele ochronne z PCV,
- wykonanie okładzin podłogowych – wykładzina homogeniczna, kafelkowanie,
- wykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej, SAP, DSO, system kontroli dostępu,
- wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z białym montażem oraz wyposażeniem dodatkowym (lustra, kosze na odpady), w tym pochwyty, poręcze, lustra dla osób niepełnosprawnych,
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z dostawą i montażem nowych grzejników higienicznych,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
- wykonanie instalacji gazów medycznych,
- dostawa i montaż stolarki okiennej wraz z montażem rolet wewnętrznych we wszystkich skrzydłach okiennych oraz montażem moskitier w ramie aluminiowej,
- dostawa i montaż stolarki drzwiowej,
- dostawa i montaż odbojnocoporęczy, narożników oraz innych elementów, zabezpieczenie ścian ciągów komunikacyjnych i sal chorych przed uszkodzeniem,
- dostawa i montaż wyposażenia meblowego i sprzętowego do modernizowanych pomieszczeń,
- dostawa i montaż paneli nadłóżkowych,
- dostawa łóżek szpitalnych oraz szafek przyłóżkowych,
- dostawa i montaż elementów identyfikacji wizualnej obejmujących m.in. tabliczki ze stali nierdzewnej z trawionym napisem nazwy pomieszczenia - na każdej kondygnacji w tym kondygnacji II piętra, plany tyflograficzne kompleksu budynków GCR - na każdej kondygnacji w tym kondygnacji II piętra, oznaczeń identyfikacji oddziałów w formie nadruków czarno-białych na tapecie 3m x 3m umieszczonej na ścianie przeciwległej do wejścia na oddział - na każdej kondygnacji w tym kondygnacji II piętra, nadruków z folii szarej matowej z nazwą oddziału (liternictwo wysokości 10 cm) – na szybie witryny wejścia/ obudowy klatki schodowej -- na każdej kondygnacji w tym kondygnacji II piętra.

3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (dokumentacja projektowa), załącznik nr 3 (przedmiary robót) oraz załącznik nr 7 (opis parametrów sprzętu medycznego i wyposażenia).

Po zmianie:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w zakresie kompleksowej modernizacji i dostosowanie pawilonu B - "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tar-nowskich Górach w zakresie piętra I oraz III i IV zgodnie z założeniami określonymi w dokumentacji projektowej będących załącznikami do SWZ (dalej Przedmiot Umowy) wraz z dostawą sprzętu medycz-nego i wyposażenia.
3.2 Zakres robót budowlanych oraz dostaw wyposażenia i sprzętu medycznego przewidzianych do realizacji obejmuje w szczególności:
- wyburzenia ścian działowych oraz wykonanie nowych zgodnie z dokumentacją architektoniczno-budowlaną z gazobetonu grubości 15 cm,
- wykonanie okładzin ściennych – tynki, gładzie, kafelkowanie, panele ochronne z PCV,
- wykonanie okładzin podłogowych – wykładzina homogeniczna, kafelkowanie,
- wykonanie instalacji elektrycznej i niskoprądowej, SAP, DSO, system kontroli dostępu,
- wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z białym montażem oraz wyposażeniem dodatkowym (lustra, kosze na odpady), w tym pochwyty, poręcze, lustra dla osób niepełnosprawnych,
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z dostawą i montażem nowych grzejników higienicznych,
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
- wykonanie instalacji gazów medycznych,
- dostawa i montaż stolarki okiennej wraz z montażem rolet wewnętrznych we wszystkich skrzydłach okiennych oraz montażem moskitier w ramie aluminiowej,
- dostawa i montaż stolarki drzwiowej,
- dostawa i montaż odbojnocoporęczy, narożników oraz innych elementów, zabezpieczenie ścian ciągów komunikacyjnych i sal chorych przed uszkodzeniem,
- dostawa i montaż wyposażenia meblowego i sprzętowego do modernizowanych pomieszczeń,
- dostawa i montaż paneli nadłóżkowych,
- dostawa łóżek szpitalnych oraz szafek przyłóżkowych,
- dostawa i montaż elementów identyfikacji wizualnej obejmujących m.in. tabliczki ze stali nierdzewnej z trawionym napisem nazwy pomieszczenia - na każdej kondygnacji w tym kondygnacji II piętra, plany tyflograficzne kompleksu budynków GCR - na każdej kondygnacji w tym kondygnacji II piętra, oznaczeń identyfikacji oddziałów w formie nadruków czarno-białych na tapecie 3m x 3m umieszczonej na ścianie przeciwległej do wejścia na oddział - na każdej kondygnacji w tym kondygnacji II piętra, nadruków z folii szarej matowej z nazwą oddziału (liternictwo wysokości 10 cm) – na szybie witryny wejścia/ obudowy klatki schodowej -- na każdej kondygnacji w tym kondygnacji II piętra.

3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 (dokumentacja projektowa), załącznik nr 3 (przedmiary robót) oraz załącznik nr 7 A (opis parametrów sprzętu medycznego, urządzeń i wyposażenia).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż do dnia 31.03.2026 r.
Terminy realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych poziomów zaawansowania kształtują się następująco:
• w terminie do dnia 12.12.2024 r. należy wykonać roboty budowlane obejmujące nie mniej niż 4% wartości robót budowlanych wykonanych zgodnie z technologią wykonywania robót budowlanych oraz zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołem odbioru częściowego, a w szczególności obejmujących organizację placu budowy, zabezpieczenie elementów nie objętych przedmiotem zamówienia, prace wyburzeniowe, utylizacja odpadów.
• w terminie do 30.11.2025 r. należy wykonać roboty budowlane obejmujące nie mniej niż 80% wartości robót budowlanych wykonanych zgodnie z technologią wykonywania robót budowlanych oraz zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołem odbioru częściowego;
• w terminie do 31.03.2026 r. należy wykonać roboty budowlane obejmujące 100% wartości robót budowlanych wykonanych zgodnie z technologią wykonywania robót budowlanych oraz zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołem odbioru końcowego;
• w terminie do 31.03.2026 r. należy dostarczyć sprzęt medyczny i wyposażenia będący przedmiotem umowy.
Zamawiający określa dokładny termin realizacji przedmiotu zamówienia ze względu na konieczność rozliczenia dofinansowania jakie uzyskał Zamawiający na realizację zadania inwestycyjnego stanowiącego niniejszy przedmiot zamówienia, co wynika z treści zawartych przez niego umów.


INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPROWADZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WIZJI LOKALNEJ: Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej, po uprzednim złożeniu wniosku przez Wykonawcę, o ustalenie terminu wizji lokalnej. Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Wykonawca może, ale nie musi brać w niej udziału. Wykonawca może odbyć wizję lokalną w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w normalnych godzinach pracy Zamawiającego tj. od 7:00 do 14:00.

Po zmianie:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie nie dłuższym niż do dnia 31.03.2026 r.
Terminy realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych poziomów zaawansowania kształtują się następująco:
• w terminie do dnia 16.12.2024 r. należy wykonać roboty budowlane obejmujące nie mniej niż 4% wartości robót budowlanych wykonanych zgodnie z technologią wykonywania robót budowlanych oraz zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołem odbioru częściowego, a w szczególności obejmujących organizację placu budowy, zabezpieczenie elementów nie objętych przedmiotem zamówienia, prace wyburzeniowe, utylizacja odpadów.
• w terminie do 30.11.2025 r. należy wykonać roboty budowlane obejmujące nie mniej niż 80% wartości robót budowlanych wykonanych zgodnie z technologią wykonywania robót budowlanych oraz zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołem odbioru częściowego;
• w terminie do 31.03.2026 r. należy wykonać roboty budowlane obejmujące 100% wartości robót budowlanych wykonanych zgodnie z technologią wykonywania robót budowlanych oraz zatwierdzonych przez Zamawiającego protokołem odbioru końcowego;
• w terminie do 31.03.2026 r. należy dostarczyć sprzęt medyczny i wyposażenia będący przedmiotem umowy.
Zamawiający określa dokładny termin realizacji przedmiotu zamówienia ze względu na konieczność rozliczenia dofinansowania jakie uzyskał Zamawiający na realizację zadania inwestycyjnego stanowiącego niniejszy przedmiot zamówienia, co wynika z treści zawartych przez niego umów.


INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZEPROWADZENIA PRZEZ WYKONAWCĘ WIZJI LOKALNEJ: Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej, po uprzednim złożeniu wniosku przez Wykonawcę, o ustalenie terminu wizji lokalnej. Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Wykonawca może, ale nie musi brać w niej udziału. Wykonawca może odbyć wizję lokalną w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w normalnych godzinach pracy Zamawiającego tj. od 7:00 do 14:00.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
12.11.3 Uzupełnione Zestawienie parametrów – załącznik nr 7 do SWZ wraz z przedmiotowymi środkami dowodowymi w postaci Kart katalogowych/kart charakterystyki, ulotek lub innych dokumentów potwierdzającymi spełnienie wymaganych parametrów sprzętu.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
TAK

Po zmianie:
NIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
12.11.3 Uzupełnione Zestawienie parametrów – załącznik nr 7 do SWZ wraz z przedmiotowymi środkami dowodowymi w postaci Kart katalogowych/kart charakterystyki, ulotek lub innych dokumentów potwierdzającymi spełnienie wymaganych parametrów sprzętu.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
12.11.1 Formularz ofertowy przygotowany wg wzoru – Załącznik nr 1 do SWZ. Do szczegółowej wyceny po-szczególnych pozycji należy zastosować Załącznik nr 1A do SWZ oraz przedstawić kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót będące załącznikiem do SWZ.
12.11.2 Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp - o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowi potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nie jest podmiotowym środkiem dowodowym.
12.11.3 Uzupełnione Zestawienie parametrów – załącznik nr 7 do SWZ wraz z przedmiotowymi środkami dowodowymi w postaci Kart katalogowych/kart charakterystyki, ulotek lub innych dokumentów potwierdzającymi spełnienie wymaganych parametrów sprzętu.
12.11.4 Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budow-lane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”) – o ile dotyczy (odnosi
się do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oświadczenie to podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
12.11.5 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie
art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie prze-ciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 r. poz. 507). (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
12.11.6 Oświadczenie Podmiotu trzeciego o braku podstaw wykluczenia z postępowania
na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 r. poz. 507). (Jeżeli dotyczy - Wzór oświadczenia stanowi załącznik
nr 5 do SWZ)
12.11.7 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
12.11.8 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
12.11.9 Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności za-strzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
12.11.10 Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy.

Po zmianie:
12.11.1 Formularz ofertowy przygotowany wg wzoru – Załącznik nr 1 do SWZ. Do szczegółowej wyceny po-szczególnych pozycji należy zastosować Załącznik nr 1A do SWZ oraz przedstawić kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót będące załącznikiem do SWZ.
12.11.2 Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp - o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowi potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nie jest podmiotowym środkiem dowodowym.
12.11.4 Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („(…) z którego wynika, które roboty budow-lane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”) – o ile dotyczy (odnosi
się do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oświadczenie to podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
12.11.5 Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie
art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie prze-ciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 r. poz. 507). (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),
12.11.6 Oświadczenie Podmiotu trzeciego o braku podstaw wykluczenia z postępowania
na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 r. poz. 507). (Jeżeli dotyczy - Wzór oświadczenia stanowi załącznik
nr 5 do SWZ)
12.11.7 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
12.11.8 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
12.11.9 Oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności za-strzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
12.11.10 Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-11-21 09:30

Po zmianie:
2024-11-25 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-11-21 10:00

Po zmianie:
2024-11-25 08:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-12-20

Po zmianie:
2024-12-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.