eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłuchołazyModernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Głuchołazach



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Głuchołazach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/978883

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Głuchołazach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4354ccc2-8111-46f9-ba05-8204ba8d7304

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043709/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Głuchołazach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492004

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.19.2024.JSz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 510299,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektu sportowego typu Orlik w ramach zadania budżetowego pod nazwą: „Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Głuchołazach ”

2. Zakres rzeczowy zadania określony w opracowanej dokumentacji projektowej pod nazwą: „Boisko sportowe wielofunkcyjne o nawierzchni z trawy syntetycznej”.
Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 3 w Głuchołazach, obejmuje m. in.:
1) Boisko
a) Prace rozbiórkowe
b) Wykonanie podbudowy
c) Wykonanie drenażu,
d) Zakup i montaż urządzeń sportowych,
e) Bramki treningowe,
f) Montaż elementów małej architektury,
g) Wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z wypełnieniem piaskiem, kwarcowym, - Przez podkład należy rozumieć warstwę spodnią trawy syntetycznej
h) Wykonanie oznakowania (naniesienie linii) na nawierzchni z trawy syntetycznej,
2) Ogrodzenie
a) Rozbiórka słupków ogrodzenia słupki wraz z przewiezieniem we wskazane miejsce,
b) Montaż nowego kompletnego ogrodzenia,
3) Oświetlenie
a) Montaż nowych opraw oświetleniowych,
4) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
5) Wykonanie wszelkich robót oraz dostaw zgodnie z posiadaną przez zamawiającego dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną,
6) Wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych powyżej.

Uwaga: Wykonawca przed przystąpieniem do prac uzgodni plan prac z zarządcą obiektu.

3. Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

71355000-1 - Usługi pomiarowe

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 543812,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 867044,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 602700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magnolia Janik Magdalena

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262453711

7.3.3) Ulica: Ludowa 197

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-215

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 602700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.