Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiki Oświaty w Sułkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120588552
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada
1.5.2.) Miejscowość: Sułkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-440
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeo@sulkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zeowsulkowicach
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c499c566-cd98-4e22-9c46-429b1871a91a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605077
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00088580/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Sułkowice do szkół i ośrodków w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c499c566-cd98-4e22-9c46-429b1871a91a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c499c566-cd98-4e22-9c46-429b1871a91a
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: hanna.pluszczyk@sulkowice.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.pl zwanej dalej Platformą.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto „Wykonawca” na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Komunikacja w postepowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną z pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” ( „Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań oraz udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej odpowiedzi (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawca” na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu skorzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączeń określa Regulamin Platformy dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
11. Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania. Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie , a Wykonawca zapoznał się z ich treścią.
12. Sposób sporządzania podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZESPÓŁ EKONOMIKI OŚWIATY W SUŁKOWICACH, 32-440 SUŁKOWICE, UL. 11 LISTOPADA 9.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: skarbnik.audyt@onet.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZEO.272.3.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i ośrodków wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przejazdu w roku 2025.
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sułkowice do szkół i ośrodków oraz ich powrót do domu wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu. Usługa będzie wykonywana w każdy dzień nauki szkolnej w okresie od stycznia 2025 roku do grudnia 2025 r. z wyłączeniem okresu ferii letnich (VII-VIII 2025 r.)
3. Dni nauki szkolnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. t. j. z 2023r. poz. 1211) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.).
4. Dowóz i odwóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania z terenu Gminy Sułkowice do:
1) Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Myślenicach, ul. Zdrojowa 119;
2) Specjalistyczny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Myślenicach, ul. 3 Maja 97B;
3) Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 150 w Zespole Szkół Specjalnych nr 11 w Krakowie ul. Dygasińskiego 25;
5. Dowóz i odwóz będzie obejmował uczniów niepełnosprawnych w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim.
6. Przewidywana dzienna liczba kilometrów w każdym dniu nauki szkolnej ok. 200 km.
7. Przewidywana liczba dni realizacji usługi dowozu, w okresie realizacji zamówienia – 192 dni.
8. Przewidywana łączna liczba uczniów: 11 uczniów (liczba uczniów może ulec zmianie w trakcie umowy);
9. Liczba uczniów objętych dowozem może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Zmiana w liczbie osób objętych dowozem utrzymująca się w granicach do 2 osób nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Z zastrzeżeniem zapisu poniżej.
10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia przewidzianego w umowie przy jednoczesnej zmianie gwarantowanych w umowie środków transportu w przypadku zaistnienia konieczności dowozu ucznia zamieszkującego w lokalizacji nieujętej w niniejszej specyfikacji lub pojawienia się konieczności dowozu ucznia objętego dowozem do innej, niewskazanej w niniejszej specyfikacji placówki oświatowej.
11. Środek transportu, którym będzie świadczona usługa musi spełniać wymogi bezpieczeństwa i warunki techniczne określone odrębnymi przepisami oraz posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NNW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu.
12. W uzasadnionych przypadkach w pojeździe może znajdować się - rodzic lub opiekun prawny przewożonego dziecka, bądź inna osoba uprawniona przez rodzica lub opiekuna prawnego (np. w przypadku niedyspozycji dziecka wymagającej obecności tej osoby).
13. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1456) obejmują następujące rodzaje czynności: kierowców oraz opiekunów wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów;
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji będą regulowane w postanowieniach umowy.
14. Wykonawca jest zobowiązany posiadać i utrzymywać przez cały okres realizacji zamówienia stosowną polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę ubezpieczenia wynoszącą co najmniej 200 000zł przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy
15. Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób;
16. Podział zamówienia na części: Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z których każda z nich stanowiłaby odrębny przedmiot zamówienia. Zakres i przedmiot zamówienia nie ogranicza konkurencji, podzielenie zamówienia na części wiązało by się ze skoordynowaniem działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogło by poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych;
18. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych
19. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Spełnia na spełnia na podstawie oświadczenia wykonawcy
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Norma emisji spalin
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
wykonawca spełni warunek jeśli oświadczy, że posiada aktualną licencje (zezwolenie) na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym - Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
wykonawca spełni warunek jeśli oświadczy, że:
a) dysponuje co najmniej 2 samochodami przeznaczonymi do przewozu osób niepełnosprawnych z tego:
• co najmniej jeden pojazd typu BUS posiadający minimum 12 miejsc siedzących (bez miejsc dla kierowcy i opieki) wyposażony w pasy bezpieczeństwa, mający możliwość zamontowania siedzisk (fotelików) samochodowych dostosowanych do wzrostu dziecka;
• co najmniej jeden z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia jest dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich poprzez możliwość odpowiedniego zabezpieczenia wózka, zapięcia w pasy bezpieczeństwa przewożonych osób w trakcie transportu i jest wyposażony w urządzenie pozwalające na mocowanie wózka, pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku oraz urządzenia umożliwiające wprowadzenie osoby na wózku do wnętrza pojazdu (np. najazd, platformę, windę), co powinno być potwierdzone stosowną adnotacją w dowodzie rejestracyjnym;
• pojazdy przeznaczone do realizacji zamówienia spełniają normę emisji spalin minimum EURO 5.
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
b) dysponuje osobami do realizacji zamówienia: kierowcą/ami posiadającym/i kwalifikacje uprawniające do kierowania pojazdami realizującymi usługę oraz osobą/osobami która/e będzie/ą pełnić rolę opieki podczas transportu uczniów posiadającym/i aktualne szkolenia dotyczące udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej;
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
c) wykonuje lub wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 usługę o wartości co najmniej 50.000 zł brutto polegającą na przewozie w komunikacji zamkniętej osób niepełnosprawnych. W przypadku usługi wykonywanej (w trakcie) wymóg dotyczący wartości dotyczy tej części usługi, która już została wykonana;
Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia
d) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełniana podstawie oświadczenia wykonawcy.
3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej oraz uprawnień do prowadzenia określonej działalności – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez wykonawców.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2. 1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. 3. Pełnomocnictwo/a - o ile dotycząSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wzór stanowi załącznik nr 4
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wprowadzenie zmian treści umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w niniejszej umowie, wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 455 i 454 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zmiany treści umowy mogą być dokonane w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub na podstawie innych przepisów ustaw jakie zaczną obowiązywać po zawarciu niniejszej umowy.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków wszelkie przewidziane zmiany umowy zawarte są w Projekcie umowy , który stanowi załącznik do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c499c566-cd98-4e22-9c46-429b1871a91a
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji którego te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
7. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale X SWZ.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
Osoba uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Hanna Pluszczyk email: hanna.pluszczyk@sulkowice.pl.
INNE PRZETARGI SUŁKOWICE
więcej: przetargi SUŁKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2025
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 2025
- Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w Gminie Malechowo w okresie od dnia 2 stycznia 2025 r. do dnia 27 czerwca 2025 r.
- PRZEWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY POLANÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W 2025 r.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.