Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495537/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
- 2024/BZP 00512357/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
- 2024/BZP 00520975/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Kluczewsko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kluczewsko
1.3.) Oddział zamawiającego: Kluczewsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spółdzielcza 12
1.5.2.) Miejscowość: Kluczewsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 29-120
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 781 42 44
1.5.8.) Numer faksu: 44 781 42 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kluczewsko.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczewsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.kluczewsko.gmina.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Kluczewsko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9ec3156-8b61-4c28-9d61-1176ef14ce25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605211
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048845/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Kluczewsko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495537
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRL.271.1.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1177106,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Kluczewsko obejmująca między innymi następujący zakres prac:
a) demontaż opraw oświetleniowych i montaż w ich miejsce nowych opraw energooszczędnych LED w komplecie z nowymi przewodami zasilającymi, nowymi zabezpieczeniami i nowymi urządzeniami automatyki sterującej oświetleniem,
b) wymianę wysięgników na liniach napowietrznych,
c) demontaż istniejących w rozdzielnicach stacji transformatorowych układów pomiarowych i sterowania oświetleniem wraz z zabezpieczeniami i montaż nowych złączy oświetleniowych na słupie stacji wraz z przeniesieniem układów pomiarowych,
d) przeprowadzenie badań, prób i pomiarów,
e) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają:
Przedmiar robót – Załącznik Nr 8 do SWZ, Dokumentacja Techniczna – Załącznik Nr 9 do SWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik Nr 10 do SWZ.
Z uwagi na przyjęty charakter wynagrodzenia Wykonawcy (ryczałt) przedmiary robót pełnią wyłącznie funkcję informacyjną.
3. Informacje dodatkowe:
3.1. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”.
Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu ofertowym w pkt 12 - Pozostałe informacje. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających równoważność zastosowanych rozwiązań lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna rozwiązanie, które w przypadku norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych gwarantuje osiągnięcie poziomów parametrów, funkcjonalności i właściwości niezbędnych do uzyskania certyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przy czym w przypadku podania norm Zamawiający za równoważne uzna automatycznie nowsze wersje tych samych norm, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wymogów dotyczących funkcjonalności i wydajności gwarantuje uzyskanie wartości przyjętych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w zakresie wskazanych tam cech, parametrów i właściwości.
W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie przykładowych znaków towarowych Wykonawcy zobowiązani są do oferowania określonego w dokumentacji przedmiotu zmówienia lub o równoważnych parametrach. Równoważny przedmiot zamówienia musi być w ofercie (pkt 12 Formularza ofertowego) wskazany w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. nazwa, typ/model, znak towarowy, marka producenta), a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w SWZ. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SWZ.
W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu ofertowym w pkt 12 Pozostałe informacje. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających równoważność zastosowanych rozwiązań lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny, jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacjach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w projekcie umowy.
3.2. W ramach zamówienia Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby budowlane wprowadzone do obrotu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych, ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o systemie oceny zgodności.
Wszystkie dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe i muszą posiadać świadectwa dopuszczenia, wydane przez uprawnioną jednostkę, jednoznacznie określające brak szkodliwego oddziaływania tych materiałów na środowisko.
Informacje i cechowania na stosowanych materiałach muszą być w języku polskim.
Wykonawca jest zobowiązany w ramach zamówienia do wykonywania i utrzymywania terenu prac w stanie niezagrażającym bezpieczeństwu uczestników ruchu drogowego oraz do wykonania wszystkich prac tymczasowych, niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
Do prac tymczasowych będą między innymi zaliczone:
- organizacja prac modernizacyjno - elektrycznych,
- zabezpieczenia interesów osób trzecich, ochrony środowiska,
- spełnienie warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
- spełnienie warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- zabezpieczenia prac przed dostępem osób trzecich,
- zabezpieczenia terenu wykonywania prac od następstw związanych z modernizacją itp.
Realizacja robót będzie nadzorowana przez Inspektora Nadzoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71314100-3 - Usługi elektryczne
71355200-3 - Wykonywanie badań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1286580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1695831,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1286580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wolpol Energetyka Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681841602
7.3.3) Ulica: Wolności 3
7.3.4) Miejscowość: Żarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-330
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOLPOL ENERGETYKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WOLPOL ENERGETYKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1286580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU UŻYT. PUB.NA POTRZEBY PROJEKTU WZMOCNIENIE DEINSTYTUCJONALIZACJI USŁUG SPOŁECZNYCH POPRZEZ ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI OŚRODKA WSPARCIA PSONI, ŚDS CHATKA W KREMPACHACH
- "Modernizacja schodów zewnętrznych do budynku Domu Pogrzebowego w Kętach wraz z budową podjazdu dla osób niepełnosprawnych"
- P-06/2025 Przebudowa pomieszczeń Oddz. Chirurgii Ogólnej i Oddz. Chirurgii Szczękowej oraz Oddz. Neurologii z Oddz. Udarowym wraz z wyposażeniem realiz. w ramach zadania pn. "Przebudowa (...) RSzS"
- Dostawa i montaż naziemnych instalacji OZE w ramach zadania pn. Modernizacja infrastruktury zaopatrzenia w wodę miejscowości Lesko.
- BUDOWA UL. DŁUGIEJ OD UL. PRZEJAZDOWEJ DO UL. MOKREJ W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Wzmocnienie atrakcyjności turystycznej Gminy Ujsoły poprzez budowę Splash Parku
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.