eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cz³opaPrzewóz dzieci do Szko³y Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Cz³opie



Og³oszenie z dnia 2024-11-20

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Przewóz dzieci do Szko³y Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Cz³opie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Cz³opa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791490

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Strzelecka 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Cz³opa

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-630

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@czlopa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.czlopa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz dzieci do Szko³y Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Cz³opie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4faf1a49-6c89-45ce-bfce-a6494684bfd5

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00605265

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00000551/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Przewóz dzieci do Szko³y Podstawowej i Przedszkola Publicznego w Cz³opie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym o wyja¶nienie tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane s± wy³±cznie poprzez ich z³o¿enie na Platformie OpenNexus pod adresem: https://platformazakupowa.pl/ (zwanej dalej: „Platform±").
2) Korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3) Adres Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2) Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy. 3) Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 4) W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. 5) Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. 6) Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest dany wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do danego wykonawcy. 7) Zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0, d) w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar, h) maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. 8) Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy, 2. zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Z uwagi na limit znaków pozosta³e wymagania zosta³y zapisane w rozdziale III SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem, a w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE (je¿eli dotyczy) równie¿ podmiotem przetwarzaj±cym wszelkie dane osobowe osób fizycznych zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem jest Gmina Cz³opa – Urz±d Miasta i Gminy w Cz³opie,
2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta i Gminy w Cz³opie: adres e-mail: iodo@czlopa.pl, tel. 67 258 19 67.
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia,
4) odbiorcami ww. danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (je¿eli dotyczy),
5) ww. dane osobowe bêd± przechowywane odpowiednio:
− przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego – je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata;
− przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE;
− do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji – w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji,
6) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy,
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) osoba fizyczna, której dane osobowe dotycz± posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do ww. danych osobowych. W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ww. danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania. W przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba, ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO,
e) osobie fizycznej, której dane osobowe dotycz± nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz dzieci do Szko³y Podstawowej, Publicznego Przedszkola w Cz³opie na trasie Cz³opa – Jelenie – Mirad¼ – Brze¼niak – Golin – Za³om - Cz³opa.
Przedmiotem zamówienia jest dowo¿enie uczniów autobusem do szko³y i przedszkola w Cz³opie w dni nauki szkolnej w roku 2025. Dowo¿enie uczniów odbywaæ siê bêdzie na trasie: Cz³opa – Jelenie przystanek – Mirad¼ - Brze¼niak - Golin – Za³om przystanek – Cz³opa szko³a – Cz³opa przedszkole dwa razy dziennie ( ³±cznie 82 km dziennie, 177 dni w okresie trwania zamówienia) ¶ci¶le wg rozk³adu jazdy ustalonego przez Zamawiaj±cego. Wykonawcy zabrania siê ³±czenia przewozów szkolnych z przewozem innych osób za wyj±tkiem rodziców lub prawnych opiekunów dzieci doje¿d¿aj±cych. Rozk³ad jazdy, wg którego bêd± ¶wiadczone us³ugi przewozowe, zostanie ustalony do potrzeb planów lekcyjnych i nie bêdzie móg³ byæ zmieniany bez uzgodnienia z Zamawiaj±cym.
Szacunkowa liczba osób do przewozu z poszczególnych miejscowo¶ci
a) Jelenie: Szko³a Podstawowa – 3 osoby
Przedszkole – 0 osób
b) Mirad¼: Szko³a Podstawowa – 0 osób
Przedszkole – 0 osób
c) Brze¼niak: Szko³a Podstawowa – 2 osoby
Przedszkole – 0 osób
d) Golin: Szko³a Podstawowa – 9 osób
Przedszkole –7 osoby
e) Za³om: Szko³a Podstawowa – 1 osoba
Przedszkole – 1 osoba
£±czna liczba przewo¿onych uczniów: 23

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w przypadku awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przewóz dzieci do Przedszkola Publicznego w Cz³opie na trasie Cz³opa – Mielêcin – Wo³owe Lasy – Jaglice – Drzonowo Wa³eckie – Trzebin - Cz³opa.
Przedmiotem zamówienia jest dowo¿enie dzieci autobusem do Przedszkola Publicznego w dni nauki szkolnej w roku 2025. Dowo¿enie dzieci odbywaæ siê bêdzie na trasach: trasa poranna: Cz³opa – Mielêcin – Wo³owe Lasy – Jaglice – Drzonowo Wa³eckie - Trzebin - Cz³opa przedszkole – trasa popo³udniowa: - Cz³opa przedszkole - Trzebin – Drzonowo Wa³eckie – Jaglice – Wo³owe Lasy – Mielêcin – Cz³opa (³±cznie 88 km dziennie, 177 dni w okresie trwania zamówienia) ¶ci¶le wg rozk³adu jazdy ustalonego przez Zamawiaj±cego.
Wykonawcy zabrania siê ³±czenia przewozów przedszkolnych z przewozem innych osób za wyj±tkiem rodziców lub prawnych opiekunów dzieci doje¿d¿aj±cych. Rozk³ad jazdy, wg którego bêd± ¶wiadczone us³ugi przewozowe, zostanie ustalony do potrzeb rozk³adu zajêæ przedszkolnych i nie bêdzie móg³ byæ zmieniany bez uzgodnienia z Zamawiaj±cym.
Szacunkowa liczba osób do przewozu z poszczególnych miejscowo¶ci
. Mielêcin: Przedszkole – 17 osób
. Wo³owe Lasy: Przedszkole – 13 osób
. Jaglice: Przedszkole – 3 osoby
. Drzonowo Wa³eckie: Przedszkole – 3 osoby
. Trzebin: Przedszkole – 7 osób

£±czna liczba przewo¿onych uczniów: 43

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w przypadku awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup biletów miesiêcznych dla uczniów Szko³y Podstawowej w Cz³opie
Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesiêcznych dla uczniów na przejazd ¶rodkami komunikacji publicznej w dni nauki szkolnej do Szko³y Podstawowej w Cz³opie w roku 2024 z wy³±czeniem dni wolnych od zajêæ szkolnych, wg nastêpuj±cego wykazu:
1. Z miejscowo¶ci Wo³owe Lasy i z powrotem - 30 uczniów.
2. Z miejscowo¶ci Jaglice i z powrotem - 11 uczniów;
3. Z miejscowo¶ci Drzonowo Wa³eckie i z powrotem - 4 uczniów;
4. Z miejscowo¶ci Mielêcin i z powrotem - 31 uczniów;
5. Z miejscowo¶ci Drzonowo i z powrotem - 6 uczniów (w tym 2 osoby ½ biletu, 4 osób ca³y bilet)
6. Z miejscowo¶ci Pieczyska i z powrotem - 9 uczniów (w tym 5 osoby ½ biletu, 4 osób ca³y bilet)
7. Z miejscowo¶ci Przelewice i z powrotem - 9 uczniów (w tym 3 osób ½ biletu, 6 osoby ca³y bilet)
£±czna liczba przewo¿onych uczniów: 100 (90 ca³ych biletów, 10 po³ówek biletów). Podana liczba uczniów objêta dowozem jest aktualna na dzieñ udzielenia zamówienia publicznego i w trakcie trwania umowy mo¿e ulec zmianie w zale¿no¶ci od ilo¶ci uczniów uczêszczaj±cych do placówek o¶wiatowych po³o¿onych na terenie Gminy Cz³opa, których nale¿y obj±æ dowozem.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60100000-9 - Us³ugi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w przypadku awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
dla czê¶ci I – III
zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e:
dla czê¶ci I – III
posiada aktualn± licencjê na wykonanie transportu drogowego osób wydan± na podstawie odrêbnych przepisów tj. ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1539).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. dokumenty sk³adaj± ten lub ci z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, którzy bêd± odpowiadaæ za realizacjê danego zakresu zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
dla czê¶ci I – III
zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
dla czê¶ci I – III
zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale V ust. 4 pkt. 1), 2), 3) SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w: rozdziale VII pkt (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ)
c) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 1616 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ),

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Aktualna licencja do wykonywania transportu drogowego osób na podstawie ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o transporcie drogowym.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio: wykonawcy) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
3) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2);
4) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców.
5) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które us³ugi, wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
Uwaga! Ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia.
7) szczegó³owa kalkulacja oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3.
5. Przed zawarciem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany zakresu rzeczowego i ilo¶ciowego us³ug, w tym zwiêkszenie b±d¼ zmniejszenie liczby dowo¿onych dzieci w trakcie trwania Umowy, konieczno¶æ wprowadzenia nowych tras dowozu w trakcie trwania Umowy oraz zmiany ilo¶ci dni ¶wiadczenia us³ug przewozowych.
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1, jest z³o¿enie wniosku przez Stronê inicjuj±c± zmianê zawieraj±cego:
1) opis propozycji zmiany umowy;
2) uzasadnienie zmiany umowy;
3) obliczanie kosztów zmiany, je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie;
4) opis wp³ywu zmiany na termin wykonania umowy.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mog± zostaæ dokonane, je¿eli za ich wprowadzeniem przemawia choæby jedna z ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci:
1) podniesienie bezpieczeñstwa w wykonywaniu przedmiotu umowy;
2) usprawnienie lub optymalizacja dowozu osób/uczniów;
3) okresowe zamkniêcie odcinków dróg;
4) zmiana przepisów powoduj±ca konieczno¶æ uzyskania dodatkowych dokumentów, które to przepisy narzucaj±;
5) zaistnienia, po zawarciu umowy przypadku si³y wy¿szej. Za si³ê wy¿sz± warunkuj±c± zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: np. powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, awarie urz±dzeñ wywo³ane przez wy³adowania atmosferyczne lub zgony.
4. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 wymaga podpisania aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/czlopa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.