Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Sukcesywne przygotowanie posiłków
dla dzieci szkolnych i przedszkolnych wraz z dostawą
od stycznia do grudnia 2025’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 19 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W JAWORZNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000729149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 33
1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 327629267
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp19.jaworzno.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp19.jaworzno.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne przygotowanie posiłków
dla dzieci szkolnych i przedszkolnych wraz z dostawą
od stycznia do grudnia 2025’’
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e47bf62e-3388-4f4f-886e-770f2ee46a65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e47bf62e-3388-4f4f-886e-770f2ee46a653.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: SP19.226.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 376388,00
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Sukcesywne przygotowanie posiłków
dla dzieci szkolnych i przedszkolnych wraz z dostawą
od stycznia do grudnia 2025’’
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-02 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
1. Cena za realizację przedmiotu zamówienia – 80%
2. Odległość do siedziby zamawiajacego SP19 – 20%
Punkty za oferowaną cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę ofertową, przyznając jej maksymalną ilosć punktów tj. 100 pkt.
Punkty dla pozostałych ofert oblicza się wg wzoru:
cena najniższa
…………………………….. x 100 pkt. = ilość punktów dla danej oferty
cena danej oferty
2. Zamawiający przyjmuje do oceny odległość od miejsca w którym przygotowywane są posiłki do siedziby Zamawiajacego SP 19 ( licząć wg danych z map publikowanych przez stronę internetową www.targeo.pl
Punkty oblicza się przyjmując za podstawę najkrótsza odległość liczoną w km do dwóch miejsc po przecinku, przyznając jej maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt.
Punkty dla pozostałych ofert oblicza się wg wzoru:
Odległość najkrótsza
…………………………….. x 100 pkt. = ilość punktów dla danej oferty
odległość danej oferty
Sposób bilansowania oceny i wyboru ofert.
W zakresie każdego kryterium oferta może uzyskać max 100 pkt.
Wyliczona ocena przemnożona będzie przez wagę kryterium.
Wygrywa oferta, która uzyska największą ilość punktów przeliczonych przez wagę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
art.455 ust PZP zwiekszenie bądz zmniejszenie zamawianych posiłków7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-28 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-28 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-02
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- Remont ścian i sufitów oraz posadzek w salach lekcyjnych i na korytarzu na II. piętrze w I Liceum Ogólnokształcącym w Jaworznie przy ul. Licealnej 3
- Remont ścian, sufitów oraz posadzek w salach lekcyjnych i w korytarzach szkolnych w Szkole Podstawowej Nr 13 w Jaworznie, ul. Urzędnicza 11
- "Dostawa narzędzi endoskopowych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie - powtórka"
- Modernizacja wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Jaworznie, ul. Matejki 3
- Modernizacja wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 4 w Jaworznie, ul. Armii Krajowej 5
- "Modernizacja wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 7 w Jaworznie ul. Ławczana 12"
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług bufetowych oraz cateringowych na rzecz Prokuratury Krajowej wraz z dzierżawą lokalu użytkowego i urządzeń w celu prowadzenia usług gastronomicznych
- Usługa żywienia pacjentów Szpitala w systemie bemarowym z pełną obsługą pacjenta przez okres 3 miesięcy.
- Wykonanie i dostarczenie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Snopkowie
- Zapewnienie wyżywienia dla Dziennego Domu Pomocy "Dziennego Domu Senior+" w Świątkowiźnie - II postępowanie
- Usługi w zakresie dostarczania posiłków dla pacjentów MCTiPZ
- Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Orunia" w Gdańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.